❤️ IKM uke 9 ❤️

Jeg prøver å legge ut bilder igjen! :love017

Vedlegg

• IMG_5781.jpeg
    IMG_5781.jpeg
    243,2 KB · Visninger: 102
  • IMG_5780.jpeg
    IMG_5780.jpeg
    448,6 KB · Visninger: 102
8 dpo og testinga er igang, egentli helt bortkastet da jeg aldri har fått positiv test før 10 dpo tidligere, men man vet jo aldri:dance008
Ingen symptomer, annet en at jeg tidvis er varm og kald, men det kommer nok av progesteron støtten jeg tar.
Veldi fint se at det er kommen positive tester her inne:love017

Vedlegg

• IMG_4601.jpeg
    IMG_4601.jpeg
    958,7 KB · Visninger: 67

Vedlegg

• IMG_5772.jpeg
    IMG_5772.jpeg
    633,3 KB · Visninger: 65
  • IMG_5775.jpeg
    IMG_5775.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 65
  • IMG_5776.jpeg
    IMG_5776.jpeg
    726,2 KB · Visninger: 70
  • IMG_5778.jpeg
    IMG_5778.jpeg
    871,7 KB · Visninger: 70
  • IMG_5779.jpeg
    IMG_5779.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 69
Er det kun jeg som ser på denne? Samboer ser ikke.

Jeg så noe mens den var våt også, men klarte ikke fange det opp på kamera før den var tørr - så det er vel uansett ikke gyldig? Det var så klart siste strimlen jeg hadde :dead: Har to digitale, men kan ikke sløse de ennå.
IMG_1752.jpeg

Jeg så noe mens den var våt også, men klarte ikke fange det opp på kamera før den var tørr - så det er vel uansett ikke gyldig? Det var så klart siste strimlen jeg hadde :dead: Har to digitale, men kan ikke sløse de ennå. Vis vedlegget 455309
Jeg synes jeg ser noe, men som du ser over så kan det hende jeg er litt inhabil med et skarpt streksyn :laughing002 men jeg synes jeg ser noe altså! Håper den øker:Heartpink

Jeg så noe mens den var våt også, men klarte ikke fange det opp på kamera før den var tørr - så det er vel uansett ikke gyldig? Det var så klart siste strimlen jeg hadde :dead: Har to digitale, men kan ikke sløse de ennå. Vis vedlegget 455309
Åhh håper så inderlig at det er babystrek på gang! :Heartpink

100% delulu her, men jeg synes også jeg ser noe!! :hilarious: ❤️

Når kan man starte å teste med vanlige babyplan sine? Hvilken dpo starter dere med dem? Har dessverre ingen tidlig tester liggende lenger.

Når kan man starte å teste med vanlige babyplan sine? Hvilken dpo starter dere med dem? Har dessverre ingen tidlig tester liggende lenger.
Jeg synes noen ganger at babyplan sin vanlige test nesten er like bra som babyplan tidlig test! Er på 8 dpo og tester med begge typer nå. Er jo litt individuelt når egget fester seg da selvfølgelig :think005 Men de har slått ut 10-11 dpo før:happy:

Back
Topp