❤️ Uke 49 ❤️

Tok enda en test nå :hilarious: Jeg må slutte å bruke det badet der hvor de testene er. For det frister jo å teste hver gang jeg må tisse :p Så i morgen skal jeg begynne med det!

Meeen, se så fin denne testen var :Heartred

Tror jeg kan settes på gravid nå:nailbiting:
 

Vedlegg

  • D27393EB-662C-4933-9C6A-CA7526421EFA.jpeg
    D27393EB-662C-4933-9C6A-CA7526421EFA.jpeg
    251,8 KB · Visninger: 71
  • F0205D4F-ED25-4D8B-982A-A498461BEC5D.jpeg
    F0205D4F-ED25-4D8B-982A-A498461BEC5D.jpeg
    1.010,9 KB · Visninger: 70
Hoff, må få ut litt følelser/frustrasjon her jeg sitter alene i sofaen mens gubben er på julebord. Hvorfor kan ikke bare den testen bli positiv?! :banghead: Er på pp7 nå og kjenner de negative testene tærer på.. Har hatt veldig trua på den ppn her da jeg har følt så mye har vært anderledes i kroppen og det er andre runde med Letrozol. Vært en del kvelm, veldig oppblåst, hatt er mye større behov for å spise og kjeska på sjokolade (som jeg vanligvis nesten aldri spiser), kjent rare ting nedi der (nesten kjentes som små spark, vet så klart at det ikke er det.), hatt vondt i lymfene osv.. mye som har skilt seg ut.
Ikm i dag, ingen tegn til TR, men bare blenda tester. Vet jo at svarer kommer før eller senere enten med TR eller positiv test, men kjenner meg så sliten av å håpe:smiley-angelic001:arghh:
 
Hoff, må få ut litt følelser/frustrasjon her jeg sitter alene i sofaen mens gubben er på julebord. Hvorfor kan ikke bare den testen bli positiv?! :banghead: Er på pp7 nå og kjenner de negative testene tærer på.. Har hatt veldig trua på den ppn her da jeg har følt så mye har vært anderledes i kroppen og det er andre runde med Letrozol. Vært en del kvelm, veldig oppblåst, hatt er mye større behov for å spise og kjeska på sjokolade (som jeg vanligvis nesten aldri spiser), kjent rare ting nedi der (nesten kjentes som små spark, vet så klart at det ikke er det.), hatt vondt i lymfene osv.. mye som har skilt seg ut.
Ikm i dag, ingen tegn til TR, men bare blenda tester. Vet jo at svarer kommer før eller senere enten med TR eller positiv test, men kjenner meg så sliten av å håpe:smiley-angelic001:arghh:
Sender en klem om ikke annet :Heartred men innrømmer at denne mnd var tung selv om jeg ikke trodde siden mannen har hadd feber to uker totalt på 3 mnd. Håpet er jo dær selv om
 
Eh. Er på 13 dpo i dag.
Negative graviditets tester. Tok en el test for moro skyld.
Den er jo nesten positiv? What!
5633D761-63EF-4C9E-BF44-E7F3FF32D327.jpeg
AF509A17-3491-4514-8F08-138C06D65218.jpeg

Kanskje jeg ikke hadde el?
 
Syns jeg ser en svak strek på metode sin, men kanskje ikke..

Den el testen var jo spesiell ja! Kan virke som at du ikke har hatt el!
Jeg tror den streken bare er skygge. Rart egget ikke slapp første runde med letrozol, selvom jeg har el av meg selv. Bare for å booste el. Nå skjønner jeg ingenting.
El-tester blir positiv ved graviditet. Og jeg ser strek på den rosa g-testen.
Ja, vet. Men rart ikke testene er positive da når jeg er på 13 dpo, hvis ikke egget brukte litt lenger tid på å slippe.
Tror den er skygge på metode sin altså :banghead:
Nei nå skjønner jeg lite :hilarious:
 
Jeg ville nok klaget på disse. De ser jo rare ut?
Så leit at det ikke var strek i dag. Jeg hadde skikkelig troa. :Heartred
Skal forsøke å sende e-post til Farmasiet, men spørs om jeg kommer noen vei med det.. Skal innom apoteket etterpå og kjøpe noen andre typer. CB digital tidligtester. Håper de er mer til å stole på :shifty:
 
Skal forsøke å sende e-post til Farmasiet, men spørs om jeg kommer noen vei med det.. Skal innom apoteket etterpå og kjøpe noen andre typer. CB digital tidligtester. Håper de er mer til å stole på :shifty:
Hm. Så rart. Virker som om de fleste sverger til makesure. Men dette var strek i regninga.
Tror også bird and bee testene er veldig bra, men de synes jeg er litt dyre for å være strimmel tester liksom. :meh:
 
Hm. Så rart. Virker som om de fleste sverger til makesure. Men dette var strek i regninga.
Tror også bird and bee testene er veldig bra, men de synes jeg er litt dyre for å være strimmel tester liksom. :meh:
Ja, jeg føler også de fleste gjør det… og jeg har to esker igjen med de testene :hilarious: Kan man kjøpe bird and bee-testene i Norge?
 
Ja, jeg føler også de fleste gjør det… og jeg har to esker igjen med de testene :hilarious: Kan man kjøpe bird and bee-testene i Norge?
Nei. De må bestilles på Amazon tror jeg. Bare det jeg har funnet de. :meh:
2 urin skal være den mest konsentrerte, så spring å kjøp nye tester :D syns nemlig jeg ser strek hos dere begge! Hadde vært så kult å fått dere med i aug23 gruppa :D
 
Her lar tr vente på seg. Er 13dpo og cd28. Pleier å ha sykluser på 29-31 dager men tr pleier å komme 12dpo. EL kom tidligere enn vanlig denne syklusen. Har vondt i brystene men har ikke flere graviditetstester liggende, fikk kun tatt en test 9dpo, så her smører jeg meg med tålmodighet og venter på tanta. :hungover:
 
2 urin skal være den mest konsentrerte, så spring å kjøp nye tester :D syns nemlig jeg ser strek hos dere begge! Hadde vært så kult å fått dere med i aug23 gruppa :D
Men 14 dpo burde det vel vært en ordentlig strek der… jeg klarer ikke å se strekene du ser :p Ser dårlig ut:sorry:
 
Back
Topp