❤️Ikm uke 13❤️

Ja jeg óg, en av mine venninner som vet at vi prøver sa «de testene er upålitelige, og det er fortsatt en hel dag til forventet mens.. vent til mensen kommer før du mister motet», og jeg prøver veldig hardt haha :banghead: :hilarious:
Sniker fra November-forumet: Jeg fikk positiv på denne testen 7 DPO, så de er absolutt til å stole på. Men, kan være egget festet seg senere for deg, så absolutt sjanse for at du fremdeles får positiv test i dag :Heartred
 
Hei! :) Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men jeg hadde IKM på mandag (25.mars). Jeg fikk fast smiley på eggløsningstest 9.mars, så regner med eggløsning var søndag/mandag 10-11. mars. Jeg begynte å teste fra ca. 9 dpo og har kun fått negative tester.. Helt til i dag, 2 dager etter IKM. Så veldig sent! :oops: Mener jeg ser en svak strek på begge testene her. Hva tenker dere? Synes det er litt rart at jeg ikke har fått positiv test først nå, og at de er så svake. Noen som har erfart det samme?
 

Vedlegg

  • IMG_0414.jpeg
    IMG_0414.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 93
Hei! :) Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men jeg hadde IKM på mandag (25.mars). Jeg fikk fast smiley på eggløsningstest 9.mars, så regner med eggløsning var søndag/mandag 10-11. mars. Jeg begynte å teste fra ca. 9 dpo og har kun fått negative tester.. Helt til i dag, 2 dager etter IKM. Så veldig sent! :oops: Mener jeg ser en svak strek på begge testene her. Hva tenker dere? Synes det er litt rart at jeg ikke har fått positiv test først nå, og at de er så svake. Noen som har erfart det samme?
Med min nummer to fikk jeg først svak positiv 15 dager etter, syns det var rart da, men gikk helt fint! Det kan jo feste seg sent :love017 Ser positive nå ut i hvert fall!
 
Testet positiv idag <3 den ble positiv med en gang!
Vi prøvde bare sånn halvveis så fort jeg testet negativ etter SA i uke 11+0, 15.februar.
Så vi har hatt sykt flaks på prøvedagene, rakk ikke få menstruasjon tilbake.
 

Vedlegg

  • IMG_0466.jpeg
    IMG_0466.jpeg
    657,1 KB · Visninger: 107
IKM var på tirsdag, men ingen mens her enda. Kommer bare gjennomsiktig, litt tynn utflod isteden. Får vel bare vente da :banghead:
 
Veldig merkelig! Kan EL ha vært senere?
Her også! Eller ikm var i går, og enda ikke kommet, men har ganske mye utflod enda, hatt pos eltest så det ser bare ut som at jeg har en lang syklus..
Godt mulig, det er vel egentlig den eneste forklaringen. Skulle hatt el-tester i hus, kjenner jeg!
Tok graviditetstest igjen i dag da, for å se, men den er negativ, så jeg håper mensen er rett rundt hjørnet.
 

Vedlegg

  • IMG_7070.jpeg
    IMG_7070.jpeg
    442,2 KB · Visninger: 31
Back
Topp