❤️ IKM uke 9 ❤️

Kveldens tester 7dpo!! Klarer ikke å la vær å teste. :dance018
IMG_9246.jpeg
IMG_9244.jpeg

Ååh, så gøy! Gratulera :Heartbigred du hadde 8 dages lutealfase sant? Og brukte støtte denne gangen?
Takk ❤️

Ja, stemmer. Har fått progesteronstøtte denne gangen, så det gjorde nok susen - får vi håpe! :shy:

Jeg så du meldte deg inn i IKM-gruppe. Blir det å prøve denne syklusen likevel? :D

Er 7dpo i dag og tok en hcg prøve da jeg fortsatt har svaaaaake positive streker som jeg tror er igjen etter MA for 5 uker siden. Denne streken her er lik 7 hcg :hilarious: mye mer følsom test en det jeg trodde. Så nå tror jeg (hvis jeg klarer) at jeg venter med å teste igjen til helgen for å se om det går opp eller ikke. Skal også inn for en ny hcg prøve på mandag, så da får jeg vel endelig svar på om dette gikk veien da jeg da er 13 dpo.
Interessant å vite ca verdien! Spennende å se om det utvikler seg!

Jeg har tatt så mange testere disse 2 dagene!! Jeg er litt redd for at disse er falske forhåpninger da jeg er tidlig i dpo landet. Men man kan ikke få falsk positiv på flere merker samme tid? Blitt obsessiv bare!!
Nei, det har alltid jeg og tenkt, man kan jo ikke få feil på to ulike merker tester :hello2

Back
Topp