❤️ IKM Uke 5 ❤️

CD 14 her, ingen eggløsning i sikte :laughing002 Hadde en som hemmelig drøm om søndag siden jeg har tatt Letrozol, men testene er enda ganske lave, så da blir det nok ikke i helga. Hele prosessen med eggløsning hos meg tar tid, sist tok det 6 dager fra jeg merket økning på testene til eggløsning var over. Så.. Ja. Men vet jo aldri om det blir annerledes med Letrozol da.

Ikke tatt test enda i dag (bare 18 igjen, så må spare :angelic::bag::hilarious:), men fram til i går: Screenshot_20250110_000756_Premom.jpg

i nesten 7 uker. Så neste el han er heime blir da ca 14 mars… han jobber slik fast :sorry: så med no når vi prøver på en til, er det litt frustrerende.
Ojj, shitt.. Den er kjip! :shy::HeartredJeg leste forresten om en kvinne som fikk fri fra arbeidsgiver for å dra hjem i fertil periode (jobbet på plattform), finnes det noen slike løsninger for menn tro? Men han reiser mandagen? Eller senere om eggløsning ikke er kommet? Eller hva mente du?

CD 14 her, ingen eggløsning i sikte :laughing002 Hadde en som hemmelig drøm om søndag siden jeg har tatt Letrozol, men testene er enda ganske lave, så da blir det nok ikke i helga. Hele prosessen med eggløsning hos meg tar tid, sist tok det 6 dager fra jeg merket økning på testene til eggløsning var over. Så.. Ja. Men vet jo aldri om det blir annerledes med Letrozol da.

Ikke tatt test enda i dag (bare 18 igjen, så må spare :angelic::bag::hilarious:), men fram til i går:Vis vedlegget 452316
Håper virkelig det kommer nå snart hos deg❤️

Her har symptomene mine på EL kommet (kvalme og økt temp vil jeg tru siden jeg fryser mer+ kanskje litt antydning til EL slim), men ikke noe på testene ennå. Har ikke tatt får i dag ennå, men skal snart ta.
Skal jo i følge appen jeg stoler mest på ha EL den 14.1, men Premom sier 16.1 og samme med bv.

Vedlegg

• IMG_4048.png
    IMG_4048.png
    1,2 MB · Visninger: 8
Ojj, shitt.. Den er kjip! :shy::HeartredJeg leste forresten om en kvinne som fikk fri fra arbeidsgiver for å dra hjem i fertil periode (jobbet på plattform), finnes det noen slike løsninger for menn tro? Men han reiser mandagen? Eller senere om eggløsning ikke er kommet? Eller hva mente du?
Han har ingen mulighet til å være heime / få fri med tanke på når eg har el. Så han reiser mandag.

Eg har ikkje brukt Letrozol men mine el tester kan være heilt negative en dag, og positiv neste, så er ikkje alltid att eg får noe stigning / indikasjon på att el nærmer seg, så får håpe din blir positiv snart :happy:

Cd7 etter MA, hadde egentlig stort håp om at den var negativ nå... Er jo ikke vits å teste for el om denne fortsatt er positivt, men vet den kan være det i ukesvis :bored: kjenner jeg er voldsomt utålmodig

Vedlegg

• PXL_20250110_094900544.jpg
    PXL_20250110_094900544.jpg
    894,3 KB · Visninger: 4
Så godt med en fin samtale! Har heller ikke hørt at man bør vente av annen grunn at man da kan være usikker på termin osv fordi eggløsning kan komme andre tider enn nav er vant med, men herlighet, i 2025 er det ikke et issue. Kanskje i 1985 da de ikke var ultralyd, men ikke nå hehe. Til og med tester med ukesindikator har vi. Når bruker du ha eggløsning til vanlig? Ser jeg fikk eggløsning helt som "vanlig" etter min MA når jeg hadde det. Håper det gjelder deg og!

Så fint at du deler, takk :Heartred:love7
Vanlig syklus så er det cd12-14 jeg har eggløsning, har kort syklus på 25 dager. Er CD 7 nå, men blør littegrann brunt bare i dag. Ser ut som mesteparten har gitt seg! Ja det burde jo ikke være så voldsomt problem å sette termin nå i dag:)de nevnte ikke det på sykehuset heller, kun en eldre gyn som mente en "vårrengjøring" er greit :hilarious:

Back
Topp