❤️ Januar 2018 ❤️

Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(
 
Dessverre gikk det ikke for oss denne gangen heller[emoji22] begynte å blø i helgen å blør enda :( negative tester.
Du også.. når har du testedag? Tar du kontakt med klinikken før testedag? Mener å huske du skrev at du også er på UNN.
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(
Åh nei så trist! Håper virkelig ikke det blir sånn. Klem til deg.
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(

Huff, det er forferdelig å få slike beskjeder. Men det må ikke være det, det er jo veldig tidlig å si hverken det ene eller det andre..
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(
Krysser fingrene for at lille spiren vokser som den skal og holder seg på plass :Heartred
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(

Krysser fingrene for at det bare er tidlig enda. :Heartred
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(

Det er enda tidlig!! Ikke gi opp håpet ❤️
Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra. Føler sånn med deg, det er absolutt ikke det man ønsker å høre på tidlig ultralyd. MEN det er tidlig. En venninne av meg fikk ca samme beskjed, men har en herlig 2 år gammel gutt nå.
Lykke til ❤️❤️❤️
 
Åh nei så trist! Håper virkelig ikke det blir sånn. Klem til deg.
Krysser fingrene for at det bare er tidlig enda. :Heartred
Det er enda tidlig!! Ikke gi opp håpet ❤️
Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra. Føler sånn med deg, det er absolutt ikke det man ønsker å høre på tidlig ultralyd. MEN det er tidlig. En venninne av meg fikk ca samme beskjed, men har en herlig 2 år gammel gutt nå.
Lykke til ❤️❤️❤️
Det er enda tidlig!! Ikke gi opp håpet ❤️
Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra. Føler sånn med deg, det er absolutt ikke det man ønsker å høre på tidlig ultralyd. MEN det er tidlig. En venninne av meg fikk ca samme beskjed, men har en herlig 2 år gammel gutt nå.
Lykke til ❤️❤️❤️
Tusen takk dere! Syns det er kjedelig at ingenting ikke kan gå som normalt. Hvertfall med tanke på alle blødningene jeg har hatt. MÅ liksom være noe hele tiden. Utviklingen til reka henger 3 dager etter, og ifølge gynekologen så endte 80% av slike tilfeller i SA. Men jeg har fremdeles et håp altså. Hjertet banker jo og den har jo vokst siden mandag. Da var den 3 mm.
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(
Åå nei :-( jeg krysser fingrene for at dette skal gå fint. Sender deg en stor klem! Ikke godt å få slike nyheter :-( [emoji173]
 
Kan det faktisk være at det har klaffet?!?![emoji33][emoji33]
IMG_2174.JPG


De to til høyre fra i går og de to til venstre fra i dag. Var mye mer rosa strek før den tørket.. Hååååper[emoji173]️
 
Du også.. når har du testedag? Tar du kontakt med klinikken før testedag? Mener å huske du skrev at du også er på UNN.

Ja jeg ringte klinikken på mandag. Å di sa bare at vist jeg blør som en normal mens å har negative tester så er det nokk ingenting der. Hadde blodprøve den 13.2
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(
Jeg krysser fingrene for at det går bra med spiren din:Heartred Det er jo så små marginer så tidlig!
 
Ja jeg ringte klinikken på mandag. Å di sa bare at vist jeg blør som en normal mens å har negative tester så er det nokk ingenting der. Hadde blodprøve den 13.2
Må du fortsatt ta blodprøve den 13? Hva så de om neste forsøk? Om du har fått fryst noen?
 
Ny UL i dag fordi jeg har byttet klinikk for å komme inn i offentlig. Embryoet ble målt til 4mm og 5mm. Visstnok fortsatt for lite til å være 6+5. Legen trodde det kunne bli en SA til tross for bankende hjerte :(

Hæ? Min lille var rett under 3 mm 6+0 med bankende hjerte og var for 2 uker siden en sprellende frisk jente i riktig størrelse. Ville ikke mistet håpet helt, de vokser veldig variert i starten :)
 
2379E18B-0EC3-4FBC-BDD9-6360624CB9B9.jpeg

Klarte ikke dy meg når de digitale kom i posten. Tissa sist for to timer siden og er 4+1 i dag :) Håper det er et godt tegn for meg at testen er sterk så tidlig! Det har den ikke vært de to andre gangene da det gikk galt:Heartred
 
Hæ? Min lille var rett under 3 mm 6+0 med bankende hjerte og var for 2 uker siden en sprellende frisk jente i riktig størrelse. Ville ikke mistet håpet helt, de vokser veldig variert i starten :)
Hmm! Det var godt å høre. Blir så usikker på hva jeg skal "tro". Man mister jo positiviteten når gynekologen er litt negativ. Nesten så jeg bare måtte hjem å kjøpe bind for jeg kom straks til å spontanabortere i følge henne (ikke så ille da). Men embryoet ble målt til 3mm når jeg var 6+3 og det er jo litt mindre enn ditt da. Hjertet banket da og det samme gjorde det i dag. I dag er jeg 6+5 og ble målt til 5mm (hun målte først 4mm også målte hun en gang til og da ble det andre mål). Og jeg ligger da 3 dager bak i utviklingen sier de.
 
Tusen takk dere! Syns det er kjedelig at ingenting ikke kan gå som normalt. Hvertfall med tanke på alle blødningene jeg har hatt. MÅ liksom være noe hele tiden. Utviklingen til reka henger 3 dager etter, og ifølge gynekologen så endte 80% av slike tilfeller i SA. Men jeg har fremdeles et håp altså. Hjertet banker jo og den har jo vokst siden mandag. Da var den 3 mm.

Synes det høres SÅ rart ut at de sier sånt når den vokser OG hjertet slår. Det er STORE variasjoner i målingene. Jeg blir egentlig litt satt ut. De skal jo ikke si sånn. De skal avtale ny kontroll om én uke, og vurdere. Jeg synes det høres veldig feil ut med 80 % risiko for abort ved vekst og hjerteslag altså. :bored:
 
Back
Topp