Jeg er 9 DPO i dag, akkurat samme dag som jeg testa positivt med miniHvor mange dpo er du?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 9 DPO i dag, akkurat samme dag som jeg testa positivt med miniHvor mange dpo er du?

Dette må ha være starten på noe?
Jeg ser hos deg og! Så spennende, og thriller med en test igjenNår jeg turde å teste så var plutselig galskapen igang. Ser en skyggestrek på den ene. Men det har skjedd så mange ganger før uten at det har vært noe. Bildet av babyplan sin er også tatt etter tiden. Måtte ta en til når jeg synes å skimte en skygge. Er på ferie og har 1 test igjen nå. Så den skal spares noen dager. Er 10 DPO I dag og pleier ikke å teste positivt før 11-13 DPOVis vedlegget 455181

Ja, den er litt kjedelig mtp skygger, men det er like ofte riktig og, har du flere og andre tester å ta?Jeg er 9 DPO i dag, akkurat samme dag som jeg testa positivt med miniÅååh nå er jeg spent på å teste mer, mener å huske at den testen jeg tok er kjent for å produsere skygger. Så holder litt igjen på den ville jubelen
![]()

Har noen strimler jeg må prøver på neste doturJa, den er litt kjedelig mtp skygger, men det er like ofte riktig og, har du flere og andre tester å ta?![]()
også en digital tidligtest, den skal jeg prøve å spare til i morgen 
Kan jo bare kjøpe flere... men litt prinsipp siden jeg sikkert har 100 tester liggende hjemmeJeg ser hos deg og! Så spennende, og thriller med en test igjen![]()
Men blir lysten for stor så....Når skal du hjem da?Kan jo bare kjøpe flere... men litt prinsipp siden jeg sikkert har 100 tester liggende hjemmeMen blir lysten for stor så....

Digital tidlig test skal jo i prinsippet slå ut samtidig som den du tok nå, men sjekk stripsen førstHar noen strimler jeg må prøver på neste doturogså en digital tidligtest, den skal jeg prøve å spare til i morgen
![]()
Om en ukes tidNår skal du hjem da?![]()
![]()
![]()

Jeg ser!!
Men til DA vet du om du er gravid og de hundre testene hjemme er helt "unyttig"Om en ukes tid![]()
mest sannsynlig, on du er gravid, har du kanskje allerede makset testene til da 
Krysser fingrene for at det er baby strekJeg er 9 DPO i dag, akkurat samme dag som jeg testa positivt med miniÅååh nå er jeg spent på å teste mer, mener å huske at den testen jeg tok er kjent for å produsere skygger. Så holder litt igjen på den ville jubelen
![]()

JeppMen til DA vet du om du er gravid og de hundre testene hjemme er helt "unyttig"mest sannsynlig, on du er gravid, har du kanskje allerede makset testene til da
![]()
Men er litt skummelt om jeg er gravid. Så får se hvor mange dager jeg venter før jeg kjøper flere tester. Og hva er oddsen for at vi skal klare det så fort? Og siden jeg mistet 4 ganger før dødfødselen, så forventer jeg egentlig det samme igjen.Trålet forumet her etter min MA, og mange som har blitt gravid på første forsøk etter å ha mistet så sjansen er stor de første mnd ser det ut somJeppMen er litt skummelt om jeg er gravid. Så får se hvor mange dager jeg venter før jeg kjøper flere tester. Og hva er oddsen for at vi skal klare det så fort? Og siden jeg mistet 4 ganger før dødfødselen, så forventer jeg egentlig det samme igjen.

Ja den er det. Og siden oktober 2023 har jeg faktisk vært gravid 5 ganger. Og det er jo ikke værst med tanke på at jeg fyller 41 år veldig snart. Men du vet, når de negative tankene først får satt seg så henger de godt fastTrålet forumet her etter min MA, og mange som har blitt gravid på første forsøk etter å ha mistet så sjansen er stor de første mnd ser det ut som![]()

Kjenner godt til de tankeneJa den er det. Og siden oktober 2023 har jeg faktisk vært gravid 5 ganger. Og det er jo ikke værst med tanke på at jeg fyller 41 år veldig snart. Men du vet, når de negative tankene først får satt seg så henger de godt fastTror liksom ikke at vi kommer til å få noe baby lenger
![]()

tok en test i går og den viste antydning til svak strek. Jeg har lettblødlige slimhinner i livmoren, så er ekstra utsatt for kjemisk. Tar testen med en klype salt. Den er også fra makesure sin batch 32 som jeg leste et sted ikke var helt optimal.