❤️IKM uke 18 ❤️

Jeg har samme greia, og nå var jeg nett på do, og nå blør jeg :confused3 Spent på om jeg plutselig har en 28 dagers syklus eller om det er festeblødning:confused3:Heartred
Åh det blir jo spennende å se! Har du kontroll på når du hadde eggløsning med at du testet etter eggløsning? Sånn at du vet hvor mange DPO du er?
 
IMG_1903.jpeg
Testetoget går :shy:
 
Tok en normaltest i går som så litt rar ut, ny normal i dag som også så ut som den fløt litt ut i kantene. Kjøpte en clearblue (ikke brukt denne typen før), og vet ikke helt hva jeg ser egentlig...? Var selvfølgelig utålmodig og testet nå i kveld :whacky011
 

Vedlegg

  • IMG_20240426_190037.jpg
    IMG_20240426_190037.jpg
    645,5 KB · Visninger: 85
Tok en normaltest i går som så litt rar ut, ny normal i dag som også så ut som den fløt litt ut i kantene. Kjøpte en clearblue (ikke brukt denne typen før), og vet ikke helt hva jeg ser egentlig...? Var selvfølgelig utålmodig og testet nå i kveld :whacky011
Jeg ser strek! Men disse kan være litt utilregnelige i min erfaring. Men noe er det der iallefall!:happy:
 
Dette er den fra normal i går, ser jo helt defekt ut. Men antydning nok til at jeg følte jeg måtte teste i dag også når jeg fikk tenkt meg litt om :rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240426-080029_Chrome.jpg
    Screenshot_20240426-080029_Chrome.jpg
    122,7 KB · Visninger: 35
Tok en normaltest i går som så litt rar ut, ny normal i dag som også så ut som den fløt litt ut i kantene. Kjøpte en clearblue (ikke brukt denne typen før), og vet ikke helt hva jeg ser egentlig...? Var selvfølgelig utålmodig og testet nå i kveld :whacky011
Jeg ser noe :Heartred Jeg håper den blir sterkere i dag :notworthy
 
Hei :Heartred Hvordan går det med dere? Hvordan dpo er dere og når tenker dere å teste?

Selv er jeg 6 dpo. Håper jeg klarer å holde meg til minimum 8-9 dpo før jeg påbegynner testinga. Det er jo ikke akkurat lett... :hilarious: Og når jeg først begynner er jeg vanskelig å stoppe - da er testekjøret i gang! :laughing002
 
Mannen min måtte gjemme den siste testen siden jeg ikke klarer la vær å teste:joyful: jeg er 12DPO ish, ikke positiv test enda men har hatt noe jeg tror var festeblødning, og det er 6 uker siden sist mens så skjønner ikke helt hva som skjer. Spennende de neste dagene. Om mensen ikke kommer ila neste uke tar jeg den siste testen…
 
Mitt lokale apotek hadde ikke allverdens utvalg dessverre, så det stod mellom cb og metode.

Skal de fra metode være grei og til å stole på?
 
Mitt lokale apotek hadde ikke allverdens utvalg dessverre, så det stod mellom cb og metode.

Skal de fra metode være grei og til å stole på?
Metode slår gjerne ut litt sent har jeg skjønt. Det kan også være vanskelig å se svake streker gjennom det vinduet på testpinnene. Da er det nok isåfall bedre med teststripsene til metode.
 
Hei :Heartred Hvordan går det med dere? Hvordan dpo er dere og når tenker dere å teste?

Selv er jeg 6 dpo. Håper jeg klarer å holde meg til minimum 8-9 dpo før jeg påbegynner testinga. Det er jo ikke akkurat lett... :hilarious: Og når jeg først begynner er jeg vanskelig å stoppe - da er testekjøret i gang! :laughing002
6dpo jeg også, å regner det som en personlig seier å komme til 8dpo før jeg ryker på en test :happy:
 
Mitt lokale apotek hadde ikke allverdens utvalg dessverre, så det stod mellom cb og metode.

Skal de fra metode være grei og til å stole på?
Bruker metode sine tidligstrips, og maksure sine vanlige. (kjøpes på meny) metode er litt treig, men har fått svaaak strek så tidlig som 9dpo med de, som det ble lillebror av. Sjeldent skygge på de i min erfaring i allefall:joyful:
 
Back
Topp