Ja gleder meg til testene i dag, jeg vil se sterk strek!Haha! Så sant.. Blir spennende å se utviklingen i dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gleder meg til testene i dag, jeg vil se sterk strek!Haha! Så sant.. Blir spennende å se utviklingen i dag![]()

Husker ikke beskjeden da… Da jeg «kom tilbake» fra opplevelsen ble jeg så glad at jeg gråt hysterisk av glede for at slike overnaturlige ting fantes på «ekte» 

Ikke mist håpet!Mister håpet denne pp også

Hahha det er hardt for disse mennene våreEndelig i dpo-land. Hadde peak på 17. mai og negativ test i går kveld. Antar at EL kom på kvelden i går siden jeg hadde noe murringer og stikkinger i 19-20 tiden. Stakkars gubben, måtte virkelig jobbe med det siste ligget
Denne runden skal jeg begynne med progresteron fra 2dpo. Har også tenkt til å kutte litt ned på kaffe. Hvordan lever dere andre i dpo-land?
håper kroppen ikke svikter meg lenger. Det gjør dagene veldig tunge. Åh hva skulle jeg ha gjort uten dette forumet. Å dele bekymringer og skuffelser gjør hverdagen lettere. Jeg er vanligvis en positiv person men i slike tilfeller når det kommer til graviditet og alt det man har gått gjennom er det ikke så lett å holde seg positivt hele tiden. Har avtalt med fertilitetsklinikk om ivf til august. Så dette trøster meg litt at til høsten kanskje jeg får to strekker igjen etter min MANeiii håper du kan holde på håpetkanskje kroppen har forberedt seg siden sist?
![]()

HurraaaEndelig i dpo-land. Hadde peak på 17. mai og negativ test i går kveld. Antar at EL kom på kvelden i går siden jeg hadde noe murringer og stikkinger i 19-20 tiden. Stakkars gubben, måtte virkelig jobbe med det siste ligget
Denne runden skal jeg begynne med progresteron fra 2dpo. Har også tenkt til å kutte litt ned på kaffe. Hvordan lever dere andre i dpo-land?
Haha, pleier å si at han skal få masse fri etterpå hvis han vil
Neida, men bra de siste kandidatene er på plass 
Godt å ha en plan litt fremover, da blir kanskje presset litt mindre for egen prøvinghåper kroppen ikke svikter meg lenger. Det gjør dagene veldig tunge. Åh hva skulle jeg ha gjort uten dette forumet. Å dele bekymringer og skuffelser gjør hverdagen lettere. Jeg er vanligvis en positiv person men i slike tilfeller når det kommer til graviditet og alt det man har gått gjennom er det ikke så lett å holde seg positivt hele tiden. Har avtalt med fertilitetsklinikk om ivf til august. Så dette trøster meg litt at til høsten kanskje jeg får to strekker igjen etter min MA![]()
AkkuratGodt å ha en plan litt fremover, da blir kanskje presset litt mindre for egen prøving![]()
At du husker drømmene dine, imponerendeEn av nattens detaljerte drømmer; i natt var vi på en forlatt gård, vi gikk inn i huset på området også var det mange spirituelle tegn på en energi/gjenferd der. Å jeg har jo så lyst å oppleve noe sånt, så plutselig så fikk jeg statisk hår og kjente at jeg ble løftet opp, så snurret jeg rundt i været og fikk se et gjenferd som kom med en beskjed, jeg så sånn tekst i løse luften som man ser teksting på tvHusker ikke beskjeden da… Da jeg «kom tilbake» fra opplevelsen ble jeg så glad at jeg gråt hysterisk av glede for at slike overnaturlige ting fantes på «ekte»
Den andre lange drømmen var en skikkelig fæl relasjons-drøm![]()

Jaaa! Ligger å venter på at klokka skal gå, så jeg kan ta en test.. Føler meg så lite optimistisk for å være ærligJa gleder meg til testene i dag, jeg vil se sterk strek!![]()
Alt er galt denne syklusenHaha!HurraaaHaha, pleier å si at han skal få masse fri etterpå hvis han vil
Neida, men bra de siste kandidatene er på plass
![]()

Ja, skjønner du blir fort negativ daDet er sant det er så tidlig. Jeg hadde an svak strekk med begge graviditetene mine (1MA) 8 dpo derfor men ja det varierer gang til gang. For holde motet oppe!!
Men, heier masse på deg og en termin spireUff, skjønner deg veldig godtVisstnok så er jeg 1dpo idag og bare tanken på å teste med g-test igjen gir meg panikk etter exu.
Jeg kjenner at jeg ikke klarer tanken på å se mange negative tester (de har jeg sett mange av siden juni 2023). Jeg vet at testetrangen kommer til å ta meg etterhvert. Jeg er redd for å ikke få oppleve positiv test igjen, men jeg er også redd for å få en positiv test. Så følelsene er veldig blandet![]()
Man får en underliggende vond angst.. Håper virkelig at du får en positiv overraskelse 
Ja det er så intimt og sårbart med kropp og ønsket om barnhåper kroppen ikke svikter meg lenger. Det gjør dagene veldig tunge. Åh hva skulle jeg ha gjort uten dette forumet. Å dele bekymringer og skuffelser gjør hverdagen lettere. Jeg er vanligvis en positiv person men i slike tilfeller når det kommer til graviditet og alt det man har gått gjennom er det ikke så lett å holde seg positivt hele tiden. Har avtalt med fertilitetsklinikk om ivf til august. Så dette trøster meg litt at til høsten kanskje jeg får to strekker igjen etter min MA![]()
Det er godt å dele med andre som er på samme plass i livet og at vi alle ønsker hverandre det samme
Det er sikkert godt å ha fertilitetsklinikken i bakhånd, men jeg gir ikke opp håpet om at du kan få en spire i magen før den tid også 
varme klemmerVelkommen hitStjernest0v - 29 - B3 - PP1 - EL 17.05 - TR 01.06

Ja men har bare vært sånn de to siste syklusene etter ELAt du husker drømmene dine, imponerende![]()
Tullete