❤️ IKM uke 9 ❤️

Det er såååå langdrygd! La testene komme dere som er noen dager ut i dpo :pompus: Her er jeg hele 2 DPO :meh: Vi ble flere med så sen EL, så må ha noe underholdning imens:
  • Hva er deres tidligste symptomer på graviditet og når kom de?

Her er forresten makesure testen, siden vi venter på tester og er i dpo land :hilarious: Hadde plutselig bare ti babyplan igjen, og det går jo ikke.. Så nå har jeg både og, og skal testes dobbelt fremover :angelic::smiley-ashamed008:laughing002

12 DPO

20250219_141428.jpg

Det er såååå langdrygd! La testene komme dere som er noen dager ut i dpo :pompus: Her er jeg hele 2 DPO :meh: Vi ble flere med så sen EL, så må ha noe underholdning imens:
Jeg regner med å ryke på første test på fredag :angelic: Er bare 5 DPO i dag og syns tida går veeeeeldig tregt nå. Syns jeg hadde skikkelig ligamentsmerter når jeg reiste meg fra sofaen akkurat, me. Det kan da vel umulig gå?

Første gang ble jeg akutt kvalm i lunsjen typ 8 DPO. Måtte brekke meg og spytte ut det jeg hadde i munnen på do. Kom ikke noe opp og ble ikke noe mer kvalm i svangerskapet :happy: testet positivt tre dager senere, men da var den såpass sterk at jeg hadde nok testet positivt før også.

Hei! Jeg melder meg inn her jeg :)
Vi hadde egentlig tenkt til å vente et par måneder siden jeg er mye på reise fremover, men jeg var hjemme i helga som var og sjekket i appen at jeg hadde sannsynligvis eggløsning samme dag som hyggestunden. Så nå håper jeg på november Har kjent en del murring de siste to dagene, men vet ikke om det betyr noe... Forrige graviditet endre i MA i uke 8, og det tok lang tid før vi følte at vi var klare igjen.

Ziggi - 32 - B1 - PP1 (etter MA) - EL 15.02 - IKM 02.03

Tror ikke vi har fått lagt inn nok aksjer denne runden. Skikkelig leit.. Første gang jeg temper en syklus, vet ikke om den er helt pålitelig for har vært mye våken og opp og ned på nettene med syk babis. Mannen orket ikke humping når jeg fikk positiv el-test.. føler dette har gått skeis allerede. Hadde da sex 3 dager før el og 1 dpo. Men samtidig er jeg så sliten nå, så føler ikke jeg burde ha en babis nr 2 :facepalm:

Vedlegg

• IMG_0563.jpeg
    IMG_0563.jpeg
    359,9 KB · Visninger: 47
Blenda her også, 7 DPO - men hadde ikke forventet noe annet. Jeg har egentlig skikkelig trua, hadde enda litt mer stikkinger i livmoren i går :love7

Men vi får vente å se 2-3-4 dager til til jeg kan stole ish på et resultat :shy: forrige syklus fikk jeg bekkensmerter 8 DPO, og testet positivt allerede da, så må si jeg er spent på morgendagen - selv om jeg skal være forsiktig med å sammenlikne :angelic:

Vis vedlegget 455072
Kan jeg spørre deg om det med stikkinger i livmoren? :) jeg er ikke så rutinert, bare vært gravid en gang som endte i SA i januar. Men kjenner du disse stikkingene midt på? Jeg kjenner en god del stikkinger på siden, ikke midt på, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Er 7-8 DPO :)

Back
Topp