Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig leit å høre! Sender varme tannker og en stor klem til degDa skjedde det verst tenkelige, dagens ultralyd viste et dødt foster (9+4) som akkurat hadde takket for seg (jeg kan dermed fjernes fra listen)ønsker dere alle lykke til
Ååååå!! Så utrolig kjekt å se deg her igjen! Tror jeg husker deg fra prøverør tråden? Jeg har også termin 9. september. Så da kan vi feire 10 uker imorgenHadde ikkje trudd eg skulle kome tilbake her med det første, men... (Var sikker på at det var nok ein kjemisk etter blødning med klumper 4+2, men tidleg UL 7+1 viste ei lita reke som hadde klamra seg fast likevel )
Kiwikiwi - 32 - B2 - Ahus - 9.september
Stemmer! Me låg jo akkurat likt i løypa Måtte ha ein liten pause etter at eg begynte å blø igjen (etter ~7-8 mnd konstant IVF-kjør..), så orka/turte ikkje tru på at dette kunne gå likevel før me såg hjartelyd på tidlig UL <3Ååååå!! Så utrolig kjekt å se deg her igjen! Tror jeg husker deg fra prøverør tråden? Jeg har også termin 9. september. Så da kan vi feire 10 uker imorgen
Skjønner jeg SÅ godt og å være her gjør graviditeten litt mer reell og det er skummelt når man er så redd for at det ikke blir noe. Gleder meg til å følge deg videre!Stemmer! Me låg jo akkurat likt i løypa Måtte ha ein liten pause etter at eg begynte å blø igjen (etter ~7-8 mnd konstant IVF-kjør..), så orka/turte ikkje tru på at dette kunne gå likevel før me såg hjartelyd på tidlig UL <3
Jeg justerer listen etter OUL iom at dette blir gjeldende dato..Splmamma er endret termindato fra 6 sept til 10 sept etter UL
Terminen man får på ordinær er jo den man forholder seg til resten av svangerskapet blir spennende å se daSå siden jeg også fikk endret termindato fra 10. til 13. sept, via tilig UL ventes det til ordinær UL for å være sikker før man bytter? Veldig gøy om den datoen holder seg, (13.) da den er regnet fram til eksakt dag fra mine egne kalkulasjoner, men 10. ble regnet fram via Jordmor og NHI.no