❤️ IKM Uke 5 ❤️

I dag har tempen sunket helt ned igjen og jeg våknet opp med mensen :meh: Hvordan går det med deg?
Åh, det var kjedelig :depressed: husker jo du hadde veldig lang lh topp, kan jo være egget brukte litt tid på å slippe. Hvordan ble charten din?

Har 3 digitale tester liggende. Skulle egentlig vente til mandag med ny, men så fant jeg ut at jeg aldri fikk 1-2 med førstemann fordi jeg testa med digital først på IKM og var da allerede 4+0. I morgen er jeg 4+0 og det er min IKM dag, så drister meg til en test tror jeg :angelic: Litt skummelt, men spennende :love017

Åh, det var synd :sorry::Heartred Jeg ville tolket det som kjemisk hvis du fikk streker på 53-batchen. Jeg fikk heeeeelt negative 7 dpo og første halvdel av 8 dpo da jeg byttet fra 32 til 53. Jeg donerte også én strimmel fra hver av batchene til min egen lille forskningslab, der 32 ga en veeeldig svak skygge på vann, mens 53 var fullstendig blenda.
Ja det var med både 53 og 61 jeg fikk strek 10-11 dpo :Heartpink siden igår har alt vært negativt igjen:sorry: så tror det var kjemisk! Spesielt siden jeg hadde tydelige festesmerter og også mye halsbrann (som var første symptom med sønnen)

God stigning i temp i dag, så jeg fikk (nesten) håpet opp helt til jeg var på toalettet. Jeg kan settes på TR.

Men en "perfekt" 28 dagers syklus! Satser på at den kommer neste PP også, så blir jeg med i IKM uke 9 <3
Å så kjedelig.. Men perfekt lengde på syklusen! Får ta alle seiere man får :Heartred

Har 3 digitale tester liggende. Skulle egentlig vente til mandag med ny, men så fant jeg ut at jeg aldri fikk 1-2 med førstemann fordi jeg testa med digital først på IKM og var da allerede 4+0. I morgen er jeg 4+0 og det er min IKM dag, så drister meg til en test tror jeg :angelic: Litt skummelt, men spennende :love017
Har du tatt? :love7

Ja det var med både 53 og 61 jeg fikk strek 10-11 dpo :Heartpink siden igår har alt vært negativt igjen:sorry: så tror det var kjemisk! Spesielt siden jeg hadde tydelige festesmerter og også mye halsbrann (som var første symptom med sønnen)
Da var det nok det. :Heartred Det sies at 50-60% av alle befruktninger ender i spontanabort, der de aller fleste av disse skjer så tidlig at de ikke merkes. Vi her inne tror jeg merker de minste forandringer i både tester og symptomer da. :happy: Det positive med det (hvis det går an å si det) er jo at nå vet du at du fortsatt kan bli gravid, og at det kan virke som kroppen din fort fant ut av det var noe feil. :Heartred Pluss at det statistisk sett er større sjanse for graviditet neste PP :D

Jeg fikk positiv el-test 19/1 og antok derfor at el var rundt 20/1. Hadde også masse tegn på det. Plutselig oppdaget jeg på nytt el-slim 23/1 ved et tilfelle når jeg satt på toalettet (som strakk seg fra dåsa og ned til til doskåla). Kanskje slapp ikke egget første gangen og prøvde på nytt noen dager senere, ikke vet jeg.. Jeg var på det tidspunktet fri for el-tester og fikk derfor ikke anledning til å teste på nytt. Det er vel for lang tid i mellom til at det kunne være to egg som slapp?

Flere som har opplevd? Fikk dere mensen senere eller hva skjedde?

Gratulerer til alle som har testa positivt. :Heartred En god klem til dere som har fått TR. :Heartred Og tvi, tvi til oss som er i ventebobla. :smiley-angelic001:signs003

Jeg fikk positiv el-test 19/1 og antok derfor at el var rundt 20/1. Hadde også masse tegn på det. Plutselig oppdaget jeg på nytt el-slim 23/1 ved et tilfelle når jeg satt på toalettet (som strakk seg fra dåsa og ned til til doskåla). Kanskje slapp ikke egget første gangen og prøvde på nytt noen dager senere, ikke vet jeg.. Jeg var på det tidspunktet fri for el-tester og fikk derfor ikke anledning til å teste på nytt. Det er vel for lang tid i mellom til at det kunne være to egg som slapp?

Flere som har opplevd? Fikk dere mensen senere eller hva skjedde?

Gratulerer til alle som har testa positivt. :Heartred En god klem til dere som har fått TR. :Heartred Og tvi, tvi til oss som er i ventebobla. :smiley-angelic001:signs003
Da forskyves IKM tilsvarende, så da er det masse håp igjen hos deg! Og det liker jo høres ut som gullegget med så mye slim :D

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp