❤️IKM Uke 22 ❤️

Åh så bra! Hvis toppen kommer i dag kan det hende det holder med den ene runden, men hvis man orker og klarer legger man alltids inn litt ekstra :dead:
Ser ut til at toppen kommer i dag og EL i morgen! Tok en ny test kl 10 og den var så absolutt positiv! Skal prøve å få til en runde til i dag.

Er du over i DPO allerede? Gleder meg til å komme over dit, selvom jeg muligens må bytte IKM gruppe når jeg tenker meg om :bored:

Ser ut til at toppen kommer i dag og EL i morgen! Tok en ny test kl 10 og den var så absolutt positiv! Skal prøve å få til en runde til i dag.

Er du over i DPO allerede? Gleder meg til å komme over dit, selvom jeg muligens må bytte IKM gruppe når jeg tenker meg om :bored:
Hurra!! :joyful: Alltids mer beroligende når man føler man har en del kandidater på lur :sign19:sign17 Masse god bedring til ryggen mannen din :Heartpink

Jeg er mest sannsynlig 4 dpo i dag. Ahhh, men kan ikke dere som evt. går over til neste IKM-tråd være litt igjen her og skravle også da? :flower

Hurra!! :joyful: Alltids mer beroligende når man føler man har en del kandidater på lur :sign19:sign17 Masse god bedring til ryggen mannen din :Heartpink

Jeg er mest sannsynlig 4 dpo i dag. Ahhh, men kan ikke dere som evt. går over til neste IKM-tråd være litt igjen her og skravle også da? :flower
Følger ikke egentlig alle med i alle IKM grupper? Alltid gøy å følge med i den gruppen som tester med graviditetstester :) Neste uke begynner jo noen av oss å teste litt :) :) Blir jo bare glad på andres vegne :)

Takk! Fikk lagt inn aksjer mens dattera sov lur nå i dag :cool: det føles SÅ godt å vite at man har mange kandidater som venter. Og så føles det nesten enda bedre å få lagt det inn i appene mine :hilarious: føler meg bare såå flink.

Herlig med 4 dpo, når begynner teste-galskapen?
Joda, skal henge litt her og. Blir som @Kine 95 sier at man uansett følger med litt i alle gruppene :bookworm: har ikke meldt meg inn i neste gruppe ennå, vil være sikker på at LH nivåene synker først. Én app sier IKM søndag 1. juni og den andre sier mandag 2.

Følger ikke egentlig alle med i alle IKM grupper? Alltid gøy å følge med i den gruppen som tester med graviditetstester :) Neste uke begynner jo noen av oss å teste litt :) :) Blir jo bare glad på andres vegne :)
Jaa, mye morsommere å følge med på gruppene som driver og tester for graviditet :love7

Ja, elsker å se når folk begynner å teste! Er så spennende :love017

Jo så absolutt :couchpotato: Helt enig! Også møtes man jo kanskje i termingruppen også vettuuuu :hilarious:

Takk! Fikk lagt inn aksjer mens dattera sov lur nå i dag :cool: det føles SÅ godt å vite at man har mange kandidater som venter. Og så føles det nesten enda bedre å få lagt det inn i appene mine :hilarious: føler meg bare såå flink.

Joda, skal henge litt her og. Blir som @Kine 95 sier at man uansett følger med litt i alle gruppene :bookworm: har ikke meldt meg inn i neste gruppe ennå, vil være sikker på at LH nivåene synker først. Én app sier IKM søndag 1. juni og den andre sier mandag 2.
Åh bra innsats :happy112Jaaa! Utrolig hvordan vi elsker litt oversikt og orden på noe som ikke er så lett å kontrollere :hilarious: Men gir en god følelse av å ha litt «orden» over situasjonen likevell

Auauau, ikke tvil om at egget holder på å slippe og smertene er verre enn noen gang! I tillegg har vi huset fullt av barn (dvs de er ute, men løper inn og ut i ett sett, 6barn) og jeg prøver å lage middag mens jeg huker meg fremover mens jeg står...
Paracet inntatt og håper den har effekt snarest! Det kom som kastet på :bag:

Ahh vet forresten ikke når jeg begynner teste, klarte vente til 13 dpo sist! Hvis jeg får lignende symptomer som sist kanskje jeg tør teste litt tidligere, hvis ikke venter jeg kanskje på IKM :facepalm:

Ser den at du følger med på LH-nivåene. Når pleier du å begynne teste i dpo-land?

Auauau, ikke tvil om at egget holder på å slippe og smertene er verre enn noen gang! I tillegg har vi huset fullt av barn (dvs de er ute, men løper inn og ut i ett sett, 6barn) og jeg prøver å lage middag mens jeg huker meg fremover mens jeg står...
Uuuuh føler med deg med EL-smerter :banghead: Håper Paracet hjelper snart :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Au da! Håper paraceten gir effekt veldig snart!

Tempen er i hvert fall på vei ned.. (er halv dårlig og på bedringens vei)
Eggløsningen er virkelig seig denne mnd..Vet ikke om jeg gidder å teste noe mere i dag. Føler det blir bortkastet..

Vedlegg

• IMG_6687.jpeg
    IMG_6687.jpeg
    209,2 KB · Visninger: 29
  • IMG_6680.jpeg
    IMG_6680.jpeg
    200 KB · Visninger: 31
Ahh vet forresten ikke når jeg begynner teste, klarte vente til 13 dpo sist! Hvis jeg får lignende symptomer som sist kanskje jeg tør teste litt tidligere, hvis ikke venter jeg kanskje på IKM :facepalm:

Ser den at du følger med på LH-nivåene. Når pleier du å begynne teste i dpo-land?
Imponerende! Jeg starter 9 eller 10 dpo som regel. Jeg pleide ikke å ha så stor testetrang, men etter som at månedene har gått syns jeg det er vanskeligere å vente.

Uuuuh føler med deg med EL-smerter :banghead: Håper Paracet hjelper snart :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Au da! Håper paraceten gir effekt veldig snart!
Kommer seg allerede litt, men fy søren å vondt det var isted. Og det merket de rundt meg på humøret, så jeg måtte bare trekke meg vekk så jeg ikke skjemmer ut ungene mine med at mammaen deres bare er sur og gretten :hilarious:

Tempen er i hvert fall på vei ned.. (er halv dårlig og på bedringens vei)
Eggløsningen er virkelig seig denne mnd..Vet ikke om jeg gidder å teste noe mere i dag. Føler det blir bortkastet..
Ahhh du husker jo meg som ikke trodde den skulle komme.. føltes ekstra langdryg den runden her når man helst vil komme i gang igjen etter kjemisk :Heartpink

Jeg er 6 dpo i dag og har hatt veldig sterke mensenlignende smerter de snart 2 siste timene, veldig uvant, har ikke kjent dette de andre rundene med cyclogest - noen som har positive erfaringer? Spent på om det er en implantasjon på gang!
Jeg fikk det 10 DPO sist og testa svak positiv dagen etter. Det endte i kjemisk. Men, jeg ser på det som et positivt tegn :love017

Back
Topp