Twinning! Det blir gøy å være flere som tester litt etter resten herAkkurat samme greia her! Så fikk jeg plutselig positiv EL-test i går, flere dager på overtid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Twinning! Det blir gøy å være flere som tester litt etter resten herAkkurat samme greia her! Så fikk jeg plutselig positiv EL-test i går, flere dager på overtid!
Jeg er ikke helt sikker, kan det være ifm festing av egg kanskje? Mange her som kan mye og sikkert har noen gode svar3dpo idag og første dag igjen på jobb etter permisjon. Har kjent litt på stikkinger på puppene litt og har hatt stikkinger på nedre del av magen spesielt høyre side. Vet ikke hva skjer.. er det vanlig med disse symptomene så tidlig i dpo?
Jeg pleier å få alle mulige symptomer i dpoland3dpo idag og første dag igjen på jobb etter permisjon. Har kjent litt på stikkinger på puppene litt og har hatt stikkinger på nedre del av magen spesielt høyre side. Vet ikke hva skjer.. er det vanlig med disse symptomene så tidlig i dpo?
Takk, jeg får håpAkkurat samme greia her! Så fikk jeg plutselig positiv EL-test i går, flere dager på overtid!
Her også Tok NETTOPP to tester som er helt blenda!Uff jaja, da har jeg startet å kaste penger i lufta hvordan er det mulig
Hehe, det er godt vi er flerHer også Tok NETTOPP to tester som er helt blenda!
Uff jaja, da har jeg startet å kaste penger i lufta hvordan er det mulig
Hvilken dpo er dere?Her også Tok NETTOPP to tester som er helt blenda!
Tør nesten ikke si det engang 3 eller 4. Håper jeg kan stilne dere andres testetrang littHvilken dpo er dere?
Spennende at folk har begynt å teste, jeg liker det!
Hihi jeg prøver å holde meg til 8dpo, men virker uoverkommelig akkurat nå (5dpo idag)Tør nesten ikke si det engang 3 eller 4. Håper jeg kan stilne dere andres testetrang litt
Fant aldri eggløsningen, så jeg vet ikkeHvilken dpo er dere?
Spennende at folk har begynt å teste, jeg liker det!
Jeg har relativt korte sykluser. På 23-24dager. Mens pleier å komme på 10 og 11dpoNoen som har korte sykluser? Blir jo ikke klok på den kroppen min. Nå har jeg begynt å spotte igjen og skikkelig mensen smerter. Så kan ikke forstå annet enn at mensen er på vei. Over en uke for tidlig