❤️IKM Uke 22 ❤️

Hvor pleier dere å kjøpe Make Sure tester eller andre fungerende tester som kommer hit før fredag? Kan jo ikke sitte her i helgen uten tester haha. Da kan jeg like greit vente til tirsdag og se om TR kommer :dead: Eller så blir det de Metode testene fra Apotek1 dersom det ikke rekker å komme hit. Tørr ikke å kjøpe tester på matbutikken hehehe

Hvor pleier dere å kjøpe Make Sure tester eller andre fungerende tester som kommer hit før fredag? Kan jo ikke sitte her i helgen uten tester haha. Da kan jeg like greit vente til tirsdag og se om TR kommer :dead: Eller så blir det de Metode testene fra Apotek1 dersom det ikke rekker å komme hit. Tørr ikke å kjøpe tester på matbutikken hehehe
Bor i en storby og har sååå mange kollegaer som bor i nærheten av meg her :facepalm:

Jeg kjøper vanlig makesure på helgø iallefall!

Ja er det jeg og tenker :Heartred vanskelig å ikke tenke når jeg er i dpo land, noen tips?:p
Jeg føler sååå med deg, jeg er jo så redd at jeg turte ikke teste før 13 DPO sist :bag: Og jeg fikk jo mannen til å dyppe og sjekke :facepalm: Den var jo faktisk positiv! Men det varte jo ikke mange dagene etter det da :sorry: Så ja, jeg venter jo så lenge som mulig siden jeg er så nervøs for å bli skuffa :hilarious: Jeg er nok ikke den rette med gode tips! Håper noen andre her inne har gode tips, taes hjertelig imot! :hilarious:

Jeg føler sååå med deg, jeg er jo så redd at jeg turte ikke teste før 13 DPO sist :bag: Og jeg fikk jo mannen til å dyppe og sjekke :facepalm: Den var jo faktisk positiv! Men det varte jo ikke mange dagene etter det da :sorry: Så ja, jeg venter jo så lenge som mulig siden jeg er så nervøs for å bli skuffa :hilarious: Jeg er nok ikke den rette med gode tips! Håper noen andre her inne har gode tips, taes hjertelig imot! :hilarious:
Skulle ønske jeg klarte å vente, blir så dyrt og :dead:

Ååå men du har fortsatt noen gode dager å teste på kjære deg, pleier du å ta en test på kvelden og? :Heartpink
Jeg får bare skygger veldig kjedelig. Jeg skal definitiv ta en test til på kvelden. Noen ganger tar en test 3 ganger om dagen, morgen, midt på dag og kveld. Starter vanligvis fra 7 dpo til IKM dukker opp haha. Er en testetøs!!

Tenkte du å inkludere mannen din denne gangen også? Tenkte jeg skulle spørre samboer om han ville bli med på det på fredag. Det var en bedre idé en alle de andre idéene jeg hadde som inkluderte å kjøpe noe for å presentere resultatet dersom den er positiv.

Anner ikke, de har i det siste halvåret bare gitt skygger hele veien. Av erfaring var de ikke sånn før.
Men de gir fortsatt bra resultat dersom man faktisk er gravid da. Så jo en veldig tydelig strek når jeg hadde kjemisk forrige måned, og det stemmer jo bra med så kort TR jeg hadde osv. Det var ganske stor forskjell mellom skyggestrek og faktisk graviditet.

Tenkte du å inkludere mannen din denne gangen også? Tenkte jeg skulle spørre samboer om han ville bli med på det på fredag. Det var en bedre idé en alle de andre idéene jeg hadde som inkluderte å kjøpe noe for å presentere resultatet dersom den er positiv.
Vi som skal bli gravide går jo og kjenner på så mye hele tiden, så er godt at partneren tar litt av presset syntes jeg. Tror jeg ser an symptomene litt, hvis jeg får lignende symptomer som sist så kanskje jeg tør teste litt før! Mannen syns jo det er bortkastet å teste før IKM (slutt å være så jæææækla praktisk hele tiden da eller? :troll:) for han mener det er ikke sikkert vi får noen svar før da uansett... de har det enkelt noen ganger disse mannfolka :angelic: Så ser an litt :Heartpink Men var gøy at han tittet og oppdaget dobbelt strek først, det var en fin følelse :Heartpink

Men de gir fortsatt bra resultat dersom man faktisk er gravid da. Så jo en veldig tydelig strek når jeg hadde kjemisk forrige måned, og det stemmer jo bra med så kort TR jeg hadde osv. Det var ganske stor forskjell mellom skyggestrek og faktisk graviditet.
Det er sant, jeg fikk også kjemisk forrige pp og strekken var det ikke noe tvil om. Det er bare at man får falsk forhåpning at den skyggen kan bli sterkere!!

Back
Topp