❤️ Terminliste September 2024 ❤️

Fikk vite på TUL i dag at vi aller mest sannsynlig får en jente :Heartred
Det gjorde vi også i dag men Hu ville ikke si 100% sikkert enda siden baby sprella så mye, og sparka laughing6 lå til og med opp ned så Hu måtte snu kamra på skjermen for at den lå opp.
 
Det gjorde vi også i dag men Hu ville ikke si 100% sikkert enda siden baby sprella så mye, og sparka laughing6 lå til og med opp ned så Hu måtte snu kamra på skjermen for at den lå opp.
Her hadde hun visst alt sett det før hun lette. Hun sa hun ikke kunne si det helt sikkert, men at hun ble veeldig overrasket om det var en gutt :hilarious:
 
Her hadde hun visst alt sett det før hun lette. Hun sa hun ikke kunne si det helt sikkert, men at hun ble veeldig overrasket om det var en gutt :hilarious:
Så moro, er så spennende tid man har I vente, jeg er overlykkelig av at lille spire endelig sitter etter 2 SA og 1 EX.U det var tøft nok, så de 5 ukene jeg venta fra uke 8 til uke 13 ul var nervepirrende så det holdt, nå må jeg vente 6 uker til men skal til jordmor I mellom tiden heldig hvis. laughing6 :Heartred
 
Butting - 32 - B2 - Stavanger - 15. sept
 
Endelina- 40- B2- Oslo- 2. september. (Men blir planlagt keisersnitt, så ca en uke før. Har ikke fått dato) En liten jente
 
Jeg har vært på TUL og fått korrigert termin frem til 10. september. ❤

Oppdater informasjon blir da: Lykketroll123 - 31 - B1 - Bergen - 10. september.
 
Back
Topp