❤️IKM Uke 22 ❤️

Du har rett. Så lenge det er syklus er det håp. Eller noe sånn. Men jeg skal ærlig innrømme at håpet blir litt mindre for hver prøveperiode som går.
Jeg er sånn selv. Er kkke spesielt glad i alkohol. Har egentlig kun drukket 3 dager i året på fast festival med venne, Men droppet alkoholen i fjor. Sånn for sikkerhetsskyld rett og slett. Prøvde jo da også så.
Livsstilsendring er bra uansett tenker jeg. Har et hårete mål om å komme mer under 100 i løpet av sommeren. Dersom jeg ikke blir gravid i løpet av den tiden. Da legges de prosjektet på hyllen i 9 mnd :laughing002
Nei, er så viktig og tenke positivt! Vi MÅ manifestere :smiley-angelic001:smiley-angelic002 #SkalHaBaby

Nei alkohol er ikke bar, det bare ødelegger mer en det gjør bra! En gang i blant skader ikke da..

Heier på under 100, jeg var nede i 112, men vekta så 115 i dag :dead: Er full skjerpings nå. Skal under 100 fort som F.. og vet jeg klarer det på kort tid, masse turer med hunden, fasting og spise sunt!

Det var litt antydning til EL Slim når jeg var på do, så da håper jeg det bare fortsetter så blir det EL på fredag :smiley-bounce022

Last edited:
Sunnheten lenge leve :laughing002

Tzatziki med Gresk salat… Mere Fruktbarhets salat kan man ikke få :laughing002

Vedlegg

• IMG_6350.jpeg
    IMG_6350.jpeg
    547,5 KB · Visninger: 37
Så sterk test på cd 10 har jeg ikke hatt før - så nå håper hååååper jeg at jeg kan få positiv test senest på tirsdag, så er vi i mål før vi får besøk for resten av el-perioden :joyful:
Heii! Herlighet så deilig å se! Rart hvordan eggløsningene våre har endret seg over de siste månedene :hilarious: Håper dere får inn noen gode kandidater før besøket!! Dette lover godt!
Åhh lilleperle! :Heartpink Hvordan ligger du an med syklusen nå?
Hvis det er likt som sist venter jeg positiv EL-test i kveld og da kanskje EL i morgen.
Men nå i stad kom det perfekte slimet jeg ventet på, masse stretchy gjennomsiktig 10-15 cm - så da må vi få lagt inn noen svømmere i dette så de svømmer helt opp dit de skal :sign17:sign19 La inn svømmere i går, men tror ikke slimet var bra nok enda da.

:HeartpinkNei, er så viktig og tenke positivt! Vi MÅ manifestere :smiley-angelic001:smiley-angelic002 #SkalHaBaby

Nei alkohol er ikke bar, det bare ødelegger mer en det gjør bra! En gang i blant skader ikke da..

Heier på under 100, jeg var nede i 112, men vekta så 115 i dag :dead: Er full skjerpings nå. Skal under 100 fort som F.. og vet jeg klarer det på kort tid, masse turer med hunden, fasting og spise sunt!
Sluttet med alkohol da jeg bestemte meg for å ta ut spiralen, har lært så mye om hvordan det påvirker dopamin i hjernen og ALT! Så har funnet ut at jeg vil helst være uten, selv om jeg eeeeelsker et glass vin :hilarious: Jaja :Heartpink

Heii! Herlighet så deilig å se! Rart hvordan eggløsningene våre har endret seg over de siste månedene :hilarious: Håper dere får inn noen gode kandidater før besøket!! Dette lover godt!

Hvis det er likt som sist venter jeg positiv EL-test i kveld og da kanskje EL i morgen.
Men nå i stad kom det perfekte slimet jeg ventet på, masse stretchy gjennomsiktig 10-15 cm - så da må vi få lagt inn noen svømmere i dette så de svømmer helt opp dit de skal :sign17:sign19 La inn svømmere i går, men tror ikke slimet var bra nok enda da.
Jeg hadde akkurat samme type slim som deg i dag :laughing002 Fikk lagt aksjer også, så nå blir det spennende å se når jeg får positiv test. Er jo et stykke unna, men jeg har så syyykt eggløsningssymptomer:joyful:

Edit: så bildene du la ut nå og ok jeg er ikke på bilde 4. så da er det nok noen dager til igjen ja

Kult å se at det er EL på gang for mange av dere nå! Her skjer det ikke så mye ennå, bare CD6.

Har kjøpt inn ananas allerede, håper den ikke blir overmoden innen jeg skal spise den :hilarious: den er veldig umoden foreløpig.

Jeg hadde akkurat samme type slim som deg i dag :laughing002 Fikk lagt aksjer også, så nå blir det spennende å se når jeg får positiv test. Er jo et stykke unna, men jeg har så syyykt eggløsningssymptomer:joyful:

Edit: så bildene du la ut nå og ok jeg er ikke på bilde 4. så da er det nok noen dager til igjen ja
Bare lurt å legge inn litt når du har symptomer på gang! Sist fikk jeg dette slimet 3 dager før eggløsning, så blir spennende om det er samme nå, da blir det isåfall EL på mandag istedefor i morgen :Heartpink Har fortsatt svake LH-streker.

Back
Topp