Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!Jeg prøver å legge ut bilder igjen!![]()

Ser noe svakt på det første bildet, spennendeJeg prøver å legge ut bilder igjen!![]()

Jeg ser antydning til strek på den nederste testen!Jeg prøver å legge ut bilder igjen!![]()

Jeg ser antydning til strek på den nederste testen!![]()
![]()
Helt sært at det kanskje er strek så tidlig! Hadde ikke forventet det, men var bare så gira at jeg ikke klarte å vente!Ser noe svakt på det første bildet, spennende![]()

Har to digitale, men kan ikke sløse de ennå. Jeg synes jeg ser noe, men som du ser over så kan det hende jeg er litt inhabil med et skarpt streksynEr det kun jeg som ser på denne? Samboer ser ikke.
Jeg så noe mens den var våt også, men klarte ikke fange det opp på kamera før den var tørr - så det er vel uansett ikke gyldig? Det var så klart siste strimlen jeg haddeHar to digitale, men kan ikke sløse de ennå. Vis vedlegget 455309
men jeg synes jeg ser noe altså! Håper den øker
Jeg ser noeEr det kun jeg som ser på denne? Samboer ser ikke.
Jeg så noe mens den var våt også, men klarte ikke fange det opp på kamera før den var tørr - så det er vel uansett ikke gyldig? Det var så klart siste strimlen jeg haddeHar to digitale, men kan ikke sløse de ennå. Vis vedlegget 455309
Synes jeg ser noe på noen av bildene dine - men jeg har også tidenes streksyn om dagenJeg synes jeg ser noe, men som du ser over så kan det hende jeg er litt inhabil med et skarpt streksynmen jeg synes jeg ser noe altså! Håper den øker
![]()
Håper det øker hos deg også Ser noe her, håper det er baby strekEr det kun jeg som ser på denne? Samboer ser ikke.

Åhh håper så inderlig at det er babystrek på gang!Er det kun jeg som ser på denne? Samboer ser ikke.

100% delulu her, men jeg synes også jeg ser noe!!Er det kun jeg som ser på denne? Samboer ser ikke.
Jeg synes noen ganger at babyplan sin vanlige test nesten er like bra som babyplan tidlig test! Er på 8 dpo og tester med begge typer nå. Er jo litt individuelt når egget fester seg da selvfølgeligNår kan man starte å teste med vanlige babyplan sine? Hvilken dpo starter dere med dem? Har dessverre ingen tidlig tester liggende lenger.
Men de har slått ut 10-11 dpo før