❤️ Januar 2018 ❤️

Jeg er GRAVID ❤️ 5 tester (!!) med sterkt kryss, tatt igår og i dag. Jeg er 13 dpo idag, men har ikke fått blodprøve før fredag 9/2. Syns det var litt sent, det blir da 16 dpo. Har hatt mensenmurringer fra 8 dpo hvor det virkelig har følt ut som mensen var på vei. Som jeg forsåvidt har enda... ANYWAYS, vi er overlykkelige. 3 år uten en positiv test. Håper nurket holder seg fast i 9 mnd!!

Unner alle denne følelsen, så MASSE lykke til dere som ikke fikk positiv test denne runden, babyen deres er på vei ❤️ Og gratulerer til alle gravide!!

Fantastisk! Ja vi må slå følge med deg;)
 
Er spotting en bivirkning av lutinus? Innsett onsdag forrige uke og i dag har det komt littegrann blod i truseinnlegget.. kan vel også kanskje være festeblødning? Merka jeg mista troen litt...
 
jeg har testdag 13 februar, men det vil være 4+4 om alt går bra, så jeg tester på fredag tenker jeg. Skumle greier dette, ønsker så sterkt at det skal gå!

Velkommen i januar gjengen! :)

Er det noe info du vil ha med i hovedinnlegget?
 
Er spotting en bivirkning av lutinus? Innsett onsdag forrige uke og i dag har det komt littegrann blod i truseinnlegget.. kan vel også kanskje være festeblødning? Merka jeg mista troen litt...

Lutinus gjør slimhinnene ganske så såre, så litt spotting så tidlig kan nok godskrives den :) Det er vel sånn ca 100 definisjoner på hvordan en festeblødning oppleves, alt fra en dråpe på papiret til lett blødning over flere dager, så det er litt vanskelig å si med sikkerhet om det kan være det. Får krysse fingrene for at det er det! :Heartred
 
Er spotting en bivirkning av lutinus? Innsett onsdag forrige uke og i dag har det komt littegrann blod i truseinnlegget.. kan vel også kanskje være festeblødning? Merka jeg mista troen litt...

Kan absolutt spotte og blø pga Lutinus. (Både i rugetiden og i et eventuelt svangerskap.)
 
Jeg er GRAVID ❤️ 5 tester (!!) med sterkt kryss, tatt igår og i dag. Jeg er 13 dpo idag, men har ikke fått blodprøve før fredag 9/2. Syns det var litt sent, det blir da 16 dpo. Har hatt mensenmurringer fra 8 dpo hvor det virkelig har følt ut som mensen var på vei. Som jeg forsåvidt har enda... ANYWAYS, vi er overlykkelige. 3 år uten en positiv test. Håper nurket holder seg fast i 9 mnd!!

Unner alle denne følelsen, så MASSE lykke til dere som ikke fikk positiv test denne runden, babyen deres er på vei ❤️ Og gratulerer til alle gravide!!

Gratulerer så mye! :D
 
Jeg er GRAVID ❤️ 5 tester (!!) med sterkt kryss, tatt igår og i dag. Jeg er 13 dpo idag, men har ikke fått blodprøve før fredag 9/2. Syns det var litt sent, det blir da 16 dpo. Har hatt mensenmurringer fra 8 dpo hvor det virkelig har følt ut som mensen var på vei. Som jeg forsåvidt har enda... ANYWAYS, vi er overlykkelige. 3 år uten en positiv test. Håper nurket holder seg fast i 9 mnd!!

Unner alle denne følelsen, så MASSE lykke til dere som ikke fikk positiv test denne runden, babyen deres er på vei ❤️ Og gratulerer til alle gravide!!
Gratulerer!❤️
 
Kan absolutt spotte og blø pga Lutinus. (Både i rugetiden og i et eventuelt svangerskap.)

Lutinus gjør slimhinnene ganske så såre, så litt spotting så tidlig kan nok godskrives den :) Det er vel sånn ca 100 definisjoner på hvordan en festeblødning oppleves, alt fra en dråpe på papiret til lett blødning over flere dager, så det er litt vanskelig å si med sikkerhet om det kan være det. Får krysse fingrene for at det er det! :Heartred

Håper det bare er lutinusen da[emoji4] Har angst for å se blod i disse dagene merker jeg, uansett hvor normalt det er.. Kom på at det nok muligens er for sent med festeblødning, kunne skimte suuuuupersvak strek på testen i dag tidlig[emoji5][emoji173]️ Men desto mer bekymret for å se blod[emoji12]
 
Jeg er GRAVID ❤️ 5 tester (!!) med sterkt kryss, tatt igår og i dag. Jeg er 13 dpo idag, men har ikke fått blodprøve før fredag 9/2. Syns det var litt sent, det blir da 16 dpo. Har hatt mensenmurringer fra 8 dpo hvor det virkelig har følt ut som mensen var på vei. Som jeg forsåvidt har enda... ANYWAYS, vi er overlykkelige. 3 år uten en positiv test. Håper nurket holder seg fast i 9 mnd!!

Unner alle denne følelsen, så MASSE lykke til dere som ikke fikk positiv test denne runden, babyen deres er på vei ❤️ Og gratulerer til alle gravide!!
Gratulerer :)
 
Fikk svar på hCG som jeg tok i går 14 dpo, den var 121 :Heartred
 
13 dpo, tatt i kveld :excited001
GetFileAttachment
 
Tusen takk kjære Ask[emoji173]️[emoji173]️. Jeg prøver, men det er vanskelig når man ser rødt! Nå har smertene gitt seg litt. Får bare vente og se. Er så glad jeg skal bort i helga. Da har jeg annet å tenke på!
Hallo. Hvordan går det med deg? Har blødningene stoppet opp? Og får du fremdeles positive tester? :) ❤️
 
Jeg er ute av dansen denne gang. Negativ test 13 dpo og blødning i dag så da er det etter all sannsynlighet kjørt :(.Offisiell testdag
i morgen så da skal jeg maile klinikken og planlegge nytt forsøk.
 
Jeg er ute av dansen denne gang. Negativ test 13 dpo og blødning i dag så da er det etter all sannsynlighet kjørt :(.Offisiell testdag
i morgen så da skal jeg maile klinikken og planlegge nytt forsøk.

Huff, så kjedelig. :( Håper du får nytt forsøk raskt. :Heartred
 
Negativt for meg i morrest 14 DPO så over og ut for meg også. Jeg har testedag den 15. Drømmer om at jeg rekker mars med fryseforsøk da.
 
Negativt for meg i morrest 14 DPO så over og ut for meg også. Jeg har testedag den 15. Drømmer om at jeg rekker mars med fryseforsøk da.

Huff, så kjedelig testdag dette var. :(

Testdag 15.2? Oj, det var sent da. Håper du får frys i mars. :Heartred
 
Dessverre gikk det ikke for oss denne gangen heller[emoji22] begynte å blø i helgen å blør enda :( negative tester.

Ånei, så veldig leit og trist. :( :Heartred
 
Back
Topp