❤️ IKM uke 47 ❤️

12 dpo. Denne er sterkere enn i går, har tatt bilde av den nå før den er tørr - det prøvde jeg i går også men det var ikke sjans i havet. I dag gikk det fint!
Sender melding til klinikken og sier fra, selv om det er "for tidlig" egentlig.

Sjekka med en med følsomhet på 25 fra rsfu, slo som forventet ikke ut. IKM antakeligvis på mandag.

Vedlegg

• IMG_20231116_082458_edit_64327238546954.jpg
    IMG_20231116_082458_edit_64327238546954.jpg
    1,4 MB · Visninger: 79
3dpo idag og første dag igjen på jobb etter permisjon. Har kjent litt på stikkinger på puppene litt og har hatt stikkinger på nedre del av magen spesielt høyre side. Vet ikke hva skjer.. er det vanlig med disse symptomene så tidlig i dpo?
Jeg er ikke helt sikker, kan det være ifm festing av egg kanskje? Mange her som kan mye og sikkert har noen gode svar :love2

3dpo idag og første dag igjen på jobb etter permisjon. Har kjent litt på stikkinger på puppene litt og har hatt stikkinger på nedre del av magen spesielt høyre side. Vet ikke hva skjer.. er det vanlig med disse symptomene så tidlig i dpo?
Jeg pleier å få alle mulige symptomer i dpoland :p
Det som går igjen for meg er murringer i magen, ømme pupper (sånn ekstremt ømme og vonde) og legger godt merke til stikkinger i mage (har av og til tatt ny eltest midt i dpoland da jeg får det for meg at det kan være nytt forsøk på el, men de er alltid negative). Så jeg vet at slike symptomer ikke betyr noe for min del.
Men blir jo spennende å se om det kan bety noe for deg :)

Uff jaja, da har jeg startet å kaste penger i lufta :arghh: hvordan er det mulig :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0182.jpeg
    IMG_0182.jpeg
    131,4 KB · Visninger: 70
  • IMG_0183.jpeg
    IMG_0183.jpeg
    133,7 KB · Visninger: 68
Noen som har korte sykluser? Blir jo ikke klok på den kroppen min. Nå har jeg begynt å spotte igjen og skikkelig mensen smerter. Så kan ikke forstå annet enn at mensen er på vei. Over en uke for tidlig :rolleyes:

IMG_8154.jpeg

Blenda her, 8 dpo :) Som forventet - litt usikker på om vi traff i det hele tatt, siden mannen var bortreist de aller mest fertile dagene.

Gratulerer til dere som har fått positiv test! Nå krysser jeg fingrene for alle oss andre:)

10DPO :sad015
Aner ikke om det bare er uflaks men skyggen fra i går ettermiddag er nå tilbake til slik den var i går morges - nesten usynlig…

Er så nær å bare gi opp men håper jo i det lengste at det skal gå allikevel :happy8

Vedlegg

• IMG_6710.jpeg
    IMG_6710.jpeg
    775,8 KB · Visninger: 52
  • IMG_6711.jpeg
    IMG_6711.jpeg
    298,7 KB · Visninger: 54
Noen som har korte sykluser? Blir jo ikke klok på den kroppen min. Nå har jeg begynt å spotte igjen og skikkelig mensen smerter. Så kan ikke forstå annet enn at mensen er på vei. Over en uke for tidlig :rolleyes:
Jeg har relativt korte sykluser. På 23-24dager. Mens pleier å komme på 10 og 11dpo :shy:
Er det første pp? Har du gått på noe prevensjon? :)

Her er fortsatt testene veldig svake, MEN da jeg var på toalettet i sta så var livmortappen skyhøy, fortsatt ikke så høy at jeg ikke rekker opp, men på god vei oppover og kjentes ganske åpen ut. Det pleier å være et godt tegn hos meg. Så tok en LH-test nå, og ifra kl.07 så har den steget (og den pleier alltid være svakere på andreurin/alt som ikke er første morgenurin hos meg, så det betyr at den har steget mer enn det tallene tilsier). Vanligvis ville jeg tenkt at det var så lite at det bare er naturlige variasjoner, men med tanke på at gyn antok EL til å være i morgen, basert på ultralyd, og nå disse symptomene med livmortappen, så tenker jeg at kanskje den faktisk kommer i morgen???

Hvis den gjør det så håper jeg vi rekker det med aksjer... fikk lagt i går kveld, og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld sent, håper det går allikevel :nailbiting:
1000036442.png

Back
Topp