❤️IKM Uke 22 ❤️

Har alltid fått svak pos 9 dpo og da samme dac digital :android: nå er jeg livredd det var en skygge, men kom innen 3 min og var så tydelig hehe, jeg er såååå svak haha
Skal ikke si noe haha. Jeg tenkte å teste ut Premom, så tok graviditetstest 2 dager etter EL kun for å teste appen. Så skyggestrek, testet dagen etter, så fortsatt skyggestrek. Så vet ikke helt hva de reagerte på, men de siste to dagene er det jo ingen ting da, så nå skal jeg drøye til fredag med neste haha.

Det er jo fysisk ikke mulig at den skal måle noe enda, for er bare på 6 DPO i dag. Den første av de testene er 2 DPO. Lurte egentlig mest på om jeg kanskje fikk en dårlig batch med tester, eller om de kan slå ut på EL?

Vedlegg

• Screenshot_20250519_193503_Premom.jpg
    Screenshot_20250519_193503_Premom.jpg
    96,9 KB · Visninger: 61
Skal ikke si noe haha. Jeg tenkte å teste ut Premom, så tok graviditetstest 2 dager etter EL kun for å teste appen. Så skyggestrek, testet dagen etter, så fortsatt skyggestrek. Så vet ikke helt hva de reagerte på, men de siste to dagene er det jo ingen ting da, så nå skal jeg drøye til fredag med neste haha.

Det er jo fysisk ikke mulig at den skal måle noe enda, for er bare på 6 DPO i dag. Den første av de testene er 2 DPO. Lurte egentlig mest på om jeg kanskje fikk en dårlig batch med tester, eller om de kan slå ut på EL?
Mulig det er hele batchen ja? De var jo fryktelig lik min :dead: :p Typiiiisk min er skygge også

Her er det jo på alle :nailbiting: Skummelt :hilarious:

EL dag og vi har lagt siste runden med aksjer. Tror egentlig at egget slapp tidligere i dag siden smertene nå har gitt seg, men det føles godt å ha fått flere svømmere oppi der :hilarious:

Nå gjenstår det bare å vente og håpe...

Masse lykke til til dere som allerede er i gang med testingen! :smiley-angelic001
Yaay endelig! Og godt jobbet :laughing002 :dance011
Fint om du blir i denne gruppen, ooook? :dance008:Heartpink

Har ikke testet etter eggløsning mer, for føler jeg ikke vil bruke opp alle testene hvis den ikke kommer. Ble litt lei av å se så svake tester gang etter gang. Men vi har jevnlig sex :Heartred hadde bare håpet at syklusen skulle være i gang med en gang… CD20 i dag, så spent på om når mensen kommer, har tidligere hatt syklus på 28-31 dager.

Jo, og i dag har jeg hatt skikkelig avsmak på kaffe og vært småkvalm… går jo på cyclogest så var veldig usikker på om det var det!! Jeg er så redd det ikke er:shy: hatt SA og kjemisk i år, så nervepirrende
Blir spennende å se neste test :love017

Vedlegg

• IMG_6816.jpeg
    IMG_6816.jpeg
    1 MB · Visninger: 24

Det her er veeeeeldig vanlig med BP tidlig testene dessverre..

EL dag og vi har lagt siste runden med aksjer. Tror egentlig at egget slapp tidligere i dag siden smertene nå har gitt seg, men det føles godt å ha fått flere svømmere oppi der :hilarious:

Nå gjenstår det bare å vente og håpe...

Masse lykke til til dere som allerede er i gang med testingen! :smiley-angelic001
velkommen til dpo-land skal du være. Vi krysser fingrene for positiv test

Har ikke testet etter eggløsning mer, for føler jeg ikke vil bruke opp alle testene hvis den ikke kommer. Ble litt lei av å se så svake tester gang etter gang. Men vi har jevnlig sex :Heartred hadde bare håpet at syklusen skulle være i gang med en gang… CD20 i dag, så spent på om når mensen kommer, har tidligere hatt syklus på 28-31 dager.
Du får bare lenger syklus, det gjør i hvert fall jeg. Jeg har lang lutefase. Så jo seinere eggløsning kommer jo lenger syklus får jeg :) jeg er på CD 16, kommer eggløsning på onsdag som blir CD 18 så får jeg en syklus på 32 dager. Jeg har normalt 27-28 dager syklus..

Back
Topp