❤️IKM Uke 22 ❤️

Jeg fikk peak i går og i dag, på digital :Heartred lenge siden jeg har tempet, fikk jeg EL i går eller i dag?

Vedlegg

• IMG_1075.png
    IMG_1075.png
    249 KB · Visninger: 25
Ahahaha jaaa! :hilarious: Mannfolkene skulle visst hvordan vi snakker her inne, detaljene, triksene og humoren her ass :angelic: Loveit!
Tror samboeren min har like detaljerte samtaler med andre menn haha. Der har de tydeligvis diskutert alt rundt hvordan man skal ligge for å holde ting inne rett etter aksjelegging og kjerringråd for å planlegge kjønn på babyen haha. Trodde ikke menn diskuterte så mye detaljer, men man blir overrasket!

Jaaaa følg slimet om dere her inne er en av de som får det, nederst til høyre, jeg kan ha mye lignende slim dagene før, men når det blir suuuuuperlangt, så kjører vi på, før positiv EL-test:
Vis vedlegget 460184
Jeg får alltid det nede til høyre i mengder.. Blir som @Smågoth sier (Ser ut som man klekker et egg med F) :laughing001
Tørker fort opp når EL har vært.

Jeg får alltid det nede til høyre i mengder.. Blir som @Smågoth sier (Ser ut som man klekker et egg med F) :laughing001
Verste er at denne syklusen har jeg ikke fått nok til å klekke en eggehvite nedi do som jeg pleier :laughing001

Sluttet med alkohol da jeg bestemte meg for å ta ut spiralen, har lært så mye om hvordan det påvirker dopamin i hjernen og ALT! Så har funnet ut at jeg vil helst være uten, selv om jeg eeeeelsker et glass vin :hilarious: Jaja :Heartpink
Livet er så mye bedre uten! Man er heller aldri i dårlig form :love017

Kanskje du druknet alle svømmerne på de andre PP, men denne gangen så overlevde de og du blir gravid :hilarious: Haha
Nei da, jo mere slim jo bedre skal man tro :love017
Hahaha ja jeg trodde jo at alt dette slimet jeg har hatt siden fødsel ville gjøre meg mer fertil, men så langt ingen resultat! Så jeg har jo nesten mer håp nå med denne rare syklusen

Åh men da er dere heldige. Jeg får moderate mengder noen dager før, men selve «ser-ut-som-et-egg-har-klekt-i-do-slimet» fikk jeg kun EN dag sist, også ble det ikke-fruktbart dagen etter, og det var 3 dager før eggløsning! Så tenker det var bra vi tok sengedansen den dagen selv om egget ikke hadde sluppet enda.
Ja! Må ha det litt morro :laughing002

Forresten hvordan går det med EL testene?
Svake enda, men skal ta en rundt 14-15 nå og se om det har steget, sist kom det plutselig bare på kvelden! Så får se, men jeg kommer inn hit nå hvertfall :hilarious:

Last edited:
Åh men da er dere heldige. Jeg får moderate mengder noen dager før, men selve «ser-ut-som-et-egg-har-klekt-i-do-slimet» fikk jeg kun EN dag sist, også ble det ikke-fruktbart dagen etter, og det var 3 dager før eggløsning! Så tenker det var bra vi tok sengedansen den dagen selv om egget ikke hadde sluppet enda.

Svake enda, men skal ta en rundt 14-15 nå og se om det har steget, sist kom det plutselig bare på kvelden! Så får se, men jeg kommer inn hit nå hvertfall :hilarious:
Det slimet kan varierer veldig.. Noen ganger er det EKSTREMT og noen ganger normalt :hilarious: Har egentlig mest i 2 dager før EL.
Men, da er det bare å hoppe inn, så registrerer jeg deg :love017

Hahaha ja jeg trodde jo at alt dette slimet jeg har hatt siden fødsel ville gjøre meg mer fertil, men så langt ingen resultat! Så jeg har jo nesten mer håp nå med denne rare syklusen
Har tenkt det samme selv.. :hilarious: Rart hvordan det varierer

Det slimet kan varierer veldig.. Noen ganger er det EKSTREMT og noen ganger normalt :hilarious: Har egentlig mest i 2 dager før EL.
Men, da er det bare å hoppe inn, så registrerer jeg deg :love017
Spent om EL drøyer lenger også jeg nå, men slimet har jo vært rett, så får se i kveld. Lite stigning enda, pleier å komme på kvelden til meg de gangene jeg har målt tidligere, nederste er fra nå i dag:

IMG_3851.jpeg
Lilleperle - 36 - B2 - PP4 (kjemisk i PP3) - EL 12/5 - IKM 26/5

Spent om EL drøyer lenger også jeg nå, men slimet har jo vært rett, så får se i kveld. Lite stigning enda, pleier å komme på kvelden til meg de gangene jeg har målt tidligere, nederste er fra nå i dag:

Vis vedlegget 460239
Lilleperle - 36 - B2 - PP4 (kjemisk i PP3) - EL 12/5 - IKM 26/5
Blir spennende å se når de blir positive nå :) Bruker du PreMom?

Og velkommen til oss, du er nå lagt til :love017 :smiley-bounce022

Ikke aaaltfor langt unna positiv test i dag. Forrige syklus da testene var slik fikk jeg positiv test dagen derpå. Så kanskje mandag er dagen? Det hadde vært helt njuuudelig!

Vedlegg

• IMG_5453.jpeg
    IMG_5453.jpeg
    96,4 KB · Visninger: 36
Back
Topp