❤️IKM Uke 22 ❤️

Vi som skal bli gravide går jo og kjenner på så mye hele tiden, så er godt at partneren tar litt av presset syntes jeg. Tror jeg ser an symptomene litt, hvis jeg får lignende symptomer som sist så kanskje jeg tør teste litt før! Mannen syns jo det er bortkastet å teste før IKM (slutt å være så jæææækla praktisk hele tiden da eller? :troll:) for han mener det er ikke sikkert vi får noen svar før da uansett... de har det enkelt noen ganger disse mannfolka :angelic: Så ser an litt :Heartpink Men var gøy at han tittet og oppdaget dobbelt strek først, det var en fin følelse :Heartpink
Jeg sier ikke at jeg tester så tidlig for han synes det er så unødvendig :p men jeg liker det! Koselig da at han fikk se det først! Jeg skal ta digital kun om strek kommer, så la han se den digitale:Heartred

Jeg føler meg sååå gravid pga de dumme cyclogest tablettene, derfor jeg tester, vet jo ikke hva som er ekte… føler jeg tenker for mye til at det skjer for meg nå.. huff jeg er skikkelig emo i dag jenter:rolleyes::jimlad: noen som har testet å ikke fått positiv før senere i dpo land?

Jeg føler meg sååå gravid pga de dumme cyclogest tablettene, derfor jeg tester, vet jo ikke hva som er ekte… føler jeg tenker for mye til at det skjer for meg nå.. huff jeg er skikkelig emo i dag jenter:rolleyes::jimlad: noen som har testet å ikke fått positiv før senere i dpo land?
Åhh føler den! Jeg går også på cyclogest og man blir helt kokko. Skjer så mye greier i magen og jeg er sååå irritabel. Så samtidig som jeg håper på en liten spire så tenker jeg at tr er på vei :bored:

Har hatt en del kramper i dag som ikke er vonde men ubehagelig. 6 dager til mens skal komme / ca. 9-10 dager dop. Gikk på do og der er det en grei mengde brunt blod. Tørker videre og blir mindre og mindre og små hint av rosa til slutt. Enda litt brunt.

Er det TR som kom veldig tidlig mon tro :dead:

Hvor mange dpo er du? :)

Har hatt en del kramper i dag som ikke er vonde men ubehagelig. 6 dager til mens skal komme / ca. 9-10 dager dop. Gikk på do og der er det en grei mengde brunt blod. Tørker videre og blir mindre og mindre og små hint av rosa til slutt. Enda litt brunt.

Er det TR som kom veldig tidlig mon tro :dead:
Implantasjon skjer vanligvis 8-9 dpo har jeg lest - har du hatt implantasjon blødning tidligere? Jeg har ikke erfaring med det, med tidspunkt kan være spot on :bookworm:

9 dpo /kanskje sen 8 dpo, tror jeg hadde el natt til mandagen :Heartred vet ikke hvor mye CG gir, men jeg er skikkelig dårlig i dag, og blenda tester i dag
Jeg vil helst skrive at jeg fikk svakt positivt 11dpo i mars, men det hadde ikke noen god utgang dessverre :bag:
Men vet andre som har testet 10dpo på kveld med baby i andre enden ❤️ så kan fint være for tidlig enda ❤️

Jeg vil helst skrive at jeg fikk svakt positivt 11dpo i mars, men det hadde ikke noen god utgang dessverre :bag:
Men vet andre som har testet 10dpo på kveld med baby i andre enden ❤️ så kan fint være for tidlig enda ❤️
Ja jeg kom på nå faktisk testet en gang 10 dpo kvelden, mistet 10+4 da, men det tror jeg ikke henger sammen :rolleyes:

IMG_1995.jpeg

Her er testen jeg tok nå. Negativ. Så da blir det ikke denne gangen :confused:

Vis vedlegget 460787
Her er testen jeg tok nå. Negativ. Så da blir det ikke denne gangen :confused:
Har du så kort lutefase som 9-10 dager?

Om du opplever festeblødning i dag, så er det alt for tidlig å ta en graviditetstest nå. Du må vente til i morgen :) Festeblødning kan også være like voldsom som en menstruasjons blødning. Så ikke ta sorgene på forskudd :Heartred

Ikkesant! Denne gangen har jeg bare bestemt meg! Kroppen er hvertfall klar kjennes det ut som, på en eller annen rar måte… håper bare frk egg fant seg en god kandidat da :bag: Det er opp til henne nå :hilarious:
Heier masse på denne mnd! Hun har jo såååå mange og velge mellom, så stemmer for en positiv test om noen dager :Heartred :hug007

Har du så kort lutefase som 9-10 dager?

Om du opplever festeblødning i dag, så er det alt for tidlig å ta en graviditetstest nå. Du må vente til i morgen :) Festeblødning kan også være like voldsom som en menstruasjons blødning. Så ikke ta sorgene på forskudd :Heartred
Har veldig variert! Syklusen min er alt fra 27-35 dager. Også tok det seg veldig opp med blødning og smerter i rygg og mage :/

Hurra for slim! Gleder meg til du er i dpo-land :shy: Lagt inn alle kandidatene som skal legges inn?
Nå er det bare å legge aksjer for alle penga :Heartred :joyful:
Skulle virkelig ønske, men har øreverk fra helvete.. Var på kjempe lang tur i skogen i går og det var veldig dumt! Tette bihuler pga pollen allergi :sorry: men, ligger i morgen tidlig så da er det inna for.

Back
Topp