Kjedelig besøk[emoji173]I dag kom TR på besøk. en dag før IKM.
Da blir det enda en ny runde på meg dessverre..
Gratulerer til dere med positiv test <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig besøk[emoji173]I dag kom TR på besøk. en dag før IKM.
Da blir det enda en ny runde på meg dessverre..
Gratulerer til dere med positiv test <3
[emoji173]I dag kom tanta [emoji19]
Litt sterkere idag. Hva tror dere?
Jeg serLitt sterkere idag. Hva tror dere?
Jeg ser også! SpennendeLitt sterkere idag. Hva tror dere?
Litt sterkere idag. Hva tror dere?
9 dpo [emoji85] andre som ser en svak strek?
Ja, jeg ser...! Spennende!
Det ble jo veldig dårlig bilde i forrige post. Kanskje dette blir bedre
Jeg ser
Det ble jo veldig dårlig bilde i forrige post. Kanskje dette blir bedre
Har IKM på fredag, så blir testing på meg hvis mensen ikke har kommet! Testet negativt i går morges (11 DPO) og greide å la være å teste i dag! Så får se om jeg greier å vente helt til fredag Når er IKM for deg? Har ingen symptomer føler jeg, bare ømme pupper som jeg pleier før mensen. Men aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter hellerNoen flere her som har tenkt å teste på fredag...?
Ser det godt. [emoji7]Omg [emoji7][emoji7] ser dere også? De er helt klart rosa, den øverste fra babybanden og nederste fra eBay, tatt på samme morgen urin. Siste babybanden jeg hadde og stoler ikke helt på eBay sine, men eBay sin va definitivt sterkere i fargen på streken [emoji7] kan ikke forstå det, brukt 1år på de to andre og denne kun 3pp [emoji173]️ er 8/9 DPO, må bli digital før jeg helt tror på det, men hjertepumpa går [emoji1319]
Jeg ser [emoji173]
9 dpo [emoji85] andre som ser en svak strek?
Trenger ikke ha noen symptomer heller, føler ikke jeg har noen vertfall. Kanskje litt oppblåst :-D kjenner ingenting i puppene. Men jeg ammer litt med førstemann enda, så vet ikke om det har noe og siHar IKM på fredag, så blir testing på meg hvis mensen ikke har kommet! Testet negativt i går morges (11 DPO) og greide å la være å teste i dag! Så får se om jeg greier å vente helt til fredag Når er IKM for deg? Har ingen symptomer føler jeg, bare ømme pupper som jeg pleier før mensen. Men aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller
IKM i morgen hvis jeg har beregnet riktig.. Har ikke turt å teste noe i det hele tatt så langt Har ingen tester hjemme (helt bevisst), har tenkt å kjøpe i morgen ettermiddag.Har IKM på fredag, så blir testing på meg hvis mensen ikke har kommet! Testet negativt i går morges (11 DPO) og greide å la være å teste i dag! Så får se om jeg greier å vente helt til fredag Når er IKM for deg? Har ingen symptomer føler jeg, bare ømme pupper som jeg pleier før mensen. Men aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller
Spennende! Gleder meg til å se testen din Du er flink som har latt være å test. Hadde så mange tester hjemme, så godt på en del smeller alleredeIKM i morgen hvis jeg har beregnet riktig.. Har ikke turt å teste noe i det hele tatt så langt Har ingen tester hjemme (helt bevisst), har tenkt å kjøpe i morgen ettermiddag.
Så får vi se da, om TR holder seg borte i 2 dager til...!
Av symptomer har det vel ikke vært allverdens. Masse stikking og styr nederst i magen helt siden EL, og akkurat nå de siste par dagene har jeg følt meg bittelitt kvalm og svimmel. Men tror ikke på noe som helst før jeg ser det "svart på hvitt"!