❤️ IKM uke 9 ❤️

Når jeg turde å teste så var plutselig galskapen igang. Ser en skyggestrek på den ene. Men det har skjedd så mange ganger før uten at det har vært noe. Bildet av babyplan sin er også tatt etter tiden. Måtte ta en til når jeg synes å skimte en skygge. Er på ferie og har 1 test igjen nå. Så den skal spares noen dager. Er 10 DPO I dag og pleier ikke å teste positivt før 11-13 DPO 20250221_074306.jpg

Når jeg turde å teste så var plutselig galskapen igang. Ser en skyggestrek på den ene. Men det har skjedd så mange ganger før uten at det har vært noe. Bildet av babyplan sin er også tatt etter tiden. Måtte ta en til når jeg synes å skimte en skygge. Er på ferie og har 1 test igjen nå. Så den skal spares noen dager. Er 10 DPO I dag og pleier ikke å teste positivt før 11-13 DPOVis vedlegget 455181
Jeg ser hos deg og! Så spennende, og thriller med en test igjen :laughing002:bag:

Jeg er 9 DPO i dag, akkurat samme dag som jeg testa positivt med mini ❤️ Åååh nå er jeg spent på å teste mer, mener å huske at den testen jeg tok er kjent for å produsere skygger. Så holder litt igjen på den ville jubelen :shy:
Ja, den er litt kjedelig mtp skygger, men det er like ofte riktig og, har du flere og andre tester å ta? :angelic:

Men til DA vet du om du er gravid og de hundre testene hjemme er helt "unyttig" :hilarious: mest sannsynlig, on du er gravid, har du kanskje allerede makset testene til da :hilarious:
Jepp:angelic: Men er litt skummelt om jeg er gravid. Så får se hvor mange dager jeg venter før jeg kjøper flere tester. Og hva er oddsen for at vi skal klare det så fort? Og siden jeg mistet 4 ganger før dødfødselen, så forventer jeg egentlig det samme igjen.

Jepp:angelic: Men er litt skummelt om jeg er gravid. Så får se hvor mange dager jeg venter før jeg kjøper flere tester. Og hva er oddsen for at vi skal klare det så fort? Og siden jeg mistet 4 ganger før dødfødselen, så forventer jeg egentlig det samme igjen.
Trålet forumet her etter min MA, og mange som har blitt gravid på første forsøk etter å ha mistet så sjansen er stor de første mnd ser det ut som :Heartred

Trålet forumet her etter min MA, og mange som har blitt gravid på første forsøk etter å ha mistet så sjansen er stor de første mnd ser det ut som :Heartred
Ja den er det. Og siden oktober 2023 har jeg faktisk vært gravid 5 ganger. Og det er jo ikke værst med tanke på at jeg fyller 41 år veldig snart. Men du vet, når de negative tankene først får satt seg så henger de godt fast❤️ Tror liksom ikke at vi kommer til å få noe baby lenger:confused013

Ja den er det. Og siden oktober 2023 har jeg faktisk vært gravid 5 ganger. Og det er jo ikke værst med tanke på at jeg fyller 41 år veldig snart. Men du vet, når de negative tankene først får satt seg så henger de godt fast❤️ Tror liksom ikke at vi kommer til å få noe baby lenger:confused013
Kjenner godt til de tankene :Heartred

Kanskje det er her inne jeg hører til :laughing002
Er på CD32 og ikm er vanligvis på CD27/28. Usikker på hva som har skjedd, men antar jeg har hatt unormalt sein el denne syklusen.
Vi er ikke aktive prøvere, men håper jeg er velkommen her på forumet uansett :smiley-angelic002

Jeg temper til vanlig, men kroppen har vært regelmessig i 18 mnd tross pcos, så da tok jeg tempefri denne syklusen. Gjett om jeg angrer :laughing002 tok en test i går og den viste antydning til svak strek. Jeg har lettblødlige slimhinner i livmoren, så er ekstra utsatt for kjemisk. Tar testen med en klype salt. Den er også fra makesure sin batch 32 som jeg leste et sted ikke var helt optimal.

Testen fra i dag er svakere, tror ikke mobilen fanget opp det lille som var der en gang...

Vedlegg

• Screenshot_20250220-083350_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250220-083350_Photo Editor.jpg
    25,5 KB · Visninger: 45
  • Screenshot_20250220-083321_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250220-083321_Photo Editor.jpg
    23,1 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20250221-093756_FF App.jpg
    Screenshot_20250221-093756_FF App.jpg
    21 KB · Visninger: 46
  • IMG_20250221_083126.jpg
    IMG_20250221_083126.jpg