Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
forrige syklus fikk jeg bekkensmerter 8 DPO, og testet positivt allerede da, så må si jeg er spent på morgendagen - selv om jeg skal være forsiktig med å sammenlikne 
Hurra meg rundt, nå kommer egget!NÅ skjer det endelig noe! Regner da med peak i dag, og el i morgen. 1 dpo fredag
Vis vedlegget 455070
Mener sist jeg så, så lå det på 99 kr for makesureNoen som vet hva det koster for graviditetstester på kiwi? Er det billigst der? (vs apotek 1)
Eg kjøpte strimler på apotek1, 25 stk til 300kr.Strimler altså.
Er det fem i den ?Mener sist jeg så, så lå det på 99 kr for makesure
10 pkEr det fem i den ?

Å så fint, står på parkeringen til kiwi nå (kjørt til en annen by så ingen ser meg10 pk
Koster 119,- - eller 111,- på Meny, husker ikke helt![]()
) . Det var tidligtest de hadde fra metode på apoteket til 300 kr, ville ha vanlig test egentlig
Og så syntes jeg det var dyrt om det var bare fem i den fra kiwi, og jeg trenger mer enn fem 

men er det ti er det avgjort!! 

Ja nei her skjer det egentlig ikke kjempemyeHar du testet noe mer i dag? Er du 9 DPO i dag?
er fortsatt aaaantydning til strek men ikke noe sterkere enn igår, så vi får se
og ja, er 9dpo MEN så er det jo de smerterne som kom igjen to dager senere da som får meg til å stusse hvis egget kanskje ikke slapp før da og i så fall er jeg jo 7dpo nå.. men igjen pleier menssyklusen aaaaldri være så lang som den evt blir da, men igjen har jeg aldri (som jeg vet) hatt kjemisk heller - så mulig menssyklusen er litt lenger denne mnd
får bare smøre meg med tålmodighet og se..
Endelig!!NÅ skjer det endelig noe! Regner da med peak i dag, og el i morgen. 1 dpo fredag
Vis vedlegget 455070

Ja ikke sammenligne! Venninna mi testa positivt 7 dpo med første og typ 20dpo med andre!! Så det kan jo variere så utrolig myeBlenda her også, 7 DPO - men hadde ikke forventet noe annet. Jeg har egentlig skikkelig trua, hadde enda litt mer stikkinger i livmoren i går
Men vi får vente å se 2-3-4 dager til til jeg kan stole ish på et resultatforrige syklus fikk jeg bekkensmerter 8 DPO, og testet positivt allerede da, så må si jeg er spent på morgendagen - selv om jeg skal være forsiktig med å sammenlikne
Vis vedlegget 455072

De varte i flere dager hos meg.Varte smertene flere dager? Hos meg varte bare på el dagen.
Ja det er gull verdt med Mindel og de andre her som kan komme med litt rådPhew da er jeg happy!Skal ta en EL-test om litt bare for å se.
Elsker forresten at du er vårt orakel![]()
![]()
Settes veldig stor pris påMin syklus før MA vanligvis var 28-29 dager og jeg fikk første mens 28 dager etter MA. Men jeg fikk den eggløsning denne gangen kanskje pga. letrozol? Så det ble lengre syklus denne pp.Blir gøy å følge hverandre i dpo-land!
Når skal vi ta første g- test?Og skal dere legge flere aksjer?
Hvor lang er din syklus vanligvis?
Men er det litt mørkere der streken skal komme?