Endelig en til med fødeplass Drammen! VelkommenMother- 39- B2- Drammen- 1.september
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig en til med fødeplass Drammen! VelkommenMother- 39- B2- Drammen- 1.september
Takk, så hyggeligEndelig en til med fødeplass Drammen! Velkommen
Trenger ikke legge meg inn likevel, mistet i uke 11.Johanneerhemmeliggravid, 27 år, første barn, 14.september, kirkenes
Så spennende! Hvor langt på vei på ul? er spent selv om vi får vite noe neste ukeVar på TUL i går, og da sa legen det så ut som en gutt i magen
Var på UL i dag 13 uker og foreløbig trodde gyn det så ut til å bli ei jente men ville ikke si for sikkert neste er ul uke 19 så får vel vite 100% da. Er så moro og se utvikling og at alt er som det skalSå spennende! Hvor langt på vei på ul? er spent selv om vi får vite noe neste uke
Det gjorde vi også i dag men Hu ville ikke si 100% sikkert enda siden baby sprella så mye, og sparka lå til og med opp ned så Hu måtte snu kamra på skjermen for at den lå opp.Fikk vite på TUL i dag at vi aller mest sannsynlig får en jente
Her hadde hun visst alt sett det før hun lette. Hun sa hun ikke kunne si det helt sikkert, men at hun ble veeldig overrasket om det var en guttDet gjorde vi også i dag men Hu ville ikke si 100% sikkert enda siden baby sprella så mye, og sparka lå til og med opp ned så Hu måtte snu kamra på skjermen for at den lå opp.
Så moro, er så spennende tid man har I vente, jeg er overlykkelig av at lille spire endelig sitter etter 2 SA og 1 EX.U det var tøft nok, så de 5 ukene jeg venta fra uke 8 til uke 13 ul var nervepirrende så det holdt, nå må jeg vente 6 uker til men skal til jordmor I mellom tiden heldig hvis.Her hadde hun visst alt sett det før hun lette. Hun sa hun ikke kunne si det helt sikkert, men at hun ble veeldig overrasket om det var en gutt