❤️ Navnetråd ❤️

En tråd i 'Desember 2018' startet av trina, 26 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Skikkelig kjipt det der altså :p

2. Freida Blir kjent med forumet

Jeg har et jentenavn jeg har falt for. Mannen er ikke supernegativ, men heller ikke like entusiastisk som meg. Jeg prøver å være åpen for andre forslag, men samtidig ikke glemme favoritten [emoji6]

3. Nutteputt♥️ Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Her ble det sagt jente på TUL, så vi har fabler om både på Sofie, Johanna, Elise..

Det er så mange fine guttenavn! Sønnen min heter Edvard.
    Ellers synes jeg navn som Ludvig, Sakarias, Håkon, Nordahl, Lavrans og Elias veldig fine.

4. Amandaa11 Forumet er livet

Her er mannen sikker på at det blir gutt og han har funnet favoritt guttenavn. Ifølge han blir det Nathaniel

5. Sists Blir kjent med forumet

Greit å evt kommet opp en med liten liste da, så velge ut fra de hva som passer når ungen kommer ;)
    Jeg driver å vurderer det. Lage en liten liste over navn begge liker, så bli enige. Evt bli bestemme navnet ut i fra listen da ungen kommer, om vi ikke klarer å bestemme oss før :)

6. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Ja det er greit å vite om han kunne tenkt seg en «Maximillian Timotei» eller «Ola» liksom [emoji23][emoji85] velvel, det blir vel når vi vet kjønnet tenker jeg.

• Liker Liker x 2
  7. Kms92 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Vi er vel ganske sikre på at det blir gutt, men vet jo aldri. Jeg synes Guttenavn er så vanskelig å komme frem til. Vi er liksom ikke helt på samme side når det kommer til navn x) men har noen som jeg prøver å venne meg til, og som jeg har tilføyet et dobbeltnavn for at det ikke skal bli veldig "gammeldags" eller spesielt. Mannen vil gjerne at sønnen vår skal hete Snorre. Jeg er egentlig ikke noe fan av dobbeltnavn, men har tenkt litt på Snorre Aleksander. Ellers synes også mannen at Elon er fint. :) jeg prøver å komme med andre alternativer, men vi har nok mye å snakke om fremover. Haha

8. smilejenta78 Glad i forumet Oktoberskattene 2015 Desemberlykke 2018

sliter virkelig er guttenavn! finner liksom ikke noe som er fint nok..jentenavn har jeg mange av..Over halvveis nå og tenker at jeg snart må vurdere noen seriøst... mannen liker tradisjonelle og jeg mer nye navn,så er ikle lett[emoji28]

9. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Jeg har omvendt problem. Jeg må ha jentenavn, men har bare guttenavn. Jeg liker tradisjonelle og mannen liker nye [emoji23]

10. Sists Blir kjent med forumet

Oi, var ikke meningen å trykke "liker ikke" på innlegget..
    Haha, jaa. Jeg trodde ikke jeg misslikte så mange folk, helt til jeg begynte å tenke på navn til lille :knegg:

• Morsom Morsom x 1
  11. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Vi står mellom Liam og Kasper, så får vi heller se hvem han er når han kommer ut:)

12. Nutteputt♥️ Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Kjekt å ha kokt ned til to alternativer! De navnene er veldig fine [emoji4]

13. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Vi sliter skikkelig med navn :( Finner mange fine/greie, men ikke falt skikkelig for noen ennå :)

14. Pompom Gift med forumet Desemberlykke 2018 Juligull2021

Samme her. Foreløpig tankegang er at vi har et halvt år på oss etter bebis er født. I verste fall må hun vel hete Pikebarn Pompom (om etternavnet mitt var Pompom [emoji23])

• Morsom Morsom x 1
  15. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Haha :D

16. lillemaur Elsker forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2019

Gleder oss til OUL, for jeg tror vi vil tenke litt mer på navn etter det. Ikke minst fordi vi håper vi får vite kjønn. Vi har en gutt fra før og det tok noen uker etter fødsel før han fikk navn. Smule ubesluttsom [emoji23] Og nå skal vi finne to navn! Eneste vi har bestemt er at de ikke skal begynne på samme forbokstav eller være veldig like. [emoji4]

17. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Nå er problemet at jeg har bestemt meg for et navn og klarer ikke like noen andre navn. Mannen liker ikke dette navnet spesielt godt, men liker ikke egentlig noen andre heller

• Liker Liker x 1
  18. Amandaa11 Forumet er livet

Vi liker veldig godt Leander begge to

19. Lita-go Elsker forumet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018

Vi er enige om navn, Men holder det for oss selv frem til hun er født

• Liker Liker x 1
  20. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Babyen forblir sikkert evig navnløs :p

Del denne siden