❤️IKM Uke 22 ❤️

Vedlegg

• IMG_1445.jpeg
    IMG_1445.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 72
HAHAHA! Du jeg var hos legen i dag, må ha Pencillin pga øret mitt. Har jo tatt 800 mg Ibux i stede for Paracet, de pillene er jo helt like nå.. Så spurte han om det ville ødelegge alt nå, han bare nei det går så bra. Så sa jeg for du skulle bare vist, alt har liksom gått til helvete denne mnd, er det ikke det ene så er det det andre :hilarious: Han bare, nå skal det bare gå bra fremover..

Den snille løgnen så jeg til han i stad.. Siden han ikke klarer og orker å ha sex så ble det inseminasjon:ky i dag å(hva gjør man ikke for bebis) :hilarious: han bare, du sa det var over i dag.. jeg sa nei, klarer du ikke å ha sex i dag blir det sex i morgen, siste sjansen for egget slipper i kveld :hilarious: Skjønner han ikke er hypp egentlig siden vi begge er på halvtolv.. Men, tenk om det er gullegget..

Er jo helt sinnsykt om jeg blir gravid denne mnd :laughing001 Herregud for en kaotisk mnd!!
For oss som sitter her å leser er det kaotisk og herlig selv om vi har litt vondt for dere også :Heartpink Men du skal fanken meg ha for pågangsmotet og fortjener en klar positiv test som medalje når dagen kommer :notworthy

Driver og rydder så må jeg sette meg ned litt, også så kjenner jeg at jeg får skikkelig vondt nå og lurer på hvorfor jeg skal få vondt i magen/venstre siden nå.. åja stemmer, skal ha eggløsning :hilarious: glemte det jeg!

Da slipper det endelig.. Håper på bebis ♥️

For oss som sitter her å leser er det kaotisk og herlig selv om vi har litt vondt for dere også :Heartpink Men du skal fanken meg ha for pågangsmotet og fortjener en klar positiv test som medalje når dagen kommer :notworthy
Haha! Ja, her skal man ikke gå glipp av et egg slipp.. Om han så ligger å spyr evt jeg spyr så får han dra i snabelen :laughing002 (Det hendte en av de tidligere PP vi hadde)
Altså hva gjør man ikke for å blir gravid! Det blir litt sånn.. tenk om vi går glipp av et bra egg nå..

Takk, håper virkelig det blir noe ut av denne PP :hilarious: og den Bebisen skal bli født en en gullpokal :hilarious:

Jeg har ikke nye tydeligere strek på testen jeg tok kl 13 i dag - den er lik som i dag tidlig - men det er jo heller kanskje ikke så rart :laughing002 Om man bare klarte å vente 48 timer for tydeligere endring…! Ryker garantert på ny test i morgen tidlig! Håper på utvikling, men sniker seg inn en frykt for å bli skuffa naturligvis! Hadde vært utrolig deilig om det kunne gå veien denne gangen.. Kaffen smaker surt og murringene er der fortsatt:smiley-ashamed004
Haha jeg klarer nesten ikke å vente til din nye test i morgen jeg heller :D

Spennende at flere av dere har starta med testinga! :love017 Selv er jeg 4 dpo og det er enda en del dager til testinga begynner her. Akkurat denne perioden gir meg litt tankero. Det er for tidlig å teste og samme når det kommer til å leite etter tegn. "Jobben" er gjort og det er ikke så mye å gjøre enn å lene seg bak og la haue og kroppen få hvile før det på nytt braker løs med teste- og tankekjør. :joyful:

Lykke til alle sammen! :Heartred

Jeg tok en test i dag tidlig, og trodde den var blenda. Tok likevel bilde, og ikke sett på de før nå. Ved et uhell tok jeg første bilde med blits, og der tror jeg at jeg ser en svak strek. Men det må vel bare være skygge pga blitsen?? Ser nemlig nada på bilde uten blits. Som sagt første pp så ikke helt klok på dette testegreiene enda :smiley-ashamed008

Vedlegg

• IMG_4155.jpeg
    IMG_4155.jpeg
    446,6 KB · Visninger: 54
  • IMG_4156.jpeg
    IMG_4156.jpeg
    591,1 KB · Visninger: 56
  • IMG_4153.jpeg
    IMG_4153.jpeg
    618,7 KB · Visninger: 52
Back
Topp