Fiolblomst
Andre møte med forumet
Ja, enig Ny testing i kveld og i morgen tidligDette ser lovende ut!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enig Ny testing i kveld og i morgen tidligDette ser lovende ut!!
Tør ikke håpe på noe heller etter snart et år med prøving, men så er ikke dette tidligtestene heller så mulig det er for tidlig å plukke opp noe skikkelig enda, tester igjen i kveld tenkte jeg.Jeg synes jeg ser en antydning?
Jeg skal ta en til nå snart tenkte jeg Altfor nysgjerrig på om det blir noe mer da, holdt meg da i snart 4 timerSer antydningen! Spent på om det utvikler seg
Ja. Men husk å sjekke Lot.nr.. Ikke helt oppdatert på hvilke batcher som er bra og ikke, men vet at den som slutter på 53 er bra, og den som slutter på 32 er ikke så bra.Men da er det vel like så billig å kjøpe den som babyplan? Greit å vite!
Hahahaha måtte le nå, jeg fungerer helt likens! Er litt slitsomt egentligSåå spennende! Høres ut som du har litt likt forløp som meg da med nesten en uke forsinka eggløsning! Håper så for deg
Skjønner ar fallhøyden er stor, og jeg har virkelig vært der selv! Det har vært mye frustrasjon og tårer. Jeg er litt overtroisk av meg og har en ekstra tro på timing jeg da. Jeg har mars 23 barn og skulle hatt mars 25 barn, men hadde MA og har siden det vært desperat etter å bli gravid. Har prøvd siden første EL etter MA og det har dessverre ikke gått veien. Var så overlykkelig av å bli gravid sånn at jeg fikk termin i slutten av august fordi jeg ville IKKE ha høstbarn og i HVERTFALL IKKE vinterbarn og det var virkelig i grenseland med å være fornøyd med august, men det endte jo i EXU.. Tydeligvis er det det jeg ikke ville ha som jeg får da faen asså!
Er selv november barn og har hata det hele livet så ville helst ikke ha barn født så seint på året, er ikke noe mer hokus pokus enn det. Men har gått fra å ønske å time det, til å ta det jeg får altså, hadde ikke engang hoppa over desember om det ikke gikk nå, fordi jeg har så lyst på 2025 baby. Har litt å si også for skolegangen at om jeg hadde fått 2026 baby så ville det vært 3 år mellom barna mtp skole og da treffes de ikke på ungdomsskolen. JA JEG VET JEG OVERTENKER OG PLANLEGGER WAAAAY TO MUCH. Men sånn funker min hjerne
Men synes også det er helt sykt faktisk at barn som allerede er født i januar nå skal gå i samme klasse med våre barn som akkurat er lagd eller i ferd med å bli laget, altså det føkker med hjernen min
Mannen min sa, men du er født i november og du har det jo bra, du har mastergrad, eier hus, har en deilig mann og en vakker sønn, det er ingenting feil med deg bare fordi du er født I november. Og han har helt rett, jeg bare liker å planlegge og hater når jeg ikke får vilja mi Men, nå er jeg fornøyd altså, så klar for å bære dette barnet til termin i OKTOBER
Synes jeg skimter noe jeg å9dpo her, i mine øyne klink negativ, men samboer sier han ser noe
Vis vedlegget 453589
Dine hadde så fin stigningMine tester foreløpig, ser lovende ut
Den der er i hvertfall positiv? Mange får sterkere tester på formiddag/ettermiddag enn morgenurin. Er du 12 dpo? Vet du når du testet positivt med første?Tok ikke noe bilde igår, men her er mine tester idag på morgenurin.. Av en eller annen grunn får jeg sterkere tester på ettermiddagen? Men ja, ser fortsatt strek men umulig å vite hvis dette går veien eller er kjemisk eller hva det er for noe.. Skal ha mensen idag eller imorgen, og den er ALDRI sen så vi får se da
Ja, jeg har jo lest om flere som får sterkere sent på dagen. Hadde «morgenkvalme» sterkest på kvelden i forrige svangerskap å, så kanskje jeg bare fungerer slik Nei jeg aner jo ikke, dessverre! Testet ikke før mensen var 5 dager sen eller noe den gangen for trodde virkelig ikke det skulle klaffe så fort, så ble jo helt sjokkert haha. Så vet jo ikke hvis jeg produserer hcg langsomt eller noe, aldri hatt kjemisk heller. Må nesten bare vente å se, krysser altDen der er i hvertfall positiv? Mange får sterkere tester på formiddag/ettermiddag enn morgenurin. Er du 12 dpo? Vet du når du testet positivt med første?
Det der ser jo kjempebra ut!Her er det stigning i hvertfall. Var (som alltid) pessimistisk da det ikke skjedde noe med de svake strekene uten stigning 9 og 10 dpo, men i går kveld (10 dpo) fikk jeg en litt tydeligere strek, og testen fra i morges viser en fin økning fra 10 dpo til i dag 11 dpo. Streken i dag er ganske mye sterkere enn streken 11 dpo som endte i kjemisk, så nå har jeg litt mer troa igjen
På bildet har jeg plukket ut de testene som viser sterkeste strek fra 9, 10 og 11 dpo.
Ja, jeg har jo lest om flere som får sterkere sent på dagen. Hadde «morgenkvalme» sterkest på kvelden i forrige svangerskap å, så kanskje jeg bare fungerer slik Nei jeg aner jo ikke, dessverre! Testet ikke før mensen var 5 dager sen eller noe den gangen for trodde virkelig ikke det skulle klaffe så fort, så ble jo helt sjokkert haha. Så vet jo ikke hvis jeg produserer hcg langsomt eller noe, aldri hatt kjemisk heller. Må nesten bare vente å se, krysser alt
Ser kjempe bra utMine tester foreløpig, ser lovende ut
Ser jeg og! så spennende!Tok ikke noe bilde igår, men her er mine tester idag på morgenurin.. Av en eller annen grunn får jeg sterkere tester på ettermiddagen? Men ja, ser fortsatt strek men umulig å vite hvis dette går veien eller er kjemisk eller hva det er for noe.. Skal ha mensen idag eller imorgen, og den er ALDRI sen så vi får se da
Ser enda, herlighet, SpennendeTok igjen nå og er fremdeles strek Håpe den er sterkere i kveld og i morra
Dette ser veldig lovende ut! Nå tror jeg du får utslag på digital ogHer er det stigning i hvertfall. Var (som alltid) pessimistisk da det ikke skjedde noe med de svake strekene uten stigning 9 og 10 dpo, men i går kveld (10 dpo) fikk jeg en litt tydeligere strek, og testen fra i morges viser en fin økning fra 10 dpo til i dag 11 dpo. Streken i dag er ganske mye sterkere enn streken 11 dpo som endte i kjemisk, så nå har jeg litt mer troa igjen
På bildet har jeg plukket ut de testene som viser sterkeste strek fra 9, 10 og 11 dpo.
Nei vet dessverre ikke det Takk og detsamme!!
Da har du ikke noe å sammenligne med nei. Noen får jo aldri sterke streker. Du vet ikke om du har veldig effektive nyrer? Krysser alt som krysses kan