❤️ IKM Uke 5 ❤️

Her har aksje leggingen begynt for fullt selvom mensen akkurat har gitt seg. Skal ikke gå glipp av noe denne syklusen i hvert fall :cat:
Blir vel LH testing senere idag. Glemte det bort her på morgenen
Her også starta vi aksjelegging så fort mensen gå seg, ingen ønsker om å misse denne perioden:laughing002
Håper vi er treffer og vi satser på annenhver dag
Her er forresten de siste dagenes eggløsningstester (ikke tatt i dag enda), litt usikker på om de tjue strimlene jeg har igjen vil holde til jeg får påvist eggløsning.. Men tror jeg bare må være litt restriktiv - trenger ikke fire om dagen :angelic::laughing002 Telte over at jeg brukte litt over tjue siste periode :bag: Men har ikke lyst å sitte med et stort overskudd om jeg skulle bli gravid nå :angelic::hilarious:
Jeg tenker jeg tar maks 2 om dagen, vil heller ikke ha igjen noen. Håper jo virkelig det sitter igjen denne mnd:angelic:

Ja, så du skrev den kom tidligere en appen foreslo sist - er 14. Appens forslag? Hvilken dag i syklusen din er det da?
Flo appen sier 14 jan. mens premom sier 15 jan. men forrige syklus hadde begge appene feil da den kom to dager tidligere.
14. januar blir syklusdag 13 hos meg

Her er forresten de siste dagenes eggløsningstester (ikke tatt i dag enda), litt usikker på om de tjue strimlene jeg har igjen vil holde til jeg får påvist eggløsning.. Men tror jeg bare må være litt restriktiv - trenger ikke fire om dagen :angelic::laughing002 Telte over at jeg brukte litt over tjue siste periode :bag: Men har ikke lyst å sitte med et stort overskudd om jeg skulle bli gravid nå :angelic::hilarious:
Her skjer det noe hvertfall :smiley-angelic003 best å ikke sitte igjen med en haug tester ja :angelic::hilarious:

Ja, det er ikke umulig å bli gravid selv om lutealfasen et kort, @pandusen. For noen kan det være normalen, det kan jo virke som hos deg :) Hos andre har den aldri vært sånn, og da kan jo det bety at ammingen påvirker. Har du tenkt mer hva du gjør denne neste måneden? Hvor mye koster det ca med fly og insiminering en gang?
Fekk melding fra klinikken at eg kunne få progesteron i stikkpilleform siden det var litt kort tid skrev de, heh! Ka hadde dåkke gjort?

Har snakket med sædbanken å de har 6 strå igjen av litt dårligere kvalitet som klinikken får la meg bruke på mil egen risiko. De anbefaler de ikke, men eg tar nå sjangsen!

Sæd koster 11500kr per gang med dagens kurs! Fly 3500kr kanskje. Hotell kostet 3000kr sist, taxi blablabla. Selve insemineringen kostet 9000kr så mellom 25000-30000 hver gang da.

Back
Topp