Har ikke helt bestemt meg, men jeg skal prøve å vente hvertfall til mandag! Da er jeg 8 DPO.4dpo! Wowoow når begynner du testingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke helt bestemt meg, men jeg skal prøve å vente hvertfall til mandag! Da er jeg 8 DPO.4dpo! Wowoow når begynner du testingen?
Herregud! Her går det unnaHar ikke helt bestemt meg, men jeg skal prøve å vente hvertfall til mandag! Da er jeg 8 DPO.
Gleder meg til første testDeillg å se det går mot EL! Sist hadde vi oss bare EN gang EL-uken, egget ble faktisk befruktet men festet seg ikke. Det var 3 dager før ELDagens test viser at det skjer tingantar at den blir positiv i kveld eller i morgen tidlig. Når anbefaler dere at aksjene legges inn? Selv så tenkte jeg i dag, lørdag kveld og evt søndag/mandag Vis vedlegget 460420

Nå la vi inn dag 5 før EL, dag 4, dag 3 og dag 2 før EL. Litt nervøs for at vi ikke la inn i går på EL-dagen, var fint slim 

Av nysgjerrighet, hvordan vet du at egget ble befruktet hvis det ikke festet seg?Deillg å se det går mot EL! Sist hadde vi oss bare EN gang EL-uken, egget ble faktisk befruktet men festet seg ikke. Det var 3 dager før EL
Vis vedlegget 460429
Men anbefales annenhver dag har jeg hørt, personlig tror jeg det handler om å treffe på det rette slimetNå la vi inn dag 5 før EL, dag 4, dag 3 og dag 2 før EL. Litt nervøs for at vi ikke la inn i går på EL-dagen, var fint slim
![]()

Det blir kanskje feil å si at det ikke festet seg, for det har jo skjedd en implantasjon for at kroppen skal skille ut HCG. Men jeg burde vel kanskje heller si «ikke festet seg for godt». Så siden vi fikk flere positive graviditetstester så tyder det på at et egg ble befruktet og at blastocysten har prøvd å feste seg, men ble avvist grunnet kromosomfeil eller fordi livmorshinnen ikke var sterk nok? Tror jeg.Av nysgjerrighet, hvordan vet du at egget ble befruktet hvis det ikke festet seg?
Vi misset også én dag denne syklusen, dagen for positiv test.. men håper det ikke har noe å si. Samme for deres del. Dere har jo lagt aksjer dagene før![]()
Jeg tror det skal være bra nok altså! Men tror også slimet spiller stor rolle 
Haha ja, tenkte å holde meg til sånn 23., 24. før jeg skal starte testing. Da kommer lillesøsteren min på besøk, så hvis den blir positiv da så kommer hun til å få vite det mange uker før alle andre hehe.1DPO i dag.. tiden går sakte …
Aaah ja skjønner! Nå trodde jeg du hadde en eller annen snedig måte å finne ut av det på, og da må jeg få viiite!Det blir kanskje feil å si at det ikke festet seg, for det har jo skjedd en implantasjon for at kroppen skal skille ut HCG. Men jeg burde vel kanskje heller si «ikke festet seg for godt». Så siden vi fikk flere positive graviditetstester så tyder det på at et egg ble befruktet og at blastocysten har prøvd å feste seg, men ble avvist grunnet kromosomfeil eller fordi livmorshinnen ikke var sterk nok? Tror jeg.
Ja, sammeJeg tror det skal være bra nok altså! Men tror også slimet spiller stor rolle
![]()
Kan du gå for «jeg klarer ikke rosa kjøtt, det må være gjennomstekt for at jeg skal like det» og at du kjører?Haha ja, tenkte å holde meg til sånn 23., 24. før jeg skal starte testing. Da kommer lillesøsteren min på besøk, så hvis den blir positiv da så kommer hun til å få vite det mange uker før alle andre hehe.
Vet ikke helt hvordan man skal holde det skjult fra jobb da om jeg er gravid neste måned. Har jo sommerfest med BBQ og gruppe middag og sånt. Man må jo på en måte si ifra at man trenger gjennomstekt kjøtt, i tillegg til at man ikke kan drikke alkohol
SÅ enig!1DPO i dag.. tiden går sakte …
Jah det hadde vært interessant med en sånn teknikkAaah ja skjønner! Nå trodde jeg du hadde en eller annen snedig måte å finne ut av det på, og da må jeg få viiite!![]()
Dette er kanskje litt tmi, men når man først har begynt aksjeleggingen så synes jeg det er veldig vanskelig å analysere slimet - for det er jo ofte rester av diverse annet![]()

Men er sykt vanskelig å tyde når man først har begynt å legge, så skjønner man føler man bare må peise på 
Det er uvant, men gøy at du ligger før meg nå! For du pleier å ligge bak meg når DPO-uken kommer! SpennendeeeeSÅ enig!

Oi, da ble det brått litt vanskelig å få til en kjappis jaDet er ikke så dumt faktisk! Sist kom min EL 3-4 dager før ventet, og da rakk vi bare å hoppe til køys EN gang, for han sov ute i skauen da jeg plutselig fikk positiv EL-test![]()
så typisk!Jeg også! Men er ordentlig avslappet denne gangen, og jeg sliter med å ha trua av en eller annen grunn. Kjenner ikke på særlig forventningerHerregud! Her går det unna![]()
![]()
Gleder meg til første test
Vet ikke hvorfor det er sånn. Kanskje det bare er underbevisstheten som forbereder seg på det verste for at skuffelsen ikke skal bli så stor. Ikke vet jeg 

Haha kollegaene mine vet at samboeren min er kokk og at jeg liker kjøttet mitt medium minus. Gjennomstekt kjøtt betyr tørt kjøtt alltid. Og at jeg ikke eier bil haha.Kan du gå for «jeg klarer ikke rosa kjøtt, det må være gjennomstekt for at jeg skal like det» og at du kjører?
Men da blir man eventuelt bare positivt overrasketJeg også! Men er ordentlig avslappet denne gangen, og jeg sliter med å ha trua av en eller annen grunn. Kjenner ikke på særlig forventningerVet ikke hvorfor det er sånn. Kanskje det bare er underbevisstheten som forbereder seg på det verste for at skuffelsen ikke skal bli så stor. Ikke vet jeg
Jeg har forresten nettopp spist en Dubai-sjokolade til frokost. Hvis noen lurer på hvordan vektreduksjonen går![]()

Ja, han burde gjemt alt egentlig. Det dumme er at han ikke er særlig fan av søtt og godt, så han spiser ikke opp alt slik at det ikke er mer igjen til megMen da blir man eventuelt bare positivt overrasket
Hahaha! Da må gjemme slikt. Få mannen til å gjemme det godt! Kjøp deg noe sukkerfritt til de verste cravingsene. Vet ikke om du noen sinne har smakt på et stevia blad, men det er helt sinnsykt søtt. Det er jo sånne søtningsstoffer (polyoler) som ikke blir brutt opp før i tarmene og derfor ikke gir noe blodsukkerstigning. I gjengjeld får man en del luft i magen hvis man spiser for mye da![]()
Selv om det egentlig hadde vært det beste. For meg
Kanskje jeg må prøve meg på Steviablad 
JaOi, da ble det brått litt vanskelig å få til en kjappis jaså typisk!
Men vi ble jo faktisk gravide på den ENE runden, så det er godt å vite, men det utviklet seg ikke videre etter 15DPO 
Hahaha døøøør! Dubai-sjokolade til frokost illustrerer godt hvor avslappet du erJeg også! Men er ordentlig avslappet denne gangen, og jeg sliter med å ha trua av en eller annen grunn. Kjenner ikke på særlig forventningerVet ikke hvorfor det er sånn. Kanskje det bare er underbevisstheten som forbereder seg på det verste for at skuffelsen ikke skal bli så stor. Ikke vet jeg
Jeg har forresten nettopp spist en Dubai-sjokolade til frokost. Hvis noen lurer på hvordan vektreduksjonen går![]()
Det er jo en fin ting å bare la kroppen jobbe og, den er jo skrudd sammen for å lage baby, så noen ganger prøver jeg å bare stole på den å la den få jobbe, jeg har så lite kontroll egentlig og kroppen skal kunne dette
(Jeg minner meg selv om at det er jo en grunn for at vi blør hver jækla måned
)