❤️ November 2017 ❤️

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Tråd for oss som skal ha innsett i november. :D

Skriv gjerne om du skal ha IVF, ICSI, FER (IVF/ICSI), hvilket forsøk det er, førstemann eller søskenforsøk (og eventuelt hvilket søsken), klinikk, hvilke medisiner du stimulerer med, hvor mange egg ut, antall egg inn, testdato ++


Venter på oppstart:


Stimulerer:


Har hatt uttak, venter på innsett:


Ruger:


Gravid:
KhloeH
- FER - innsett av blasto 7.11
Ano-nymus - #2 FER (#1 IVF) uke 45/46 (#3 innsett) - innsett naturlig syklus - innsett av 2 tredagers den 10.11 - Haugesund - testdato 23.11
VictoriaH - #4 IVF - spray fra 1.10 - sprøyter fra 25.10 - uttak 10.11 - 4 egg ut, 2 egg befruktet - innsett av 1 blasto 15.11 - Porsgrunn - første barnet
Babysyk91 - #1 FER (#1 ICSI) - progynova fra 13.11 og utrogest - innsett av 1 blasto 27.11 - Spiren fertilitetsklinikk - prøver på første felles barn - testdag 11.12
marithe - #1 ICSI - bemfola og orgalutran - uttak 23.11 - 6 egg ut, 5 befruktet, 2 blastoer - innsett av 1 blasto - Hausken Lysaker - TD 8.12 - prøver på tredjemann - termin 19.8
Kicks - #3 IVF - uttak 22.11 - 8 egg ut, 7 egg befruktet - innsett av 2 blastoer 27.11 - første barnet
YoghurtNøtt - #2 FER (#1 IVF) - Progynova og Prednisolon fra 14.11 - innsett av 1 blasto 30.11
Appelsin12 - #2 ICSI - uttak 28.11 - 11 egg ut, 5 egg befruktet og delt seg videre - innsett av 1 egg 30.11 - prøver på førstemann - testdag 13.12


Ikke gravid (evt. kjemisk eller tidlig SA):
unicorn59
- #1 - innsett 25.10 - Test 7.11
Eiddwen - #2 IVF (#3 innsett) - søskenforsøk - Suprecur fra 30.9 - Puregon og prednisolon fra 26.10 - Fragmin fra 7.11 - uttak 6.11 - 13 egg ut - 10 egg befruktet, 2 blasto på frys - innsett av blasto 10.11 - Fertilitetssenteret - #1 IVF gutt 2016 - testdato 23.11
lmn86 - #4 FER naturlig syklus - Letrozol i fem dager fra 20.10 - innsett av blasto 10.11 - St. Olavs - testdato 24.11
Shinly - #7 ICSI - Gonfal-F fra 22.10 - Prednisolon og Klexane - uttak 2.11 - 24 egg ut - 3 egg befruktet og delt seg videre - innsett av blasto 7.11 - testdato 17.11
ingvill_n - #1 FER - Progynova ×3 fra 26.10 - innsett av ett egg 13.11 - Haukeland - IVF gutt 2015 - testdato 27.11
Ma Mi - FER - naturlig syklus - innsett av 1 egg 17.11 - Fertilitetssenteret
Baby snart? - #2 IVF - Elonova og Menopur fra 4.11 - uttak 15.11 - 4 egg ut - innsett av 1 egg 17.11 - blodprøve 4.12
Roseli - uttak 17.11 - 6 egg ut, 3 befruktet - innsett av 1 egg 20.11 - blodprøve 4.12
hundegal - #2 ICSI - innsett 22.11 - testdag 7.12
mfl3 - #2 FER - Søskenforsøk - innsett 20.11 - St. Olavs - #1 FER jente mai 2017
Luskings - #1 AIH - Gonal-f fra 11.11 - Ovitrelle 21.11 - inseminering 23.11 - Hausken
Mammadrøm - #7 innsett - Menopur fra 9.11 - søskenforsøk - uttak 20.11 - 6 egg ut - innsett 22.11 - Riksen - AB-kur - Scratching på FS - ICSI gutt 2015 - Testdato 4.12
Ønsker en liten en - #2 IVF - gonal f - uttak 14.11 - 9 egg ut, 2 egg befruktet - innsett av 1 egg 16.11 - Hausken - testdato 29.11 - gravid, men endte i SA
Hotellfrua - FER (IVF) - Progynova og Duphaston - innsett av 1 egg 23.11 - Medicus - Testdato 4.12 - gravid, men endte i SA
Arytai - FER - Estradot-plaster - innsett av 1 egg 22.11 - hcg-støtte/Ovitrelle - UNN Tromsø - testdato 11.12
LS1990 - innsett 23.11 - Porsgrunn - testdag 11.12


Avbrutt/ikke innsett:
Ask
- # 1 IVF - uttak 31.10 - 5 egg ut, ingen modne
solidarisk - #1 - uttak 4.11 - 45 egg ut, 33 egg befruktet, 22 blastoer på frys - Totalfrys
Ingrid91 - #1 ICSI og IVF - menopur og gonal f fra 23.10 - uttak 6.11 - 19 egg ut, 3 egg befruktet - UNN Tromsø - Totalfrys
Shiepo - FER - progynova fra 27.10 - kontroll 20.11 - Avbrutt
Bellabanan - FER (IVF) - Søskenforsøk - Avbrutt
sctr - #2 FER - estradotplaster og progynova fra 12.11 - søskenforsøk - kontroll 27.11 - Porsgrunn - prøver på andre barn - Avbrutt
*Mistaldrihåpet* - #2 - oppstart sprøyter 15.11 - uttak 28.11 - ingen egg
 
Last edited:
Jeg fikk mens 12.9, og så tok jeg Letrozol for å få eggløsning. I dag hadde jeg kontroll, og modent egg, så i morgen skal jeg sette Ovitrelle og neste lørdag skal jeg begynne med Suprecur. Siden jeg har endometriose ønsker de lang nedregulering, så kontroll blir 24.10 og sprøytestart er planlagt 26.10 (Puregon 200 IE). Kontroll på sprøyter blir 3.11, altså sprøytedag 9.

Jeg går på FS. Det er søskenforsøk, vi har prøvd fryseegg på Riksen i august, men lykkes ikke. Nå er vi henvist for søskenforsøk i Porsgrunn, men tar ett forsøk privat i ventetiden. :) Vi har en liten gutt etter #1 IVF i 2015.
 
Last edited:
Endelig kom November tråden![emoji1][emoji122] 2 forsøk her, satser på uttak i slutten av November! Håper tiden går fort, lei av å vente, hehe!
 
Endelig kom November tråden![emoji1][emoji122] 2 forsøk her, satser på uttak i slutten av November! Håper tiden går fort, lei av å vente, hehe!
Starter med medisiner i oktober, uttak og innsett i oktober[emoji5]
2. forsøket for meg!

Så bra dere blir med!!! :D

Jeg har endret første innlegget så vi kan følge litt med på hvor vi er, men da må dere gjerne gi meg mer informasjon om dere vil. :)
 
Regner med å bli med her etterhvert. Jeg venter på å bli ferdig med min MA, og få blødning. Starter opp med kort regime så fort jeg får blødning, men siden jeg responderer så tregt, går det nok uansett over i november før innsett.

Kommer med detaljer når jeg er i gang :)
 
Regner med å bli med her etterhvert. Jeg venter på å bli ferdig med min MA, og få blødning. Starter opp med kort regime så fort jeg får blødning, men siden jeg responderer så tregt, går det nok uansett over i november før innsett.

Kommer med detaljer når jeg er i gang :)

Håper du får komme i gang veldig snart. :Heartred
 
Endelig kom novembertråden:) Vi har planlagt uttak i uke 47 på riksen. Vi har en icsigutt født i 2015, men jakten på søsken har vært lang. Det blir mitt 7 innsett i NOV i jakten på søsken! Vi går nå på ab-kur etter å ha sendt prøve til serum og skal ha scratching på fs før dette forsøket. Håper det hjelper oss å lykkes❤️
 
Endelig kom novembertråden:) Vi har planlagt uttak i uke 47 på riksen. Vi har en icsigutt født i 2015, men jakten på søsken har vært lang. Det blir mitt 7 innsett i NOV i jakten på søsken! Vi går nå på ab-kur etter å ha sendt prøve til serum og skal ha scratching på fs før dette forsøket. Håper det hjelper oss å lykkes❤️

Håper det er det som skal til for dere, og at november blir siste innsett i jakten på søsken nå. :D
 
Håper det er det som skal til for dere, og at november blir siste innsett i jakten på søsken nå. :D
Det hadde vært så koselig om det gikk nå ja:) Stemmer for storsuksess for alle i novembergruppa:)
 
Innsett av eskimo, forhåpentligvis 2 stk, i naturlig syklus, i uke 45/46.

Dette er første forsøk, 3. Innsett.
Har hatt fersk, 1 frys i styrt syklus, og nå vil jeg prøve på naturlig :) Har mer troen på naturlig :) og jeg slipper hormoner. Haaaalleluja :D
 
Innsett av eskimo, forhåpentligvis 2 stk, i naturlig syklus, i uke 45/46.

Dette er første forsøk, 3. Innsett.
Har hatt fersk, 1 frys i styrt syklus, og nå vil jeg prøve på naturlig :) Har mer troen på naturlig :) og jeg slipper hormoner. Haaaalleluja :D

Håper det er oppskriften som vil funke best for deg! :D Er eskimoene etter ICSI eller IVF? :)
 
Ovitrelle ble satt istad, så da er EL sannsynligvis i løpet av 36-48 timer etter. Slik jeg har forstått det. Sannsynligvis mandag da. Vi legger inn litt aksjer i tilfelle det plutselig skulle gå an å få til noe fantastisk på egenhånd (og slippe å betale for privatforsøk), men tror ikke så veldig på den muligheten. (Fikk hvert fall beskjed på Fertilitetssenteret at Suprecur i uke 3 til uke 4 i svangerskapet ikke er farlig, så jeg forstod det som at de anbefalte å prøve.)

Rart å sette sprøyter i magen igjen. :p Satte Fragmin sprøyter i svangerskapet, men etter det har det heldigvis ikke vært så mye sprøyter. :rolleyes: Blir vel fort en del sprøyter i slutten av oktober igjen nå. :knegg:

Under én uke til start på nesespray. Wohoo! :D
 
Så bra dere blir med!!! :D

Jeg har endret første innlegget så vi kan følge litt med på hvor vi er, men da må dere gjerne gi meg mer informasjon om dere vil. :)

Her er litt mer info =)
ICSI. Prøver på første. Synarela og Gonal-F. Uttak er planlagt i uke 47 :D
 
Ovitrelle ble satt istad, så da er EL sannsynligvis i løpet av 36-48 timer etter. Slik jeg har forstått det. Sannsynligvis mandag da. Vi legger inn litt aksjer i tilfelle det plutselig skulle gå an å få til noe fantastisk på egenhånd (og slippe å betale for privatforsøk), men tror ikke så veldig på den muligheten. (Fikk hvert fall beskjed på Fertilitetssenteret at Suprecur i uke 3 til uke 4 i svangerskapet ikke er farlig, så jeg forstod det som at de anbefalte å prøve.)

Rart å sette sprøyter i magen igjen. :p Satte Fragmin sprøyter i svangerskapet, men etter det har det heldigvis ikke vært så mye sprøyter. :rolleyes: Blir vel fort en del sprøyter i slutten av oktober igjen nå. :knegg:

Under én uke til start på nesespray. Wohoo! :D

Så spennende! :)
Her er det enda 3-4 uker til spraystart. Alt for lenge, hehe.
 
Så spennende! :)
Her er det enda 3-4 uker til spraystart. Alt for lenge, hehe.

Jeg skal spraye i 3 uker og 5 dager etter planen, så jeg blir nok litt lei av venting jeg og. :knegg:
 
Havner nok litt her også da uttak og innsett forhåpentligvis blir starten av november :) Spray fra søndag, spraykontroll i Porsgrunn 16/10 og sprøyter fra rundt 18/10. Første sprøytekontroll fredag 27/10!
 
Havner nok litt her også da uttak og innsett forhåpentligvis blir starten av november :) Spray fra søndag, spraykontroll i Porsgrunn 16/10 og sprøyter fra rundt 18/10. Første sprøytekontroll fredag 27/10!

Håper virkelig at det er din tur nå! :Heartred Hyggelig å få følge deg igjen. :)
 
Back
Topp