Liker sånne historierJa ikke sammenligne! Venninna mi testa positivt 7 dpo med første og typ 20dpo med andre!! Så det kan jo variere så utrolig myehar trua for oss begge jeg!!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker sånne historierJa ikke sammenligne! Venninna mi testa positivt 7 dpo med første og typ 20dpo med andre!! Så det kan jo variere så utrolig myehar trua for oss begge jeg!!
![]()

Ja enig med Mindel, mørkere der streken skal komme??
Jeg synes jeg ser noe jeg da! Men tror muligens jeg har blitt strek-gal
Men lov å håpe da!! 
Hahaha jeg å!!Liker sånne historier![]()
Her er jeg hele 2 DPO
Vi ble flere med så sen EL, så må ha noe underholdning imens:
Sååå gøy!!! EndeligNÅ skjer det endelig noe! Regner da med peak i dag, og el i morgen. 1 dpo fredag
Vis vedlegget 455070
BebisHer er forresten makesure testen, siden vi venter på tester og er i dpo landHadde plutselig bare ti babyplan igjen, og det går jo ikke.. Så nå har jeg både og, og skal testes dobbelt fremover
12 DPO
Vis vedlegget 455090

Nei, 10 stk er det i denEr det fem i den ?
Jeg regner med å ryke på første test på fredagDet er såååå langdrygd! La testene komme dere som er noen dager ut i dpoHer er jeg hele 2 DPO
- Hva er deres tidligste symptomer på graviditet og når kom de?
Er bare 5 DPO i dag og syns tida går veeeeeldig tregt nå. Syns jeg hadde skikkelig ligamentsmerter når jeg reiste meg fra sofaen akkurat, me. Det kan da vel umulig gå?Mente fikk sen eggløsning!! Tastatur feilMin syklus før MA vanligvis var 28-29 dager og jeg fikk første mens 28 dager etter MA. Men jeg fikk den eggløsning denne gangen kanskje pga. letrozol? Så det ble lengre syklus denne pp.
Første gang ble jeg akutt kvalm i lunsjen typ 8 DPO. Måtte brekke meg og spytte ut det jeg hadde i munnen på do. Kom ikke noe opp og ble ikke noe mer kvalm i svangerskapetDet er såååå langdrygd! La testene komme dere som er noen dager ut i dpoHer er jeg hele 2 DPO
- Hva er deres tidligste symptomer på graviditet og når kom de?
testet positivt tre dager senere, men da var den såpass sterk at jeg hadde nok testet positivt før også.Ja enig med Mindel, mørkere der streken skal komme??
Jeg synes jeg ser noe jeg da! Men tror muligens jeg har blitt strek-gal![]()
Men lov å håpe da!!
![]()
Jeg elsker entusiasmen deres!!Men er det litt mørkere der streken skal komme?![]()
Nå som galskapen er sluppet løs, så er det ingen vei tilbake!For en herlig babystrek!Her er forresten makesure testen, siden vi venter på tester og er i dpo landHadde plutselig bare ti babyplan igjen, og det går jo ikke.. Så nå har jeg både og, og skal testes dobbelt fremover
12 DPO
Vis vedlegget 455090
Dette blir bra!Dagens aksjer lagt! Vis vedlegget 455100

Kan jeg spørre deg om det med stikkinger i livmoren?Blenda her også, 7 DPO - men hadde ikke forventet noe annet. Jeg har egentlig skikkelig trua, hadde enda litt mer stikkinger i livmoren i går
Men vi får vente å se 2-3-4 dager til til jeg kan stole ish på et resultatforrige syklus fikk jeg bekkensmerter 8 DPO, og testet positivt allerede da, så må si jeg er spent på morgendagen - selv om jeg skal være forsiktig med å sammenlikne
Vis vedlegget 455072