❤️IKM Uke 22 ❤️

Jaaa! Ligger å venter på at klokka skal gå, så jeg kan ta en test.. Føler meg så lite optimistisk for å være ærlig :sorry: Alt er galt denne syklusen
Hva om alt som føles galt plutselig kommer med en overraskelse? :woot: NOE driver kroppen din på å ordner med hvertfall :bookworm:

Det er et godt tegn da!! Blir spennende med testing!!
Ja, jeg tar det som et godt tegn, jeg føler det skjedde NOE med kroppen og hormonene sist syklus, føles som kroppen endelig slo seg «på» for første gang etter uttak av hormonspiralen for ca. Et halvt år siden. Med kjemisk sist nå så kanskje den skjønner at den skal gjøre seg klar. Så jeg har håp :woot:

Men har følt skikkelig ømhet og strekk siden EL, så man skal jo alltids bekymret for at noe er gærnt også :bag:

Last edited:
Ja, jeg tar det som et godt tegn, jeg føler det skjedde NOE med kroppen og hormonene sist syklus, føles som kroppen endelig slo seg «på» for første gang etter uttak av hormonspiralen for ca. Et halvt år siden. Med kjemisk sist nå så kanskje den skjønner at den skal gjøre seg klar. Så jeg har håp :woot:

Men har følt skikkelig ømhet og strekk siden EL, så man skal jo alltids bekymret for at noe er gærnt også :bag:
Etter kjemisk da er kroppen sikkert stabilisert seg tenker jeg. Og nå som det har gått et halvt år det bør jo være på tide med hormon balansering da. Krysser fingrene for spire for oss ❤️

8 dpo, kan det stemme? :Heartred

Vedlegg

• IMG_1372.jpeg
    IMG_1372.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 86
Hva om alt som føles galt plutselig kommer med en overraskelse? :woot: NOE driver kroppen din på å ordner med hvertfall :bookworm:
Tenker det ikke blir eggløsning i morgen heller, så da får jeg håpe på onsdag :Heartred Kjenner jeg blir litt små deppa :hilarious: orker ikke ustabil syklus og venting.

Back
Topp