❤️ Uke 49 ❤️

Den nederste ligner på min babyplan 9/10 dpo som viste seg å være babystrek ❤️ de er visst typiske å få skygger på ja så var veldig skeptisk selv. Men jeg krysser fingrene for at du har fått test fra samme parti som meg :D
Takk! Deilig å få litt håp. For det begynner å forsvinne nå :banghead: :Heartred
 
Gratulerer alle med positive tester ❤️
Og dere andre husk at det at man ikke har positiv test eller strek rundt 10-12 DPO betyr ikke at det er negativt. Jeg fikk ikke ordentlig positiv før IKM dagen :)
 
Kveldstesten.. Makesure vanlig -
D2D9BC47-C008-4666-AB4B-BE255538EA22.jpeg

Ikm på søndag. :bag:
 
Æææ dere nå har jeg vært dum og tatt en test!! 9dpo i dag. Og der kan man jo se noe, men så er det jo disse dumme babyplan testene da!

Jeg tok jo en på 7 dpo bare fordi testetrangen var så stor selv om jeg visste at det var poengløst og der var det IKKE noe å se.

Men seriøst, denne streken er litt rosa og hel og fin :eek: og nå angrer jeg på at jeg helte urinen i do før jeg rakk å bruke en make sure og en metode :(

Legger ved noen bilder jeg tok 2,5 minutter etter at den ble dyppet. Streken dukket opp etter ca 2 min.

Hva tenker dere? Kan en skygge være så tydelig og rosa?
 

Vedlegg

  • CAFED8B0-357A-403C-8F88-BE054861ABB9.jpeg
    CAFED8B0-357A-403C-8F88-BE054861ABB9.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 94
  • 07ABCDCB-945F-456A-8C79-CFD5A5C59976.jpeg
    07ABCDCB-945F-456A-8C79-CFD5A5C59976.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 95
  • 739570F3-B4C6-4EC4-8FB0-9A4AB466B356.jpeg
    739570F3-B4C6-4EC4-8FB0-9A4AB466B356.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 95
Æææ dere nå har jeg vært dum og tatt en test!! 9dpo i dag. Og der kan man jo se noe, men så er det jo disse dumme babyplan testene da!

Jeg tok jo en på 7 dpo bare fordi testetrangen var så stor selv om jeg visste at det var poengløst og der var det IKKE noe å se.

Men seriøst, denne streken er litt rosa og hel og fin :eek: og nå angrer jeg på at jeg helte urinen i do før jeg rakk å bruke en make sure og en metode :(

Legger ved noen bilder jeg tok 2,5 minutter etter at den ble dyppet. Streken dukket opp etter ca 2 min.

Hva tenker dere? Kan en skygge være så tydelig og rosa?
Hmm. Veldig tydelige disse da??
 
Æææ dere nå har jeg vært dum og tatt en test!! 9dpo i dag. Og der kan man jo se noe, men så er det jo disse dumme babyplan testene da!

Jeg tok jo en på 7 dpo bare fordi testetrangen var så stor selv om jeg visste at det var poengløst og der var det IKKE noe å se.

Men seriøst, denne streken er litt rosa og hel og fin :eek: og nå angrer jeg på at jeg helte urinen i do før jeg rakk å bruke en make sure og en metode :(

Legger ved noen bilder jeg tok 2,5 minutter etter at den ble dyppet. Streken dukket opp etter ca 2 min.

Hva tenker dere? Kan en skygge være så tydelig og rosa?
Må være babystrek :Heartred
 
Er ny i denne tråden og ikke vært på forumet siden første mann i 2013/14. Jeg la ut en test i uke 50 tråden, jeg er usikker på om det er en svak strek eller ikke. Jeg tenker å teste igjen idag, hvor lenge bør jeg holde meg mtp å få mer konsentrert urin? Har alt tisset idag. Har ventet mens rundt 17 desember. Vi hadde sex 29 november. Eggløsning var mellom 28 og 2 desember.
 
Er ny i denne tråden og ikke vært på forumet siden første mann i 2013/14. Jeg la ut en test i uke 50 tråden, jeg er usikker på om det er en svak strek eller ikke. Jeg tenker å teste igjen idag, hvor lenge bør jeg holde meg mtp å få mer konsentrert urin? Har alt tisset idag. Har ventet mens rundt 17 desember. Vi hadde sex 29 november. Eggløsning var mellom 28 og 2 desember.
Redigert: mens ventet 15 desember..
 
Z
Er ny i denne tråden og ikke vært på forumet siden første mann i 2013/14. Jeg la ut en test i uke 50 tråden, jeg er usikker på om det er en svak strek eller ikke. Jeg tenker å teste igjen idag, hvor lenge bør jeg holde meg mtp å få mer konsentrert urin? Har alt tisset idag. Har ventet mens rundt 17 desember. Vi hadde sex 29 november. Eggløsning var mellom 28 og 2 desember.
Veldig mange opplever at 2. Gangs urin på dagen er mer konsentrert, meg inkludert! Ellers er det bare å drikke lite og vente lengst mulig, min 3 timer :)
 
Back
Topp