Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så gøy at det har klaffet for deg! Husker deg fra «Vi som mistet i mars, april og mai» og historien din. Den gjorde inntrykk. Håper og krysser fingrene for at du blir værendeTar sjansen på å melde meg inn her!
Håper jeg slipper å forlate en termingruppe en gang til.
Tobr - 30 - B1 - Trondheim - 21. september
Det begynner å bli noen av oss her inne nåÅ så gøy at det har klaffet for deg! Husker deg fra «Vi som mistet i mars, april og mai» og historien din. Den gjorde inntrykk. Håper og krysser fingrene for at du blir værende
Absolutt håper spira sitter for oss alle nåDet begynner å bli noen av oss her inne nå
Antar at det er frubygg? Gøy at det er flere fra gruppa vår her. Nå fortjener vi alle at det holder mål!Å så gøy at det har klaffet for deg! Husker deg fra «Vi som mistet i mars, april og mai» og historien din. Den gjorde inntrykk. Håper og krysser fingrene for at du blir værende
Jeg har byttet brukernavn siden da, sånn til info
Du antar rett Må krysse alt som krysses kan og håpe på det beste for oss alleAntar at det er frubygg? Gøy at det er flere fra gruppa vår her. Nå fortjener vi alle at det holder mål!
Fint om du skriver info som oppgitt i hovedinnleggetventer Nr 2, er snart 38, fra Stavanger. Termin 21 september