❤️ IKM uke 9 ❤️

NÅ skjer det endelig noe! Regner da med peak i dag, og el i morgen. 1 dpo fredag :blob1
1000004397.png

Blenda her også, 7 DPO - men hadde ikke forventet noe annet. Jeg har egentlig skikkelig trua, hadde enda litt mer stikkinger i livmoren i går :love7

Men vi får vente å se 2-3-4 dager til til jeg kan stole ish på et resultat :shy: forrige syklus fikk jeg bekkensmerter 8 DPO, og testet positivt allerede da, så må si jeg er spent på morgendagen - selv om jeg skal være forsiktig med å sammenlikne :angelic:

IMG_1584.jpeg

Noen som vet hva det koster for graviditetstester på kiwi? Er det billigst der? (vs apotek 1)

10 pk :)

Koster 119,- - eller 111,- på Meny, husker ikke helt :hilarious:
Å så fint, står på parkeringen til kiwi nå (kjørt til en annen by så ingen ser meg :laughing002) . Det var tidligtest de hadde fra metode på apoteket til 300 kr, ville ha vanlig test egentlig :hilarious: Og så syntes jeg det var dyrt om det var bare fem i den fra kiwi, og jeg trenger mer enn fem :bookworm::smiley-ashamed008:hilarious: men er det ti er det avgjort!! :cool14:laughing002

Har du testet noe mer i dag? Er du 9 DPO i dag?
Ja nei her skjer det egentlig ikke kjempemye :hilarious: er fortsatt aaaantydning til strek men ikke noe sterkere enn igår, så vi får se:happy119 og ja, er 9dpo MEN så er det jo de smerterne som kom igjen to dager senere da som får meg til å stusse hvis egget kanskje ikke slapp før da og i så fall er jeg jo 7dpo nå.. men igjen pleier menssyklusen aaaaldri være så lang som den evt blir da, men igjen har jeg aldri (som jeg vet) hatt kjemisk heller - så mulig menssyklusen er litt lenger denne mnd :bookworm: får bare smøre meg med tålmodighet og se..

Venter på urin nr 2 nå :laughing001

Blenda her også, 7 DPO - men hadde ikke forventet noe annet. Jeg har egentlig skikkelig trua, hadde enda litt mer stikkinger i livmoren i går :love7

Men vi får vente å se 2-3-4 dager til til jeg kan stole ish på et resultat :shy: forrige syklus fikk jeg bekkensmerter 8 DPO, og testet positivt allerede da, så må si jeg er spent på morgendagen - selv om jeg skal være forsiktig med å sammenlikne :angelic:

Vis vedlegget 455072
Ja ikke sammenligne! Venninna mi testa positivt 7 dpo med første og typ 20dpo med andre!! Så det kan jo variere så utrolig mye :pompus::eek: har trua for oss begge jeg!! :smiley-bounce016

Back
Topp