❤️IKM Uke 22 ❤️

Fikk lagt inn aksjer nå nettopp selvom det bare er CD10 og sikkert alt for tidlig. Kjempe svake EL tester, ikke riktig utflod, og ingen murringer.

Men det hjelper på psyken. Forrige pp kom EL brått på og selvom vi fikk lagt inn aksjer både dagen før EL, EL dagen og dagen etter (just in case) så følte jeg at vi kunne ha "gjort mer" selvom det er helt tullete.

Premom sa til og med at vi måtte legge inn aksjer oftere denne måneden :bored: samtidig føles det alltid så godt å kunne loggføre i appen at man har gjort det :hilarious: flere som føler det sånn, eller er det bare jeg som lider av en type flink-pike-syndrom? :p
Føler virkelig med deg, tenker at det bare er å starte så fort man kan og kjøre på helt til det er over. Jo flere svømmere klare jo større er sjansen for at det blir baby(så gynekologen til meg) og loggføre alt føles helt fantastisk :happy: Da ser man at man endelig er i gang

Føler virkelig med deg, tenker at det bare er å starte så fort man kan og kjøre på helt til det er over. Jo flere svømmere klare jo større er sjansen for at det blir baby(så gynekologen til meg) og loggføre alt føles helt fantastisk :happy: Da ser man at man endelig er i gang
Ja ikke sant! Skader jo ikke å ligge mye hvis man er gira på det. Ulempen er jo at vi ofte er dritt lei akkurat rundt EL hvis vi har startet for tidlig :hilarious: er ikke mye romantisk å lage baby, ass. Ikke her i gården i hvert fall...

Jaaa :smiley-angelic001
Hadde egentlig termin 4 Februar i år. Så hadde vært koselig å få termin februar 2025 :Heartred det morsomme er at da ender vi opp med barn Januar, Februar, Mars og April :hilarious:
Åh da hadde det virkelig vært fin med ny termin i februar ja! :Heartred og så gøy det hadde vært med barn født i alle de månedene!

Jeg har selv bursdag i februar, så det hadde vært koselig med baby i bursdagsgave. Hadde håpet på positiv test i bursdagsgave i år, men sånn ble det dessverre ikke. Testet negativt på dagen og TR kom dagen etter :shifty:

:hilarious: Ja ikke sant! Skader jo ikke å ligge mye hvis man er gira på det. Ulempen er jo at vi ofte er dritt lei akkurat rundt EL hvis vi har startet for tidlig :hilarious: er ikke mye romantisk å lage baby, ass. Ikke her i gården i hvert fall...
Haha! Det er så sant.. Man vet at det kun er for å bli gravid, så all romantikken og lysta er på halv 12 :hilarious: Må si jeg gleder meg til den dagen vi skal ha sex for å ha sex og ikke lage baby noe mere :hilarious:

Fikk lagt inn aksjer nå nettopp selvom det bare er CD10 og sikkert alt for tidlig. Kjempe svake EL tester, ikke riktig utflod, og ingen murringer.

Men det hjelper på psyken. Forrige pp kom EL brått på og selvom vi fikk lagt inn aksjer både dagen før EL, EL dagen og dagen etter (just in case) så følte jeg at vi kunne ha "gjort mer" selvom det er helt tullete.

Premom sa til og med at vi måtte legge inn aksjer oftere denne måneden :bored: samtidig føles det alltid så godt å kunne loggføre i appen at man har gjort det :hilarious: flere som føler det sånn, eller er det bare jeg som lider av en type flink-pike-syndrom? :p
Det er ikke så dumt faktisk! Sist kom min EL 3-4 dager før ventet, og da rakk vi bare å hoppe til køys EN gang, for han sov ute i skauen da jeg plutselig fikk positiv EL-test :facepalm:

Mistet litt troen på eggløsning denne syklusen :playful:
IMG_4982.jpeg
IMG_4983.jpeg

Hahah det er SÅ tilfredsstillende å registrere det i appen!

Åh da hadde det virkelig vært fin med ny termin i februar ja! :Heartred og så gøy det hadde vært med barn født i alle de månedene!

Jeg har selv bursdag i februar, så det hadde vært koselig med baby i bursdagsgave. Hadde håpet på positiv test i bursdagsgave i år, men sånn ble det dessverre ikke. Testet negativt på dagen og TR kom dagen etter :shifty:
Ja, da glemmer man ikke bursdagene i hvert fall.. Skikkelig ryddig og orientert :hilarious:

Da håper jeg virkelig at du får en positiv test denne mnd :Heartred det hadde vært en flott bursdagsgave

Dagens test viser at det skjer ting :) antar at den blir positiv i kveld eller i morgen tidlig. Når anbefaler dere at aksjene legges inn? Selv så tenkte jeg i dag, lørdag kveld og evt søndag/mandag
IMG_5406.jpeg

Wow.. kjenner at jeg blir svett av tanken, ønsker meg samme energi :happy::hilarious:
Haha! Ja, det er alltid fint med en pause når vi er ferdig. Kan ikke si det er så romantisk :hilarious: , men hadde en Kjemisk sist mnd. hadde oss hverdag da også og nå er vi på PP 11. så blir sånn hver PP helt til det sitter nå :angelic:

Back
Topp