❤️ November 2017 ❤️

Jeg er i sjokk! Endelig! For første gang noensinne har jeg fått en positiv test! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
728bebb93404cb2090ed3c735480f24f.heic

Gratulerer så mye!!! :D
 
Jeg er i sjokk! Endelig! For første gang noensinne har jeg fått en positiv test! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
728bebb93404cb2090ed3c735480f24f.heic
Jeg er ikke i sjokk, men må bare gratulerer sååååå mye :)
 
Tok blodprøve i går, men ikke noe svar enda gitt. Blir vel sendt til Porsgrunn, men noen som har peiling på når jeg kan forvente svar?❤️

Du burde vel fått svar i løpet av dagen i går? Fått svaret nå? :Heartred
 
Gratulerer så mye!!:) hvor lenge har du prøvd?:)

Tusen takk[emoji173]️ slutten på pillen nov 15, mn prøvd sånn skikkelig siden jun 16. Endelig gikk det[emoji1]
 
Gratulerer SÅ mye!! :D [emoji173] [emoji173]

Så sterke tester! Snakkes i august 2018?

Tuusen takk[emoji173]️ Ja nå må jeg inn i august![emoji1][emoji122]
 
Ja, gikk desverre ikke veien denne gangen

Spent på når evt neste forsøk blir. Virker som Porsgrunn har mye pågang nå

Huff, så kjedelig. :( Håper det ikke blir altfor lenge å vente. :Heartred
 
Da er alle ferdig her. Endte opp med 8 gravide, 16 ikke gravide og 7 avbrutt/ikke innsett. :Heartred
 
Jeg er i sjokk! Endelig! For første gang noensinne har jeg fått en positiv test! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
728bebb93404cb2090ed3c735480f24f.heic

Gratulerer sååå masse[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Da er alle ferdig her. Endte opp med 8 gravide, 16 ikke gravide og 7 avbrutt/ikke innsett. :Heartred

Uff. Føler virkelig med alle som mister eller ikke lykkes på andre måter. Det er så urettferdig. Jeg føler litt at jeg ikke fortjener å være her, siden vi begynte å prøve naturmetoden først i april, tok utredning etter noen få måneder og ser ut til å ha lyktes allerede. Håper alle som har prøvd lenge lykkes snart.:Heartpink
 
Det har vært veldig fint å følge dere :) jeg er en av de heldige oppi dette og er utrolig takknemlig for det ❤ ønsker dere alle masse lykke til videre og håper dere får det til snart :)
 
Nå har ett av mine to frosne embryo overlevd opptiningen, og lille skal dyrkes til blasto og muligens settes inn mandag 18.12.
Dette er vårt aller siste forsøk, så du kan si jeg er veldig nervøs for om dette går bra!
Det blir rart å slutte med medisiner, forsøk og lesing av forskning rundt IVF... dette har vært en uforglemmelig tid, som også har vært noe av det tyngste jeg har vært gjennom. Jeg vet iallfall at mannen min er med meg gjennom tykt og tynt nå!
Jeg håper at alle som har lyktes er lykkelige for det, for alle fortjener å lykkes[emoji7][emoji173]️
For vår del har vi tre barn tilsammen, så vi er jo veldig heldige tross alt[emoji173]️ Vi har ingen sammen, som selvsagt er et stort savn. Samtidig er det godt å skulle slippe stresset nå snart. Jeg er nesten imponert over min egen vilje til å la dette toget gå. Vi kommer jo ikke til å begynne med prevensjon med det første, så hvem vet[emoji6]
Ha en fin førjulstid[emoji319][emoji319][emoji319]
 
Omg de ringte fra klinikken nå for å si om lille har delt seg! Og jeg klarte å legge på med en gang jeg tok telefonen!! Får ikke tak i dem igjen!! Har hjertet i halsen...
 
Back
Topp