❤️ IKM UKE 6 ❤️

Disse dagene her er så kjedelige, og jeg begynner alltid å tenke veldig negativt etter eggløsningen. Er ingenting man får gjort nå, og det er for tidlig å begynne symptomjakten :shifty:
Gleder meg til folk begynner å teste. Jeg kunne trengt litt underholdning :p

Disse dagene her er så kjedelige, og jeg begynner alltid å tenke veldig negativt etter eggløsningen. Er ingenting man får gjort nå, og det er for tidlig å begynne symptomjakten :shifty:
Ja æsj, er 2 dpo og veksler mellom å være super optimist og super negativ :hilarious: skal på hyttetur med familen til helgen, så prøver å bestemme meg om jeg skal ta med tester eller ikke.

Ja æsj, er 2 dpo og veksler mellom å være super optimist og super negativ :hilarious: skal på hyttetur med familen til helgen, så prøver å bestemme meg om jeg skal ta med tester eller ikke.
Haha, ja jeg er så dårlig på å ikke ha kontroll over alt!
Ah, det er vanskelig. Kjipt å potensielt bli skuffet på tur! Men veldig koselig med hyttetur da! :)

Haha, ja jeg er så dårlig på å ikke ha kontroll over alt!
Ah, det er vanskelig. Kjipt å potensielt bli skuffet på tur! Men veldig koselig med hyttetur da! :)
Ja hadde egentlig ikke tenkt å teste før søndag likevel, da er jeg 8dpo. Føler meg litt i limbo, er cd 24 i dag(etter MA), normalt sett har jeg tr cd26-27. Føler det "skjer" så mye der nede, kan minne litt om tr smerter innimellom. Men håper det er en spire :Heartred kjente på veldig mye sist også.

Ja hadde egentlig ikke tenkt å teste før søndag likevel, da er jeg 8dpo. Føler meg litt i limbo, er cd 24 i dag(etter MA), normalt sett har jeg tr cd26-27. Føler det "skjer" så mye der nede, kan minne litt om tr smerter innimellom. Men håper det er en spire :Heartred kjente på veldig mye sist også.
Skjønner det! Er på syklus nr 4 etter MA selv :sorry: Prøvd 3/4 ganger (julen utgikk). Merket at det skjedde mye der etter aborten her også. Mye murringer og fikk mellomblødninger etter el og spottet før mensen, noe jeg aldri gjør. Dessverre har det ikke blitt noen spire igjen her enda, men håper det går fortere for deg!

Skjønner det! Er på syklus nr 4 etter MA selv :sorry: Prøvd 3/4 ganger (julen utgikk). Merket at det skjedde mye der etter aborten her også. Mye murringer og fikk mellomblødninger etter el og spottet før mensen, noe jeg aldri gjør. Dessverre har det ikke blitt noen spire igjen her enda, men håper det går fortere for deg!
Får håpe den sitter for oss begge 2 denne mnd :Heartred

Blenda 7 dpo, som forventet siden man tester så tidlig

IMG_3601.jpeg

Føler så med dere.. jeg er så negativ i dag! Er så sikker på at jeg vil teste negativt :sad010

Ja så kjedelige dager :arghh: Jeg er 5 dpo! Bare 5 :schocked028Jeg har hatt så eggløsning smerter hele tiden etter eggløsning, så begynner og lure men kroppen er vel bare rar men føler man begynner og bli syk også flott :woot: Det er 1 uke igjen til IKM vente vente…Men er forbedret på ivf neste syklus, har ikke troen på vanlige måten etter så mange PP.

Veldig enig i kjedelige, og lange dager nå. 3 dpo her nå. Kjenner absolutt ingen symptomer enda, som gjør meg pessimistisk, selv om jeg egentlig vet at det er naturlig å ikke kjenne noe enda…
I tillegg dukker det opp baby/gravid-snakk rundt meg hele tiden nå, senest i lunsjen i dag, synes det er så vanskelig å sitte i de samtalene og late som ingenting..

En tysk skygge? :p
Ja, sykt irriterende. Jeg har bare gitt opp babyplan, orker ikke falske forhåpninger. Testet flere ganger etter mensen også og fikk samme strek, så er definitivt skygge.
Ok. Takk for svar selvom det var litt negative nyheter.. håper bare det er begynnelsen på noe mer.

Back
Topp