❤️IKM Uke 22 ❤️

Tempen holder seg stabilt lav. Er nå 100% sikker på at EL skjer i morgen. Har så mye slim :hilarious: Må jeg bare få en Positiv EL test, så kan jeg glede meg til å seile inn i DPO land..

Vedlegg

• IMG_6820.jpeg
    IMG_6820.jpeg
    260,3 KB · Visninger: 16
Tusen takk! Spennende dette.. Vi ønsket i utgangspunktet sommer/høstbaby, siden vi allerede har to vinterbarn. Det hadde vært gøy å være gravid og å være i perm på en annen tid av året. Men etter forrige syklus da vi trodde jeg ble gravid skjedde det noe :hilarious::Heartred Februar kan jo være en fin måned det da!

3 dpo i dag.

Tusen takk! Spennende dette.. Vi ønsket i utgangspunktet sommer/høstbaby, siden vi allerede har to vinterbarn. Det hadde vært gøy å være gravid og å være i perm på en annen tid av året. Men etter forrige syklus da vi trodde jeg ble gravid skjedde det noe :hilarious::Heartred Februar kan jo være en fin måned det da!

3 dpo i dag.
Blir man gravid typ i løpet av de neste månedene nå så får man jo våren/sommeren i mammaperm avhengig av hvordan dere fordeler permisjonen :) I tillegg får man jo en vår/sommer til med nøye planlegging og litt ubetalt permisjon haha. I det minste får man noen gode varme måneder :)

3 dpo i dag.
Kjempespennende :shy: Ser den altså, jeg tenkte litt på at det hadde vært greit med baby i samme sesong som forrige for at klærne skulle kunne brukes til samme tid :hilarious: Men nå føler jeg vi bare må peise på uansett for alders-spriket blir for stort :facepalm: Masse masse lykke til denne runden! :happy:

Back
Topp