❤️ IKM Uke 5 ❤️

Hei :) Jeg er også ny her og startet prøvingen i november, hadde en kjemisk graviditet i første forsøk og fikk positiv graviditetstest til 4+3. Visste ingenting om slikt fra før, så ble veldig lei meg og forvirret når det skjedde. Kjenner meg mer klar for ny prøveperiode nå, samtidig som at jeg er litt redd for å gå gjennom de samme følelsene igjen. Prøving kan føles litt ensomt, så tenkte at det kjennes bra å dele det med flere☺️

Prøver96 - 28 - B1 - PP2 - EL 15/01 (ca) - IKM 31/01

Hei :) Jeg er også ny her og startet prøvingen i november, hadde en kjemisk graviditet i første forsøk og fikk positiv graviditetstest til 4+3. Visste ingenting om slikt fra før, så ble veldig lei meg og forvirret når det skjedde. Kjenner meg mer klar for ny prøveperiode nå, samtidig som at jeg er litt redd for å gå gjennom de samme følelsene igjen. Prøving kan føles litt ensomt, så tenkte at det kjennes bra å dele det med flere☺️

Så fint at du kommer til oss! Her prates det over en lav sko, velkommen!

Huff. Kjente meg veldig igjen her. Hadde også kjemisk på første forsøk i beg. på november. Veldig forvirrende å stå i det «alene». Godt å ha noen å dele med. Lykke til

Når begynner folket med eggløsningstester?

Jeg tok de siste Letrozol tablettene i dag, i følge Mr.ChatGTP skal eggløsningen komme 5-10 dager etter siste tabletter, så da får jeg smøre meg med tålmodighet :hilarious: Eggløsning på dag 23 forrige syklus, så alt tidligere enn det er greit.. Neste helg er egentlig bra, gubben er lettest å ha med å gjøre da :hilarious:

Har du fått mensen nå? Eller positiv test? :angelic:
Hei :) Jeg våknet til mensen på onsdag, som var litt tidligere enn forventet. Gleder meg til jeg slutter å blø. Har så kraftige blødninger etter jeg tok ut spiralen i høst. Må sette 2-3 alarmer på natten for å ikke blø gjennom. Krysser fingrene for at det ikke tar altfor lang tid å bli gravid...

Hei :) Jeg våknet til mensen på onsdag, som var litt tidligere enn forventet. Gleder meg til jeg slutter å blø. Har så kraftige blødninger etter jeg tok ut spiralen i høst. Må sette 2-3 alarmer på natten for å ikke blø gjennom. Krysser fingrene for at det ikke tar altfor lang tid å bli gravid...
Ojj, hjelpe meg :nailbiting: Det hørtes ille ut!

Jeg tror du kan sette meg på gravid ☺️
IMG_2938.jpeg
IMG_2940.jpeg

Jeg tok de siste Letrozol tablettene i dag, i følge Mr.ChatGTP skal eggløsningen komme 5-10 dager etter siste tabletter, så da får jeg smøre meg med tålmodighet :hilarious: Eggløsning på dag 23 forrige syklus, så alt tidligere enn det er greit.. Neste helg er egentlig bra, gubben er lettest å ha med å gjøre da :hilarious:
Jeg tenkte å starte testing etter den på onsdag. Ferdig med mensen i dag, så står det i følge appen at el skal være rundt den 14. :)

Starter nok rundt 2 dager etter mensen gir seg. På tirsdag tenker jeg. EL kom to dager tidligere enn forventet i forrige syklus, så starter tidlig så jeg ikke går glipp av toppen denne gangen.

Tusen takk :Heartred Vi hadde en senabort i oktober, kom til 22+2.. Jeg har så mange følelser nå
Åh, det er forferdelig opplevelse. Kondolerer.
Ble det medisinsk abort? Jeg hadde en medisinsk abort 30/12 kom i 13+4 men babyen ble målt til 12+2. Jeg har så lyst å prøve med engang men kan være lurt å vente på første mens. Blødde du mye? Jeg er cd 6 idag mens spotter bare litt. Hvor lenge etter fikk du vanlig mens igjen?

Håper vi blir en fin gjeng her i en skikkelig vintermåned :Heartblue

Ønsker dere alle lykke til!

Vis vedlegget 451479

Eksempel:

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

Nick - 32 - B2 - PP3 - EL 15/01 - IKM 29/01

Mandag 27. Januar

Tirsdag 28. Januar

Månedis - 33 - B3 - PP2 - EL 13/01 - IKM 28/01
Lykkedans - 35 - B3 - PP2 (etter senabort uke 21+2) - EL 14/1 - IKM 28/1
Inkana - 37 - B2 - PP 2 - EL 14/1 - IKM 28/1

Onsdag 29. Januar
Mindel - 40 - B7 - PP10 - EL 18/01 (?) - IKM 29/01 (?)
Lilje1992 - 32 - B2 - PP8 - EL15/01 - IKM 29/01
Vifårse - 32 - B2 - PP3 - EL 17/1 - IKM 29/1
HI93 - 31 - B1 - PP3 - EL rundt 14/01 (kom tidligere enn appen antok i forrige syklus) - IKM 29/01

Torsdag 30. Januar
Babyønske23 - 24 - B2 - PP1 - EL 15/01 -IKM 30/01
2025ny - 27 - B1 - PP2 - EL16/01-IKM 30/01
Babydrømmernr2 - 32 - B2 - PP1 etter MA - brukt letrozol - EL ca. 15/01 - IKM ca. 30/01

Fredag 31. Januar
Blendamamma - 34 -B2 - PP1 - EL 15/01 - IKM 31/01
Sjokolade90 - 34 - B3 - PP5 - EL 16/01- IKM 31/01

Lørdag 1. Februar
Grønnspire - 28 - B1 - PP2 - EL 17/01 (?) - IKM 01/02
Solstråla2024 - 42 - B4 - PP2 etter MA - EL 18.01 - IKM 1.2

Søndag 2. Februar

Byttet uke: :salut

Gravid::love7

VictoriaLinnea - 23 - B2 (englebaby) - PP3 (etter dødfødsel) - EL 13/01 - IKM 28/01 - overraskende gravid etter forrige ikm gruppe

TR: :depressed:
Hei, du kan oppdatere det ble ikke noe letrozol bruk her da jeg har valgt å vente på vanlig mens først.

Åh, det er forferdelig opplevelse. Kondolerer.
Ble det medisinsk abort? Jeg hadde en medisinsk abort 30/12 kom i 13+4 men babyen ble målt til 12+2. Jeg har så lyst å prøve med engang men kan være lurt å vente på første mens. Blødde du mye? Jeg er cd 6 idag mens spotter bare litt. Hvor lenge etter fikk du vanlig mens igjen
Nei, var fordi jeg fikk uvi med gbs. Så vannet gikk for tidlig. På sykehuset fikk jeg høre at man ikke trengte å vente på mensen. Jeg blødde i 5 uker etter fødselen. Jeg fødte 9. oktober og fikk mensen 30. november. Så leit å høre om aborten :Heartred

Back
Topp