❤️ November 2017 ❤️

Lurer på om de er noen her som har lykkes i senere tid? :)
Det håper jeg! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Jeg er 17 uker på vei nå [emoji7] måtte bruke opp alle fryseegga mine og ha et nytt uttak som endte med 17 egg ut og totalfrys. Bare ett av eggene overlevde men det var det som skulle til [emoji7]
 
Lurer på om de er noen her som har lykkes i senere tid? :)
Det håper jeg! ❤️❤️❤️

Nå vet du jo min status da, men måtte ha både et fryseforsøk og nytt ferskforsøk før det ble positiv test. :) 8+2 i dag med tvillinger. :Heartred
 
Jeg lyktes jo først på dette forsøket, men mistet etter kort tid. Måtte gjennom et avbrutt fryseforsøk, et negativt fryseforsøk, en antibiotikakur også satt begge spirene i på innsett i april’18[emoji1360] 24 uker på vei nå[emoji173]️[emoji173]️
 
36+0 imorra[emoji173]️ en uke igjen til vi er «innenfor termin»!! spiren satt på ferskforsøket etter november 2017[emoji173]️
 
Jeg tilhørte også her! Ble totalfrys på meg og på tredje innsett i april ble det full klaff!! 25+1 med tvillinger på vei.

Ene av dem har full sparkefest i magen nå :-D
 
Hvilke kjønn venter dere? :)

Mine to gutter er nå 3 mnd gamle, og såååå herlige ! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ At det går an :D

Venter gutt[emoji5]
 
Hvilke kjønn venter dere? :)

Mine to gutter er nå 3 mnd gamle, og såååå herlige ! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ At det går an :D

Så stas[emoji173]️ håper du storkoser deg med gutta dine! Har sniki endel på terminforumet til august’18, siden jeg først hørte til der. Mye action!

Venter en gutt og ei jente[emoji173]️[emoji173]️ kunne ikke vært lykkeligere for at veien ble som den ble, med disse i magen[emoji5]
 
Lykkes på andre frys etter uttaket i november[emoji4] Er 26 uker på vei med ei lita jente[emoji173]️ Natterangler for tida, da søvn vistnok er oppskrytt Så koselig å se at flere av oss har lykkes [emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer alle sammen :) ❤️ jeg er så glad det ikke lykkes på første og andre innsett, og at jeg valgte å sette inn to egg. Er rart å se for seg å få noen andre enn de jeg har nå, :) ❤️ ❤️
Hadde selvsagt tenkt det samme om det hadde blitt baby ved de andre innsetta, men dere skjønner nok hva jeg mener ;)
 
Back
Topp