❤️ IKM Uke 5 ❤️

Jeg har ei venninne som ble gravid rett etter MA, mens jeg hadde igjen rester og det tok kanskje 2mnd før jeg fikk «normal mens» igjen. Og har egt ikke hatt normal siden heller. Hadde aldri trodd det skulle være så omfattene av abort. Fikk også beskjed om å vente til etter første skikkelig syklus. vi venta jo ikke, men det har heller ikke skjedd noe siden. Hadde store forhåpninger etter å blitt gravid på første forsøk, så det var et step back to reality for å si det sånn. Lykke til med prøving! Går det så går det :Heartpink kjipt finne ut at man har rester og kroppen tror den fortsatt er gravid og produserer hcg, også er det bare rester. Umulig å bli gravid før det er vekke, og hvor lang tid tar det liksom?:banghead:
Har sluttet å blø og de sjekket meg for rester før jeg dro fra sykehuset. (Har intern cerclage så derfor jeg måtte være der i utgangspunktet) Så forhåpentligvis kommer jeg i syklus ganske greit igjen :Heartred MEEN har det i bakhodet at det kan ta lang tid, særlig når jeg enda tester positivt.

Hei :hello Hvor i syklusen er dere?

Jeg er på syklusdag 5 (ikke dpo som jeg skreiv i går, det var feil) og gleder meg til å komme i gang med testing av EL. :joyful: Her tror jeg at jeg kommer til å begynne om et par-tre dager. Har fått positiv el test alt fra cd9 - cd15, så det er aldri godt å si. Hvor ofte i løpet av dagen tester dere etter el?

God helg alle prøvere :Heartred

Jeg er på syklusdag 5 (ikke dpo som jeg skreiv i går, det var feil) og gleder meg til å komme i gang med testing av EL. :joyful: Her tror jeg at jeg kommer til å begynne om et par-tre dager. Har fått positiv el test alt fra cd9 - cd15, så det er aldri godt å si. Hvor ofte i løpet av dagen tester dere etter el?

Spennende!
Jeg er i pp3, og 2. syklus jeg tester for el. Testet 3 dager 1 gang og økte nå i den fertile perioden til 2 ganger. Litt opp og ned med nivåene foreløpig.
Jeg er på syklus dag 10. appene mener jeg skal ha EL 14-15. januar, men forrige syklus mener jeg det kom ca 2 dager tidligere enn antatt.
Føler meg fortsatt som en nybegynner på denne testingen, men får fortsette og se hvordan det endrer seg.

Ja, da blir du begynne om ikke lenge, så kjekt å få eggløsning så tidlig! Da blir ikke ventetiden så lang :) Jeg tester en gang om dagen til jeg ser det begynner å endre seg, da tar jeg to-tre :bag::hilarious:

Spennende!
Jeg er i pp3, og 2. syklus jeg tester for el. Testet 3 dager 1 gang og økte nå i den fertile perioden til 2 ganger. Litt opp og ned med nivåene foreløpig.
Jeg er på syklus dag 10. appene mener jeg skal ha EL 14-15. januar, men forrige syklus mener jeg det kom ca 2 dager tidligere enn antatt.
Føler meg fortsatt som en nybegynner på denne testingen, men får fortsette og se hvordan det endrer seg.
Spennende å bli kjent med kroppen sin! Og spennende å se når eggløsningen kommer denne gang.

Her er jeg på CD 15, og dag 8 etter dobbel Letrozol kur.. Litt skuffet kanskje, i og med at de fleste får eggløsning på dag 5-10 etter siste pille. Når jeg ikke har "noe på gang enda" blir det enda mange dager til :(

Vedlegg

• Screenshot_20250111_130139_Premom.jpg
    Screenshot_20250111_130139_Premom.jpg
    191,4 KB · Visninger: 11

Forstår du venter på å starte testingen.

Jeg er cd 12 i dag, aner ikke når i syklusen jeg har EL. Første syklus jeg tester etter den. Testa etter senaborten i nov, men da hadde jeg pos frest lenge og gjorde ting vanskeligere ❤️

Spennende!
Veldig spennende! Da er kanskje EL like rundt hjørnet hos deg. :signs003

Hold oss gjerne oppdatert. :Heartred

Her er jeg på CD 15, og dag 8 etter dobbel Letrozol kur.. Litt skuffet kanskje, i og med at de fleste får eggløsning på dag 5-10 etter siste pille. Når jeg ikke har "noe på gang enda" blir det enda mange dager til :(
Hva gjør letrozol? "Fremskynde" eggløsning eller noe annet?

Håper el kommer til deg veldig snart. Kjipt å få å vente sånn. Klem til deg :Heartred

Forstår du venter på å starte testingen.

Jeg er cd 12 i dag, aner ikke når i syklusen jeg har EL. Første syklus jeg tester etter den. Testa etter senaborten i nov, men da hadde jeg pos frest lenge og gjorde ting vanskeligere ❤️
Så trist å høre at du har måtte oppleve det. Lykke til med testinga, det blir spennende! :) Klem :Heartred

Lurer på om jeg hadde EL i går cd11, jeg altså? Forventet EL er på mandag. Ikke hatt noe særlig slim, så tenkte at jeg var on track, men så fikk jeg plutselig typiske EL-smerter i går kveld :oops: Ble sofa action i hu og hast! Spent på om det kommer noe slim ila de neste dagene da. Hadde jo kjemisk (4+4) forrige syklus, så kan hende systemet er litt forvirret :confused005

Lurer på om jeg hadde EL i går cd11, jeg altså? Forventet EL er på mandag. Ikke hatt noe særlig slim, så tenkte at jeg var on track, men så fikk jeg plutselig typiske EL-smerter i går kveld :oops: Ble sofa action i hu og hast! Spent på om det kommer noe slim ila de neste dagene da. Hadde jo kjemisk (4+4) forrige syklus, så kan hende systemet er litt forvirret :confused005
Ojj, så spennende da
Fort overstått :laughing002 Godt dere fikk inn litt action fra sofaen :laughing002:hello2

Back
Topp