Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Det er et godt tegn da!! Blir spennende med testing!!Ja men har bare vært sånn de to siste syklusene etter ELTullete
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et godt tegn da!! Blir spennende med testing!!Ja men har bare vært sånn de to siste syklusene etter ELTullete
Hva om alt som føles galt plutselig kommer med en overraskelse?Jaaa! Ligger å venter på at klokka skal gå, så jeg kan ta en test.. Føler meg så lite optimistisk for å være ærligAlt er galt denne syklusen
NOE driver kroppen din på å ordner med hvertfall 
Ja, jeg tar det som et godt tegn, jeg føler det skjedde NOE med kroppen og hormonene sist syklus, føles som kroppen endelig slo seg «på» for første gang etter uttak av hormonspiralen for ca. Et halvt år siden. Med kjemisk sist nå så kanskje den skjønner at den skal gjøre seg klar. Så jeg har håpDet er et godt tegn da!! Blir spennende med testing!!

Etter kjemisk da er kroppen sikkert stabilisert seg tenker jeg. Og nå som det har gått et halvt år det bør jo være på tide med hormon balansering da. Krysser fingrene for spire for ossJa, jeg tar det som et godt tegn, jeg føler det skjedde NOE med kroppen og hormonene sist syklus, føles som kroppen endelig slo seg «på» for første gang etter uttak av hormonspiralen for ca. Et halvt år siden. Med kjemisk sist nå så kanskje den skjønner at den skal gjøre seg klar. Så jeg har håp
Men har følt skikkelig ømhet og strekk siden EL, så man skal jo alltids bekymret for at noe er gærnt også![]()
Jeg ser noe! Håper det utvikler seg!8 dpo, kan det stemme?![]()

Har venta på at du skal teste! Jeg ser, og tenk om det stemmer da8 dpo, kan det stemme?![]()
Hadde ikke du mensensmerterTenker det ikke blir eggløsning i morgen heller, så da får jeg håpe på onsdagHva om alt som føles galt plutselig kommer med en overraskelse?NOE driver kroppen din på å ordner med hvertfall
![]()
Kjenner jeg blir litt små deppa
orker ikke ustabil syklus og venting.Jo, og i dag har jeg hatt skikkelig avsmak på kaffe og vært småkvalm… går jo på cyclogest så var veldig usikker på om det var det!! Jeg er så redd det ikke erHar venta på at du skal teste! Jeg ser, og tenk om det stemmer daHadde ikke du mensensmerter
hatt SA og kjemisk i år, så nervepirrendeHvordan er testene nå?Tenker det ikke blir eggløsning i morgen heller, så da får jeg håpe på onsdagKjenner jeg blir litt små deppa
orker ikke ustabil syklus og venting.
Håper den utvikler seg8 dpo, kan det stemme?![]()
Jeg ogHåper den utvikler segSpennede dag imorgen

Jeg ser formørkninger der streken skal være! Her tror jeg det blir strek8 dpo, kan det stemme?![]()

Nei det har jeg full forståelse for!! Langdrygt å vente på eggetTenker det ikke blir eggløsning i morgen heller, så da får jeg håpe på onsdagKjenner jeg blir litt små deppa
orker ikke ustabil syklus og venting.

Var dum å tok digitalJeg ser formørkninger der streken skal være! Her tror jeg det blir strek![]()

Haha men har stor forståelse for at du ikke klarte å vente med den altså!Var dum å tok digitalikke gravid, men er gjerne for tidlig for det… off blir jo lei meg og
![]()