❤️ Uke 49 ❤️

Jeg bruker vanligvis å ha veldig menssmerter mellom eggløsning og mensen. Men har ikke hatt det denne syklusen, så det gir meg bittelitt håp. Jeg venter på å ta blodprøve nå for skal sjekke progesteronnivået mitt, er 8 dpo i dag.

Så blir det nye blodprøver mellom cd2-4 dersom jeg ikke er gravid.

Jeg tror jeg skal prøve å vente med hcg test fram til 10-11 dpo, så får vi se om jeg klarer det. Jeg håper det :Heartred
 
Jo, og så har jeg vært forstoppet i det siste, men det kan være fordi jeg har begynt å ta multivitaminer igjen og det er jern der også.

Forstoppelse og ligamentsmerter var flrste tegnene på 1. svangerskap. Med andre fikk jeg positiv test 10 dpo og da var jeg trøtt og hadde bekkensmerter samt at jeg var forstoppet.
 
Ja den er helt lik den korona testen Jeg er i utlandet så aner ikke typen. Dette er den eneste de har her så jeg tok bare den nå etter å ha brukt opp lageret mitt Men tror de er minst 25 mlu for er ikke sensitiv i det hele tatt. Og hvert fall ikke korona test for den koster 100kr og gr testen kostet 30kr
Det står HCG på den også :)
Gratulerer!
 
11-12 dpo her. Bare skygge på testene, er så utrolig kvalm. Kastet opp i går kveld og i dag tidlig. Kvalmen gir seg ikke.
Noe av maten smaker rart og jeg lukter noe helt merkelige greier.
Har en leppepomade jeg bruker hele tiden, som lukter jordbær. Helt til den plutselig ikke gjorde det.
Hm, men negative tester. Så er det vel noe annet rusk da :sorry:
 
11-12 dpo her. Bare skygge på testene, er så utrolig kvalm. Kastet opp i går kveld og i dag tidlig. Kvalmen gir seg ikke.
Noe av maten smaker rart og jeg lukter noe helt merkelige greier.
Har en leppepomade jeg bruker hele tiden, som lukter jordbær. Helt til den plutselig ikke gjorde det.
Hm, men negative tester. Så er det vel noe annet rusk da :sorry:
Håper det er en spire ❤️
 
Ja jeg også. Måtte være hjemme fra jobben pga så kvalm i dag. Mannen er overbevist om at jeg er gravid. Men han vet ikke alt som foregår bak kulissene da :hilarious:
Negativ test, burde grunn vært hint av positiv nå osv osv.
Jeg måtte inn i FF og se på andres grafer, og fant noen som testet negativt 12 dpo, men positivt etter det, så jeg er optimistisk! Vet ikke om disse brukte tidligtester eller vanlige da :playful:
 

Vedlegg

  • 624671A4-CB3B-4E3C-A3C3-CA741F874CF4.jpeg
    624671A4-CB3B-4E3C-A3C3-CA741F874CF4.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 33
  • 4F0C5509-18A8-490E-A96E-8AC29C46F43E.jpeg
    4F0C5509-18A8-490E-A96E-8AC29C46F43E.jpeg
    1 MB · Visninger: 27
Jeg måtte inn i FF og se på andres grafer, og fant noen som testet negativt 12 dpo, men positivt etter det, så jeg er optimistisk! Vet ikke om disse brukte tidligtester eller vanlige da :playful:
Godt å se det er håp. Det er sant, men legger også merke til at det er ikke store forskjellen på tidligtester og vanlige heller. :bag:
 
IKM dagen er her. Pleier å få mensen på morgenen, men neeeeida.
Kjøpte ny pakke med tester. Negativt resultat.
Litt irriterende :bag: Noe sier meg at PP10 er rundt hjørnet ja...
Sniker. Mulig jeg har gått hen og utviklet streksyn, men jeg synes liksom jeg ser ett eller annet her?
 
Hm. 10 eller 11 dpo i dag.
Bare skygger på testene fra 8/9 -9/10 dpo. Men testen fra babyplan kan jeg jo se noe der. Og innenfor tidsfristen og tatt på utvannet urin.
Men har fått så mye skygger på babyplan (etter tidsfrist vel og merke)
Vis vedlegget 393956
Så vanskelig å få på bilde da! Sikker skygge det og :sorry:
Den nederste ligner på min babyplan 9/10 dpo som viste seg å være babystrek ❤️ de er visst typiske å få skygger på ja så var veldig skeptisk selv. Men jeg krysser fingrene for at du har fått test fra samme parti som meg :D
 
Back
Topp