❤️ Terminliste September 2024 ❤️

Hadde ikkje trudd eg skulle kome tilbake her med det første, men... (Var sikker på at det var nok ein kjemisk etter blødning med klumper 4+2, men tidleg UL 7+1 viste ei lita reke som hadde klamra seg fast likevel :Heartred)

Kiwikiwi - 32 - B2 - Ahus - 9.september
 
Hadde ikkje trudd eg skulle kome tilbake her med det første, men... (Var sikker på at det var nok ein kjemisk etter blødning med klumper 4+2, men tidleg UL 7+1 viste ei lita reke som hadde klamra seg fast likevel :Heartred)

Kiwikiwi - 32 - B2 - Ahus - 9.september
Ååååå!! Så utrolig kjekt å se deg her igjen! :Heartred Tror jeg husker deg fra prøverør tråden? Jeg har også termin 9. september. Så da kan vi feire 10 uker imorgen:love7
 
Ååååå!! Så utrolig kjekt å se deg her igjen! :Heartred Tror jeg husker deg fra prøverør tråden? Jeg har også termin 9. september. Så da kan vi feire 10 uker imorgen:love7
Stemmer! :Heartred Me låg jo akkurat likt i løypa :happy: Måtte ha ein liten pause etter at eg begynte å blø igjen (etter ~7-8 mnd konstant IVF-kjør..), så orka/turte ikkje tru på at dette kunne gå likevel før me såg hjartelyd på tidlig UL <3
 
Stemmer! :Heartred Me låg jo akkurat likt i løypa :happy: Måtte ha ein liten pause etter at eg begynte å blø igjen (etter ~7-8 mnd konstant IVF-kjør..), så orka/turte ikkje tru på at dette kunne gå likevel før me såg hjartelyd på tidlig UL <3
Skjønner jeg SÅ godt :Heartred og å være her gjør graviditeten litt mer reell og det er skummelt når man er så redd for at det ikke blir noe. Gleder meg til å følge deg videre!
 
Jeg lurer på å snike litt i denne gruppen for standard mens-termin for meg er 28 september. Men når jeg «justerer» etter min noe lengre syklus og når jeg mener eggløsning må ha vært så blir termin 1 oktober. Med forrige så ble jeg også flyttet frem litt, og så tilbake til to dager før hva jeg selv trodde på ordinær ultralyd.. hun kom på termindato. Men iallefall… sjansen for at babyen kommer i september er jo kanskje størst faktisk

Friluftsjente - 34 - B2 - et sted i nord - 28 september
 
Så siden jeg også fikk endret termindato fra 10. til 13. sept, via tilig UL ventes det til ordinær UL for å være sikker før man bytter? Veldig gøy om den datoen holder seg, (13.) da den er regnet fram til eksakt dag fra mine egne kalkulasjoner, men 10. ble regnet fram via Jordmor og NHI.no

:hello2
 
Last edited:
Så siden jeg også fikk endret termindato fra 10. til 13. sept, via tilig UL ventes det til ordinær UL for å være sikker før man bytter? Veldig gøy om den datoen holder seg, (13.) da den er regnet fram til eksakt dag fra mine egne kalkulasjoner, men 10. ble regnet fram via Jordmor og NHI.no

:hello2
Terminen man får på ordinær er jo den man forholder seg til resten av svangerskapet ☺️ blir spennende å se da
 
Back
Topp