❤️ Navnetråd ❤️

Jeg har et jentenavn jeg har falt for. Mannen er ikke supernegativ, men heller ikke like entusiastisk som meg. Jeg prøver å være åpen for andre forslag, men samtidig ikke glemme favoritten [emoji6]
 
Her ble det sagt jente på TUL, så vi har fabler om både på Sofie, Johanna, Elise..

Det er så mange fine guttenavn! Sønnen min heter Edvard.
Ellers synes jeg navn som Ludvig, Sakarias, Håkon, Nordahl, Lavrans og Elias veldig fine.
 
Her er mannen sikker på at det blir gutt og han har funnet favoritt guttenavn. Ifølge han blir det Nathaniel
 
Mannen her er ikke interessert i å diskutere navn. Han vil «se det an når ungen kommer». Men man må jo komme opp med noen ALTERNATIVER!! ærlig talt...

Greit å evt kommet opp en med liten liste da, så velge ut fra de hva som passer når ungen kommer ;)
Jeg driver å vurderer det. Lage en liten liste over navn begge liker, så bli enige. Evt bli bestemme navnet ut i fra listen da ungen kommer, om vi ikke klarer å bestemme oss før :)
 
Greit å evt kommet opp en med liten liste da, så velge ut fra de hva som passer når ungen kommer ;)
Jeg driver å vurderer det. Lage en liten liste over navn begge liker, så bli enige. Evt bli bestemme navnet ut i fra listen da ungen kommer, om vi ikke klarer å bestemme oss før :)

Ja det er greit å vite om han kunne tenkt seg en «Maximillian Timotei» eller «Ola» liksom [emoji23][emoji85] velvel, det blir vel når vi vet kjønnet tenker jeg.
 
Vi er vel ganske sikre på at det blir gutt, men vet jo aldri. Jeg synes Guttenavn er så vanskelig å komme frem til. Vi er liksom ikke helt på samme side når det kommer til navn x) men har noen som jeg prøver å venne meg til, og som jeg har tilføyet et dobbeltnavn for at det ikke skal bli veldig "gammeldags" eller spesielt. Mannen vil gjerne at sønnen vår skal hete Snorre. Jeg er egentlig ikke noe fan av dobbeltnavn, men har tenkt litt på Snorre Aleksander. Ellers synes også mannen at Elon er fint. :) jeg prøver å komme med andre alternativer, men vi har nok mye å snakke om fremover. Haha
 
sliter virkelig er guttenavn! finner liksom ikke noe som er fint nok..jentenavn har jeg mange av..Over halvveis nå og tenker at jeg snart må vurdere noen seriøst... mannen liker tradisjonelle og jeg mer nye navn,så er ikle lett[emoji28]
 
sliter virkelig er guttenavn! finner liksom ikke noe som er fint nok..jentenavn har jeg mange av..Over halvveis nå og tenker at jeg snart må vurdere noen seriøst... mannen liker tradisjonelle og jeg mer nye navn,så er ikle lett[emoji28]

Jeg har omvendt problem. Jeg må ha jentenavn, men har bare guttenavn. Jeg liker tradisjonelle og mannen liker nye [emoji23]
 
Jeg synes det er så vanskelig å bestemme seg for navn, man assosierer navnene med personer som man kjenner fra tidligere (kjente og "kjendiser"). Alle navn blir liksom feil:dead:

Oi, var ikke meningen å trykke "liker ikke" på innlegget..
Haha, jaa. Jeg trodde ikke jeg misslikte så mange folk, helt til jeg begynte å tenke på navn til lille :knegg:
 
Vi står mellom Liam og Kasper, så får vi heller se hvem han er når han kommer ut:)
 
Vi sliter skikkelig med navn :( Finner mange fine/greie, men ikke falt skikkelig for noen ennå :)
 
Vi sliter skikkelig med navn :( Finner mange fine/greie, men ikke falt skikkelig for noen ennå :)

Samme her. Foreløpig tankegang er at vi har et halvt år på oss etter bebis er født. I verste fall må hun vel hete Pikebarn Pompom (om etternavnet mitt var Pompom [emoji23])
 
Gleder oss til OUL, for jeg tror vi vil tenke litt mer på navn etter det. Ikke minst fordi vi håper vi får vite kjønn. Vi har en gutt fra før og det tok noen uker etter fødsel før han fikk navn. Smule ubesluttsom [emoji23] Og nå skal vi finne to navn! Eneste vi har bestemt er at de ikke skal begynne på samme forbokstav eller være veldig like. [emoji4]
 
Nå er problemet at jeg har bestemt meg for et navn og klarer ikke like noen andre navn. Mannen liker ikke dette navnet spesielt godt, men liker ikke egentlig noen andre heller
 
Babyen forblir sikkert evig navnløs :p
 
Back
Topp