Hvordan har det gått i dag? Har TR holdt seg unna?3dpo i dag.. ved forrige PP kom TR på tirsdag, det blir 6dpo i såfall hvis det er likt denne runden.. min første test blir å ikke få mensen neste uke![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan har det gått i dag? Har TR holdt seg unna?3dpo i dag.. ved forrige PP kom TR på tirsdag, det blir 6dpo i såfall hvis det er likt denne runden.. min første test blir å ikke få mensen neste uke![]()

Ja... i alle de siste svangerskapene har jeg fått positiv test 12 og 13 DPO... og da har den vært ganske svak. Så ikke gi opp enda11 dpo og negativ test i dag tidlig. Er det noen her som har opplevd å få positiv test etter 11 dpo?![]()
Synes det var vanskelig å se altsåikke sterkere i dag heller… men kan hcg gå opp og ned i starten?
Vis vedlegget 455548
Jeg vet ikke om hcg kan øke og gå ned, men konsentrasjonen av urin kan jo påvirke.TakkÅåh, så gøy! Gratuleradu hadde 8 dages lutealfase sant? Og brukte støtte denne gangen?

Interessant å vite ca verdien! Spennende å se om det utvikler seg!Er 7dpo i dag og tok en hcg prøve da jeg fortsatt har svaaaaake positive streker som jeg tror er igjen etter MA for 5 uker siden. Denne streken her er lik 7 hcgmye mer følsom test en det jeg trodde. Så nå tror jeg (hvis jeg klarer) at jeg venter med å teste igjen til helgen for å se om det går opp eller ikke. Skal også inn for en ny hcg prøve på mandag, så da får jeg vel endelig svar på om dette gikk veien da jeg da er 13 dpo.
Det var kjedelig at det ikke var noen utvikling (enda).11 dpo og dagens test er lik som di andre, har lest noe her tidligere om at batch 32 har skygger, tenker d ikke er noe da d ikke er noe økning. Får satse på neste runde![]()

Så kjedelig11 dpo og negativ test i dag tidlig. Er det noen her som har opplevd å få positiv test etter 11 dpo?![]()

Dette passer vel bra med resultatet av rfsu du tok før i dag?

Ingen TR i sikte - enda..Hvordan har det gått i dag? Har TR holdt seg unna?![]()
![]()
Lov å håpe! 
Godt å høre hun ikke har banket på døra ennå! Da er det håpIngen TR i sikte - enda..
Men jeg ble akutt helt vanvittig trøtt og sliten nå på kvelden, så det er enten TR på vei eller en liten spireLov å håpe!
![]()
Krysser fingre for at det er en spire 
utrolig vanskelig å ta bilde av så svake streker også, har tatt to nye nå på kveldsurin så skal vente til de er våte (ser streker allerede) og sammenligne de me de jeg tok i går kveldSynes det var vanskelig å se altsåJeg vet ikke om hcg kan øke og gå ned, men konsentrasjonen av urin kan jo påvirke.
Selvsagt vente til de er tørreutrolig vanskelig å ta bilde av så svake streker også, har tatt to nye nå på kveldsurin så skal vente til de er våte (ser streker allerede) og sammenligne de me de jeg tok i går kveld
Dette passer vel bra med resultatet av rfsu du tok før i dag?![]()
Jeg sier positiv test, når det er ultra svak strekk!! Jeg må gi meg altsååå!!!Jeg har tatt så mange testere disse 2 dagene!! Jeg er litt redd for at disse er falske forhåpninger da jeg er tidlig i dpo landet. Men man kan ikke få falsk positiv på flere merker samme tid? Blitt obsessiv bare!!
Ja, det ER jo strek der? Men sprøyta henger vel ikke i såå lenge? Tror du det?utrolig vanskelig å få på bilde, alle disse er fra i dag, i den rekkefølgen på de røde testene
Vis vedlegget 455586
Nei, det har alltid jeg og tenkt, man kan jo ikke få feil på to ulike merker testerJeg har tatt så mange testere disse 2 dagene!! Jeg er litt redd for at disse er falske forhåpninger da jeg er tidlig i dpo landet. Men man kan ikke få falsk positiv på flere merker samme tid? Blitt obsessiv bare!!