❤️IKM Uke 22 ❤️

Du får bare lenger syklus, det gjør i hvert fall jeg. Jeg har lang lutefase. Så jo seinere eggløsning kommer jo lenger syklus får jeg :) jeg er på CD 16, kommer eggløsning på onsdag som blir CD 18 så får jeg en syklus på 32 dager. Jeg har normalt 27-28 dager syklus..
Jaa det er sant, blir spennende å se! Ikke lenge til onsdag nå da, krysser fingrene for gullegget :Heartred

Var nok skygge ja :dead: hvorfor tester jeg så tidlig hver gang haha

Vedlegg

• IMG_1381.jpeg
    IMG_1381.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 56
Ja, jeg tenkte å kanskje teste Metode sine som de selger på Apoteket. De har sånn stor pakke billig :) Har heldigvis bare kjøpt 10 stk av babyplan sin.
Jeg har dårlig erfaring med metode tidlig - de har slått senere ut enn vanlige tester når jeg har vært gravid. Så for min del var det bortkasta penger, men fikk testa masse da - i jakten på to streker :hilarious:

Har ikke testet etter eggløsning mer, for føler jeg ikke vil bruke opp alle testene hvis den ikke kommer. Ble litt lei av å se så svake tester gang etter gang. Men vi har jevnlig sex :Heartred hadde bare håpet at syklusen skulle være i gang med en gang… CD20 i dag, så spent på om når mensen kommer, har tidligere hatt syklus på 28-31 dager.
Skjønner godt at du ikke orker teste mer. Veldig bra at dere får til å ha sex jevnlig, da trenger man jo egentlig ikke teste heller :joyful:

:Heartpink Jeg hadde glemt å oppdatere etter EL:

Lilleperle - 36 - B2 - PP4 (kjemisk i PP3) - EL 14/5 - IKM 28/5

Back
Topp