Er her inne på snikingHjertebank har jeg å hatt siste dagene!! Er det en greie altså?![]()
Skulle til å juble over at jeg også har hatt hjertebank i dag! Men så kom jeg på at jeg har drukket 3 BatteryFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er her inne på snikingHjertebank har jeg å hatt siste dagene!! Er det en greie altså?![]()
Skulle til å juble over at jeg også har hatt hjertebank i dag! Men så kom jeg på at jeg har drukket 3 BatteryHerregud, endelig!
Gratulerer så mye!! 
Jeg har sett strek på alle tre jegOkei sorry for masinga altså, men jeg syns jeg ser noe her å! Denne er tatt nå nettopp. Spent på morgendagenvises kanskje bedre i virkeligheten men
![]()

Jeg også synes jeg kan skimte noe på alt du har lagt ut - spennende! Håper det er babystrekOkei sorry for masinga altså, men jeg syns jeg ser noe her å! Denne er tatt nå nettopp. Spent på morgendagenvises kanskje bedre i virkeligheten men
![]()

Absolutt ikke alle får festesmerter da!!![]()
men jeg så på samboer, også sa jeg «nå festet egget seg» - så vi får se da, om tre-fire-fem dager 

Krysser fingrene!! Jeg har bare kjent små-stikk og murringer 5-7 dpo egentlig, ingenting tydelig som forrige måned når det ble kjemiskNei, det er sant
Men utrolig nok kjente jeg på samme «klyping» nå i kveld - men med enda litt kraftigere stikk enn forrige gang. Det vanligste er vel at egget fester seg fra 6 DPO og utover, så kan være noe helt annet jeg kjenner som skjer inni der 5 DPO - who knowsmen jeg så på samboer, også sa jeg «nå festet egget seg» - så vi får se da, om tre-fire-fem dager
![]()
Så vi får se! Hadde vært fint hvis alt av slike symptomer var likt så man kunne ha noe å måle seg med, typ får du ikke smerter dag 5 er du ikke gravid! Får du halsbrann dag 7 er du gravid! Osv 
hadde gjort det litt enklere, men ikke like spennende da!Keen skal fikse, vil du oppdatere datoene? Hodet mitt fungerer ikke, så er nok greit du mater jeg med datoer, ellers blir det krøllNtååå
Kan du fjerne meg fra TR![]()

Jo, ja, jeg tror jeg ser jeg og!!Okei sorry for masinga altså, men jeg syns jeg ser noe her å! Denne er tatt nå nettopp. Spent på morgendagenvises kanskje bedre i virkeligheten men
![]()

Så spennende!!Nei, det er sant
Men utrolig nok kjente jeg på samme «klyping» nå i kveld - men med enda litt kraftigere stikk enn forrige gang. Det vanligste er vel at egget fester seg fra 6 DPO og utover, så kan være noe helt annet jeg kjenner som skjer inni der 5 DPO - who knowsmen jeg så på samboer, også sa jeg «nå festet egget seg» - så vi får se da, om tre-fire-fem dager
![]()
Har liksom en god følelse på deg! Var det dere som hadde dere så mye?Krysser fingrene!! Jeg har bare kjent små-stikk og murringer 5-7 dpo egentlig, ingenting tydelig som forrige måned når det ble kjemiskSå vi får se! Hadde vært fint hvis alt av slike symptomer var likt så man kunne ha noe å måle seg med, typ får du ikke smerter dag 5 er du ikke gravid! Får du halsbrann dag 7 er du gravid! Osv
hadde gjort det litt enklere, men ikke like spennende da!
var noen som var så flinke at jeg ble litt misunnelig 

Krysser fingrene!! Jeg har bare kjent små-stikk og murringer 5-7 dpo egentlig, ingenting tydelig som forrige måned når det ble kjemiskSå vi får se! Hadde vært fint hvis alt av slike symptomer var likt så man kunne ha noe å måle seg med, typ får du ikke smerter dag 5 er du ikke gravid! Får du halsbrann dag 7 er du gravid! Osv
hadde gjort det litt enklere, men ikke like spennende da!
men man kan, som du sier, ikke forvente at det blir helt likt hver gang 
Det skjønner jeg, serotonin og dopamin er på sitt høyeste hos deg tenker jegKeen skal fikse, vil du oppdatere datoene? Hodet mitt fungerer ikke, så er nok greit du mater jeg med datoer, ellers blir det krøll![]()
Hahaha nei det var noen andreHar liksom en god følelse på deg! Var det dere som hadde dere så mye?var noen som var så flinke at jeg ble litt misunnelig
![]()
men vi hadde oss 3 og 2 dager før el og på el dagen 
Jeg syns jeg skimter jeg og herOkei sorry for masinga altså, men jeg syns jeg ser noe her å! Denne er tatt nå nettopp. Spent på morgendagenvises kanskje bedre i virkeligheten men
![]()

Vi har hatt oss så mye denne uken for jeg ante jo ikke når evt EL kunne komme og dette er vår første PP.. så når positiv eggløsningstest kom i går så var vi for «mørbanka» nedentil etter denne uka her til å klare å legge aksjer i dag 
… når ENDELIG EL skulle komme 

Får håpe det holderHerregud så flaut, jeg ante ikke hvor tøft det var å prøve å lage babyVi har hatt oss så mye denne uken for jeg ante jo ikke når evt EL kunne komme og dette er vår første PP.. så når positiv eggløsningstest kom i går så var vi for «mørbanka» nedentil etter denne uka her til å klare å legge aksjer i dag
… når ENDELIG EL skulle komme
Vi hadde en aksjelegging rett før positiv EL-test på søndag da, så nå må vi bare krysse fingrene for at svømmerne er sterke nok til å overleve frem til egget ramler ned..![]()

Trenger at vi alle sammen skal over til november 25!