Takk
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Føler meg ikke heeelt sikker på at dette kommer til å gå bra, men er litt håpefull likevel
Nei, jeg har aldri testet etter EL jeg. Har som regel tydelige symptomer, og jeg får alltid mens 14 dager etter EL-smertene som pågår i et par timer. Så har ikke følt at det har vært nødvendig. Men ... Denne gangen skulle jeg ønske jeg gjorde det, for symptomene var så merkelige andre gangen. Jeg hadde maaaasse EL-slim sent på kvelden før jeg tror EL-dagen var. Men dette slimet oppdaget jeg først etter å ha sittet på do ganske lenge med forstoppelse
![bag :bag: :bag:](/styles/default/xenforo/bag.png)
så vet ikke om det var nyprodusert (som i rett før EL), eller "rester" fra tidligere produksjon, eller om det er den mengden som finnes oppi der i de fertile dagene, men som ikke kommer ut ved normale dobesøk.
![dontknow :dontknow :dontknow](/styles/default/xenforo/dontknow.gif)
Den dagen jeg tror EL var, våknet jeg med en veldig ømhet i livmorsområdet, men jeg hadde hatt veldig like smerter et par dager før. De lignet heller ikke på typiske EL-smerter, men mer som at livmora var forstuet eller noe
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Men tenker likevel at det var nok det som var eggløsningen.
Testet sinnsykt svakt kveld 8 dpo, men den er så svak at den ikke bør telle. 9 dpo var det synlig, men veldig svak strek, så gradvis økning til i dag 12 dpo.