❤️IKM uke 18 ❤️

Ja det må jo nesten være noe sannhet i det tenker jeg :scratch Skreiv feil forresten, hadde hele 15 dager med høy jeg :laughing021:dead:Men noe annet interessant jeg har hørt er at om man har veldig mange dager med høy, kan man ha testet for tidlig, da det er en «spike» i østrogen rett etter mensen, og monitor vil da plukke dette opp og da blir alt feil. Det kan egentlig stemme hos meg det også, da jeg hadde mensen i 9 dager sist, begynte å teste med monitor dag 9, dag 10 var den høy! Men hadde jo ikke eggløsning før CD26 den gangen… denne PP skal jeg vente med å teste til en stund etter mensen.
Ja det kan nok stemme. Hos meg har jeg begynt å teste 4 dager etter siste dag på letrozol, så CD 12-13 og så har jeg hatt EL på cd 18-21. I januar hadde jeg 3 dager med "lav" før den ble høy, og det samme den her mnd. Alle andre mnd har jeg hatt 1-2 dager med lav før den viste "høy". Hvis jeg blir gravid på nytt den her mnd tror jeg ihvertfall på denne teorien min.
 
Så overanalysering av symptomer er i full gang!!! :banghead:
Aner jo ikke hvor mange dpo jeg er eller når el var siden ingen av eltestene har vært positive, men jeg er stuptrøtt hele tiden og nå ikveld (utafor komfortsona å skrive det her på nett men la gå hahah) så la jeg merke til at brystvortene har blitt KJEMPEmørke??? Jeg har alltid hatt litt store, men nå er de så sykt mørke i tillegg :hilarious:
Pluss kvalm og stikkinger, og enormt mange turer på do for å tisse:hilarious:
Er 100% innbilning for jeg har lite tro på denne pp til tross for MYE aksjelegging hele mnd utenom forrige mens, men føler jeg ikke har helt kontroll mtp el:hilarious: tiden vil vise…
 
Jeg har brukt normal sine siden januar, og dette er første gang jeg har opplevd at de alle har vært negative, så selv har jeg lite tro på denne pp:banghead:
Kjipt!
Har kun hatt lav siden februar- slår ikke ut noen gang her.
 
Tunge og ømme bryst allerede på 4 dpo. Har vært flink til å unngå symptomleting helt til nå, men nå er vi vel i gang :laughing002 Litt tidlig vel?! :hilarious::shy:
5 dpo her og i dag var jeg kvalm av og på fra jeg sto opp og frem til lunsj. Overhodet ikke for tidlig med symptomleiting:angelic::happy090
Hadde i tillegg helt syke drømmer de to forrige nettene. Tror sist jeg drømte var forrige graviditet
 
5 dpo her og i dag var jeg kvalm av og på fra jeg sto opp og frem til lunsj. Overhodet ikke for tidlig med symptomleiting:angelic::happy090
Hadde i tillegg helt syke drømmer de to forrige nettene. Tror sist jeg drømte var forrige graviditet
Jeg har også drømt mye de siste nettene, men regner med det kan ha noe med fullmånen å gjøre også :smiley-ashamed004 :laughing002
 
Her har det skjedd lite og EL har ikke vist seg så langt. Er på CD18 så det må vel nærme seg etterhvert? Blir ikke IKM uke 18 på meg. Fremdeles ustabile og tidvis lange sykluser så det var egentlig forventet.
Håper EL dukker opp for deg snart :smiley-angelic001 Vil du jeg skal fjerne deg fra lista, eller vil du henge med oss her inne uansett? :smiley-angelic003
 
IMG_1898.jpeg

Ups :laughing001
 
Hva er det som foregår her tro? Kanskje den ikke klarte og slippe egget første gang :bored: Skulle være 4-5dpo, å tilfeldig at jeg testa. Litt for og la vær å bruke graviditetstester for tidlig:hungry:

Screenshot_20240425_141435_Premom.jpg
 
Har følt meg SÅ rar i dag 6 DPO. Blir svimmel og ør når jeg står oppreist, selv om blodtrykket mitt er fint, hatt flushing i ansiktet, følt meg tung i hodet etc. Synes det er en evighet å vente med å ta test til 9 DPO på søndag... :dead:
 
Har følt meg SÅ rar i dag 6 DPO. Blir svimmel og ør når jeg står oppreist, selv om blodtrykket mitt er fint, hatt flushing i ansiktet, følt meg tung i hodet etc. Synes det er en evighet å vente med å ta test til 9 DPO på søndag... :dead:
Jeg har samme greia, og nå var jeg nett på do, og nå blør jeg :confused3 Spent på om jeg plutselig har en 28 dagers syklus eller om det er festeblødning:confused3:Heartred
 
Back
Topp